واکنش جالب روزنامه هم‌میهن به بازداشت زیباکلام؛ جواب قاطع به سوال صادق/ عکس

واکنش جالب روزنامه هم‌میهن به بازداشت صادق زیباکلام را در عکس زیر ببینید.

واکنش جالب روزنامه هم‌میهن به بازداشت زیباکلام؛ جواب قاطع به سوال صادق/ عکس

بازداشت روز گذشته صادق زیباکلام همچنان با واکنش همراه است.

زیباکلام کتابی نوشته با عنوان «چرا شما را نمی‌گیرن؟»؛ وی پیش از رونمایی از کتابش در نمایشگاه بازداشت شد، البته قوه قضاییه یادآور شد که وی در مسیر آن مکان نبوده است.

6030802

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    وقتی شماطناب برای پهن کردن لباسهای شسته شده می‌خرید متراژ وتعداد گیره ها را محاسبه میکنید ولی بعد می‌بینید متراژ طناب وتعدادگیر ه ها کم است وبه همه لباسها نمی رسد دودلیل دارد یا محاسبات اشتباه است یا بیهوده لباسهای تمیز راشسته اید پس برای همین است که او را نمی گیرند

  • ناشناس
    0

    نوش جان

  • امیر گرمابی
    7

    اقا زور نزنین این اقا سفید نمیشه مافیای 100 در100

  • ناشناس
    2

    لطف کنند همه مردم را زندون کنند خرج زندگی و خوراکشون هم بدند بهنره ،چرا خودشون را اذیت میکنند😂

  • ناشناس
    2

    میدانید تفنگ و گلوله فقط سلاح حفظ و نگهداری مملکت نیست بلکه قلم خودش به تنهائی کار هزاران اسلحه جنگی را انجام میدهد هرکس در هر مملکتی مدیران و مسئولین را انتقاد و نقد و اظهار نظر کند از نظر روحی و روان شناسی عشق وطن و علاقه به وطن و مردمش رادر سر دارد ادم های ساکت و بی تفاوت به امورات مملکت تعصب و علاقه به وطن و مردم را ندارند . اگر این نقد ها و اظهار نظر ها نباشد مملکت مانند مردابی الوده به هزاران میکروب و باکتری میشود جامعه باید زنده و پویا باشد باید صاحب نظران و فرهیخته گان و دانشمندان بخصوص هیات های علمی دانشگاه ها و خبرگان سیاست مدیران و مسئولین را نقد کنند تا باکتری های مرداب یعنی اختلاس و دزدی و خودکامگی و لجبازی و یکدندگی و خفقان در جامعه رخ ندهد . اگر نقد و اظهار نظر خوب و سازنده باشد دیگر کسی در جامعه نافرمانی مدنی نمیکند ایراد و اشکالی که منتقدین به مدیران دارند همه و همه نشات گرفته از یک واقعیت انکار ناپذیر است و ان عشق به وطن و هموطنان است . مسئولین از راس تا ذیل نباید انقدر خودکامه و دچار توهم شوند و به این باور غلط و اشتباه برسند که من منزه از هرگونه عیب و ایراد هستم و کارهای محوله را بخوبی و با دقت و با وجدان اگاه و با در نظر گرفتن منافع ملی و مردم کشور انجام میدهم ووقتی میگویم دو به اضافه دو میشود شانزده تا باید همه قبول کنند این مسئول را نمیشود بگوئیم خدمتگذار و خدوم مردم بلکه برعکس خود دشمن در پوشش دوست هست . نقد و انتقاد برای مملکت مفید است جامعه را بسوی سازندگی و پویائی و نشاط سوق میدهد حس زیبای وطن پرستی را در مردم شکوفا میکند و ان وقت می بینیم ثمره این نوع سیاستمداری نبودن باکتری های جامعه است علاقه به جامعه در مردم رشد و نمو میکند و پلیسی هم در خیابان نمیبینیم که نافرمانی مدنی را سکوب کند . خدا وند تمام خیانتکاران به وطن و مردم وطن را از سر این ملک و ملت دور کند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بسیار عالی با شما موافقم

  • ناشناس
    0

    نوبت بعدی تو دروغگو هست که تعطیل شوی

  • ناشناس
    0

    شما چطور در مورد کسی به این راحتی قضاوت می کنید و محکوم میفرمایید بعد جانماز پهن میکنی رو بسوی قبله میشینی و با خدا حرف میزنی ؟!

  • ناشناس
    1

    اگر صورت مسئله را پاک کنیم و با خیال راحت بشینیم و قدمی در جهت اصلاح امور بر نداریم که کارها بهیچ وجه بسامان نمیشه

  • ناشناس
    1

    مهم گرفتنه صادق وصدیقش توفیری ندارد !!!

  • حائری
    9

    اینقدر افراد خائن ومذدور وطن فروش پروشده اند که هرغلطی انجام می دهند در صورتیکه در آمریکا یادر کشورهای دیگر هرکس با هر سمتی علیه نظامشان حرفی بزند چه بلاهایی سر شان می آورند.

  • ناشناس
    1

    یه مشت منگل
    یادتون رفته سر فاجعه کرمان اسراییل رو تطهیر کرد
    بعدش همش میگفت اسراییل گوش ایرانو میپیچونه
    مگه اینکه طرفدار سس تپلی باشید

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخخخ
    آورین آورین بر مسئولان عراقی آورین آورین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها