امام جمعه اصفهان:

بانوان بدانند برخی برای سوء استفاده خودشان از آنها حمایت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آنچه که ترامپ به سفارت سوئیس جهت اعلام شماره خود به ایران گفته بود شوخی نبود، بلکه آنان مومنان را نمی‌شناسند و بر این اندیشه هستند با چندین ناو جنگی، از آنان می ترسیم.

بانوان بدانند برخی برای سوء استفاده خودشان از آنها حمایت می‌کنند

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ، اظهار کرد: خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می‌کنم و امام حسن مجتبی علیه السلام در این مورد می‎فرمایند ای انسان بدان از هنگامی که متولد می‌شوی دائماً در حال تمام کردن عمرت هستی پس از فرصت استفاده کن برای آنچه که در پیش داری. فرق کافر و مومن در این است که مومن از این دنیا برای آخرت خود استفاده می‌کند و اما کافر فقط از دنیا برای گذراندن وقت خود استفاده می کند.

وی ادامه داد: امروز سالگرد رحلت آیت‌الله بهجت عارف وارسته است که بر روح این بزرگوار درود می فرستیم، روز شنبه دوازدهم رمضان روز انجام عقد اخوت بین پیامبر اسلام و حضرت علی علیه السلام است و باید گفت فلسفه این اقدام پیامبر این است که مسلمانان رفیق و برادر یکدیگر باشند لذا عقد اخوت همواره باید بین مسلمانان باشد.

امام جمعه اصفهان از اقدامات اخیر دادستان اصفهان تشکر کرد و گفت: اقدامات دادستان محترم اصفهان برای جلوگیری از برخی مفاسد اجتماعی در خصوص دوچرخه سواری بانوان و سگ گردانی و بی حجابی قابل تشکر است و باید گفت هرجا از مسئله دوچرخه سواری بانوان صحبت می کنیم داد برخی از افراد بلند می‌شود که بعضاً مرد هستند و باید بدانند که از اسلام به دور هستند. بانوان بدانند برخی مردان فاسدند و برای سوء استفاده خودشان از زنان حمایت می کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد به روز ملی جمعیت در سی ام اردیبهشت ماه اشاره و تصریح کرد: باید از اشتباهی که در گذشته متحمل شدیم بازگردیم، چرا که این کار غلط سبب شد امروز جوانان این مرز و بوم کاهش یابند و خداوند در قرآن درهمین خصوص می‌فرماید بچه‌های خود را برای ترس از فقر و کمبود تلف نکنید چرا که خداوند روزی دهنده است و ثروتمند یا ثروتمند نبودن ارتباطی با تعداد فرزندان ندارد، بلکه تقدیر الهی است.

وی در خصوص میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام در پانزدهم رمضان گفت: امام سجاد علیه السلام در خصوص ایشان می‌فرمایند عموی من هرگز دیده نشد مگر در حالتی که ذکر می‌گفت و باید گفت روز تولد ایشان روزه‌داران باید صدقه بدهند و اطعام کنند حتی در خانواده و بستگان خود که می دانند نیازمند هستند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان، گفت: آنچه که ترامپ به سفارت سوئیس جهت اعلام شماره خود به ایران گفته بود شوخی نبود، بلکه آنان مومنان را نمی شناسند و بر این اندیشه هستند با چندین ناو جنگی مومنان به خدا از آنان می‌ترسند.

طباطبایی نژاد در پایان با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر این تاکید کردند که مذاکره با آمریکا سم است و به خصوص مذاکره با ترامپ سمی مهلک‌تر چراکه ما می‌دانیم آنها برای چه می خواهند با ما مذاکره کنند و خواسته آنان جهت مذاکره فقط کوتاه کردن برد موشک‌های ایران است و باید گفت آمریکا از محبوبیت ما در منطقه می‌ترسد در همین خصوص خداوند در قرآن می فرماید از کفار چه توقعی دارید که به شما کمک کنند؟

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها