تقسیم استان تهران روی میز دولت/ تهران چند قسمت می شود؟

استاندار تهران گفت: موضوع تقسیم استان تهران در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس تصویب شود.

تقسیم استان تهران روی میز دولت/ تهران چند قسمت می شود؟

علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • هیچ کس ایران را دوست ندارد
    0

    سلام اگر ایران را دوست دارید الان که تقسیم نشده یکچیزه ساده مثل بنزین عادی ناخالص کامل است در جنوب شهر توزیع میشود بنزین استاندارد و سوپر فقط جاهای پر رفتو آمد سران توزیع می شودبا قیمت خودش این یک بی عدالتی است چندین جا را به من گفتن چه برسد به تقسیم بندی شهر تهران چند سال پیش این پیشنهاد داده شد ولی با اشکالی کاملا اسراییلی تا مردم را چنددسته ۱.۲.۳ کارگر و کارمند و عالی رتبه فیلمهای کره ای جدید را ببینید میفهمید البته میدانم چه میکنید به این نوشته نخندید این پایان من کارگر در ایران اسلامی و خون شهداست انقلاب از چه زمانی انحراف پیدا کر د زمان تازه نیست حد اقل سه تا ۵ سال اول انقااب است حالا ازدواج پسر شمخانی را در گجای دلم بگزارم آیا امامان ما هم می گزاشتن زیر دستانشان این کار را بکنند

  • ناشناس
    0

    چرا مسکن نمیگی هر کجای شهر ساکن باشیم چه انقلابی چرا م ها تحت تحریم ولی اونها از تحریم سود های سنگین ببرند چرا کدوم انقلاب گفته همچین کاری درسته چرا بر نمیگردونن شرایط

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها