پرداخت‌ وام‌های ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی برای بازسازی خانه‌های تخریب شده در اثر سیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از اعطای تسهیلات ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد پایین و همچنین وام بلاعوض در راستای دستور هیئت دولت، برای تعمیر و بازسازی خانه‌های تخریب شده ناشی از سیل در استان خبر داد.

پرداخت‌ وام‌های ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی برای بازسازی خانه‌های تخریب شده در اثر سیل

غلامحسین خانی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی و مرمت خانه‌های تخریب شده شهرستان‌ها و روستاهای استان اصفهان در اثر سیل ابتدای سال جاری، اظهار داشت: در راستای دستور هیئت دولت مبالغی به عنوان وام و کمک‌های بلاعوض به صاحبان خانه‌ها داده خواهد شد.

وی افزود: میزان تسهیلاتی که برای تعمیر یا بازسازی واحدهای مسکونی شهرستان‌ها و روستاها در نظر گرفته شده، متفاوت است، بر این اساس برای شهرستان سمیرم 50 میلیون تومان و برای روستاهای آن مبلغ 40 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تسهیلات مورد نظر از بهره بانکی پایینی برخوردارند، گفت: در کنار این وام، کمک‌های بلاعوضی نیز برای بازسازی و تعمیر منازل تخریب شده ناشی از سیل اخیر به صاحبان خانه‌ها تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده منازل تخریب شده تشکیل و تکمیل شده و زمان پرداخت وام توسط دولت به زودی به بنیاد مسکن ابلاغ خواهد شد و سپس این ابلاغ به بانک‌های عامل ارسال می‌شود و افراد می‌توانند برای گرفتن وام اقدام کنند.

خانی خاطرنشان کرد: میزان وام در نظر گرفته شده برای تمام شهرستان‌های استان به یک میزان بوده و هیچ تفاوتی ندارند، همین‌طور وام برای روستاهای استان اصفهان نیز مشابه است و از قانون برابری پیروی می‌کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها