جزئيات شکايت نماينده مردم کاشان از محمود صادقي

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به اتهام نشر اکاذیب و تشویش افکار عمومی از محمود صادقی نماینده تهران، شکایت کرد.سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به ...

جزئيات شکايت نماينده مردم کاشان از محمود صادقي

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به اتهام نشر اکاذیب و تشویش افکار عمومی از محمود صادقی نماینده تهران، شکایت کرد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به شکایت خود از محمود صادقی نماینده تهران در ماه گذشته، گفت: وی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها، به من اتهام زده بود که زمانی که آقای ساداتی نژاد رئیس دانشگاه کاشان بوده دو میلیارد تومان برای بحث بورسیه ها به آنجا داده شد و معلوم نشد سرنوشت آن چه شد.
ساداتی‌نژاد افزود: من به سبب نشر اکاذیب و اتهامی که وی زده بود، از او شکایت کردم چون هر فردی باید پاسخگوی صحبتهایش باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بورسیه 40 میلیون تومانی هر نفر، اگر سال 89 دومیلیارد تومان برای بحث بورسیه ها به دانشگاه کاشان داده شده باشد یعنی دانشگاه کاشان باید حدود 50 دانشجوی بورسیه داشته باشد؛ درحالیکه در طول تاریخ 40 ساله دانشگاه کاشان، این تعداد دانشجوی بورسیه وجود نداشته و در سال 89، دانشگاه کاشان تنها یک دانشجوی بورسیه داشت.

در همین زمینه بخوانید: توضیحات رئیس اسبق دانشگاه کاشان درباره ادعای 2 میلیاردی نماینده تهران
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل ادامه داد: بعد از این اتهام، صادقی در توئیترش نوشت: "بخشی از این پول به ستاد آقای جلیلی رفت"؛ سالهای 92 و 89 چه ارتباطی به یکدیگر دارند؟!/ منبع: آخرین خبر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها