امواج ناپایدار استان اصفهان را دربرمی‌گیرد؛ رگبار و رعد و برق مهمان اصفهانی‌ها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از امروز در روزهای آینده ناپایداری‌های جوی به شکل ابر، وزش باد شدید تا نسبتا شدید، بارش‌های رگباری و رعد و برق به ویژه در مناطق غرب و شمال  استان وجود دارد.

امواج ناپایدار استان اصفهان را دربرمی‌گیرد؛ رگبار و رعد و برق مهمان اصفهانی‌ها

زهرا سیدان با اشاره به وضعیت هوا اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر وجود جوی ناپایدار در چند روز بر روی استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس با گذر امواج ناپایدار از روی استان امروز تا اواسط هفته همچنان شاهد ناپایداری‌هایی در ساعات بعد از ظهر و شب به شکل افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبارهای بهاری و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه گذر امواج ناپایدار به ویژه در مناطق غربی و جنوبی وجود دارد، گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق را برای مناطق غرب، جنوب و شمال استان پیش‌بینی کردیم که در شمال ضعیف‌تر و بیشتر در غرب و جنوب است.

وی ادامه داد: رگبار و رعد و برق برای روزهای یکشنبه و دوشنبه فراگیرتر می‌شود و برای شهر اصفهان رگبارهای پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی شده ولی برای بقیه مناطق مانند غرب و شمال استان و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

سیدان تصریح کرد: دمای هوا بین یک تا دو درجه روند افزایشی دارد و براین اساس بیشینه دمای اصفهان 34 و کمینه آن 19 درجه سانتیگراد خواهد بود، گرم‌ترین نقطه استان کاشان با 38 درجه و خنک‌ترین نقطه بویین و میاندشت با 5 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها