گفتگو با پسر میترا استاد:

جسد مادرم در وان بود، درگیر شدم انگشت هایم شکست + صوت و عکس

پسر میترا استاد همسر دوم شهردار سابق تهران در گفتگوی کوتاهی از لحظه دیدن جسد مادرش پرده برداشت.

جسد مادرم در وان بود، درگیر شدم انگشت هایم شکست + صوت و عکس

رکنا نوشت: این پسر 13 ساله بعد از امتحان وقتی از مدرسه به خانه برگشت صحنه قتل را دید و گفته می شود دختر 35 ساله محمد علی نجفی هم او را همراهی می کرد.

این پسر گفت: جنازه مادرم در وان حمام افتاده بود خواستم سمتش بروم که اجازه ندادند حتی انگشتانم شکست.

ساعت 10 و نیم صبح امروز میترا استاد همسر دوم و جنجالی دکتر نجفی با شلیک شدن دوگلوله به سینه اش در برج آرمیتای سعادت آباد کشته شد و حالا مظنون اصلی خود نجفی است چرا که در آسانسور فیلم ورود و خروج او به دست آمده است و از زمان قتل با برجای گذاشتن نامه ای که محتوایش هنوز فاش نشده است گریخته و خبری از او در دست نیست!

همچنین سایت روزنامه ایران از قول این پسر 13 ساله نوشت: "نجفی دست بزن داشت.مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آزانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آزانش را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است. شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم." روزنامه ایران پس از ساعتی این بخش از خبر را از خروجی خود حذف کرد.

بیشتر بخوانید: نجفی مظنون اصلی قتل همسرش نیست/ متهم شناسایی شد

ويديويى از داخل ساختمان محل قتل همسر محمدعلی نجفی

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • فاطمه
    0

    اومده بودن مدارک رو نابود کنن

  • بهروز
    0

    هیج کسی از زندگی این دونفر باخبر نیست و هیج پیامی برای این قتل در زیر این خبر جایز نیست...اما با این قتل پایان زندگی هر دو نفر رقم خورد و ابتدای بی پدری و بی مادری فرزندان هر دو طرف...اونی که به قتل رسید راحت شد و اونی که به قتل رسوند تازه مکافاتش شروع شد..ای کاش درس عبرت بشه حداقل برای مردان در عرصه‌ی سیاست که پنیر مفت فقط توی تله موش پیدا میشه و اینکه توی این سن و سال یک خانوم جوان میاد و باهات ازدواج میکنه فقط برای تحقق اهداف سیاسی و مدیریتی خودشه نه از سر عاشقی و دلسوزی...من منظورم به این خدابیامرز نیست ..کُلی میگم برای اونایی که فکر میکنن خیلی خوش تیپ یا جنتلمن هستند و برای همین دختران جوان باهاشون ازدواج میکنن...خلاصش..اگه دیگه یه دختر بر خلاف عُرف بهت ابراز علاقه کرد بیشتر دقت کن وگرنه اون دختر میشه پایان تمام ماجراجویی‌هات...

  • فاطمه اهواز
    0

    خدا بپسرش صبر بده گناه داره ضربه روحی شدیدی میخوره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها