شهرضا قطب درمانی ۳ استان می‌شود

مدیر بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا گفت: با بهره‌برداری از یال دوم بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا این بیمارستان به قطب پزشکی جنوب استان اصفهان، شمال استان فارس و کل کهکیلویه بویراحمد تبدیل می‌شود.

شهرضا قطب درمانی ۳ استان می‌شود

حمزه یزدی با اشاره به اینکه به زودی مرکز پیشگیری و غربالگری سرطان در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: همزمان با راه‌اندازی این بخش، بخش‌های کولونوسکپی، کولپوسکپی، آندوسکپی و ماموگرافی در درمانگاه تخصصی این بیمارستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز یکی از 4 مرکز غربالگری سرطان در استان اصفهان است و تا سال 1402 مرکز شیمی درمانی با 80 تخت با کمک بخش خصوصی در شهرضا راه‌اندازی می‌شود، افزود: از خیران و مردم شهرستان شهرضا در خواست داریم تا کمک کنند که فاز جدید بیمارستان راه‌اندازی شود، به دلیل گران‌قیمت بودن تجهیزات بیمارستان، راه‌اندازی فاز جدید به کمک خیران و مردم امکان‌پذیر است.

مدیر بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا با اشاره به توسعه این بیمارستان گفت: این بیمارستان در سال 1387 به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد و به یک بیمارستان فوق تخصصی در جنوب استان اصفهان تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از توسعه یال دوم بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا این است که دیگر هیچ بیماری از شهرضا و شهرهای اطراف به مرکز استان اعزام نشود، بیان کرد: این هدف‌گذاری را دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان انجام داده است.

یزدی با تأکید بر اینکه قسمت توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا از 50 درصد بیمارستان‌های استان اصفهان بزرگ‌تر است، تصریح کرد: مجموعه بزرگ بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا سومین بیمارستان بزرگ استان اصفهان بعد از بیمارستان‌های الزهرا(س) و خورشید است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از یال دوم بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا این بیمارستان به قطب درمانی جنوب استان اصفهان، شمال استان فارس و کل کهکیلویه بویراحمد تبدیل می‌شود، افزود: یال جدید در 3 طبقه، که طبقه همکف شامل اورژانس داخلی و واحد تصویرنگاری شاملMRI، رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی، طبقه اول بخش مراقبت ویژه شامل آی سی یو، سی‌سی یو و بخش قلب و طبقه دوم بخش بستری مردان و زنان با ظرفیت هر بخش 31 تخت است.

مدیر بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا با بیان اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا به بیش از 9 هزار متر افزایش زیربنا دارد و به آن بیش از 150 تخت اضافه می‌شود، تصریح کرد: در مجموع با افتتاح بخش توسعه این بیمارستان، مجموع تخت‌های بستری به 280 تخت می‌رسد و به یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان استان اصفهان تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان هزینه فاز توسعه بیمارستان شده و بیش از 4 میلیارد تومان دیگر اعتبار جذب شده است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مسئولان شهرستان و نماینده مردم شهرضا در مجلس، مجوز‌های اولیه دستگاه MRI را گرفته‌ایم و امیدوار هستیم در امر خدمت‌رسانی با راه‌اندازی این بخش تسریع شود.

یزدی با اشاره به وجود 6 واحد تخصصی زایمان در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا گفت: بخش زایمان این بیمارستان یکی از مجهزترین واحدهای تخصصی در استان اصفهان است و در سال گذشته، بیش از هزار و 900 کودک در این بیمارستان به دنیا آمدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها