معما‌هایی که شخصیت واقعی شما را نشان می‌دهند

در این مطلب برای شما مجموعه‌ای از معما‌ها تدارک دیده ایم که به شما اجازه می‌دهد که درباره خودتان بیشتر بدانید و همچنین بینایی شما را نیز تست می‌کند.

معما‌هایی که شخصیت واقعی شما را نشان می‌دهند

راه‌هایی که انسان‌ها دنیا را می‌بینند و درک می‌کنند، قرن‌ها است که دانشمندان را متحیر می‌کند. برای مثال یک چیز ساده مثل یک توپ قرمز برای هرکس از زاویه‌ای که به آن نگاه می‌کند می‌تواند مفهوم خاصی داشته باشد. مغز انسان یک کار خوب را با تفسیر و پردازش اطلاعاتی که به وسیله چشمان ما دریافت می‌شود، انجام می‌دهد.

علاوه بر این به گفته دانشمندان استرالیایی، روشی که ما با آن چیز‌ها را می‌بینیم، می‌تواند نکات ظریف و دقیقی را درباره شخصیت ما بیان کند. امروز ما در برترین‌ها برای شما مجموعه‌ای از معما‌ها تدارک دیده ایم که به شما اجازه می‌دهد که درباره خودتان بیشتر بدانید و همچنین بینایی شما را نیز تست می‌کند.

۱- چند حیوان را در تصویر زیر می‌بینید؟

اولین معما ممکن است که کمی بچگانه به نظر برسد، اما به آن راحتی‌ها که به نظر می‌رسد نیست! پس با دقت نگاه کنید و هر تعداد حیوان را که در تصویر زیر می‌بینید، بشمارید. فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید.

خب وقت تموم شد. می‌توانید پاسخ را در تصویر زیر مشاهده کنید و جواب خود را با آن مقایسه کنید.

اگر توانسته اید که بین ۱ تا ۳ حیوان را در تصویر پیدا کنید، احتمالا یا زمان کافی نبوده و یا با دقت نگاه نکرده اید! چونکه این تعداد حتی نصف این حیوانات مخفی شده در تصویر هم نیست.

اگر بین ۴ تا ۶ حیوان را تشخیص داده اید، شما آن‌هایی که خیلی واضح بوده اند را تشخیص داده اید، اما هنوز هم بیشتر حیوانات را پیدا نکرده اید و اهمیتی به جزئیات نمی‌دهید.

اگر موفق به پیدا کردن ۷ تا ۹ حیوان شده اید، باید به خودتان تبریک بگویید، چونکه دقت و توجه شما به جزئیات، خوب است و حتی نزدیک به عالی است که احتمالا در زندگی بسیار به دردتان می‌خورد؛ و در آخر اگر موفق به دیدن ۱۰ تا ۱۲ حیوان در تصویر شده اید، احتمالا شما باید یک کارآگاه و یا یک مامور مخفی باشید!


۲- به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که اولین حیوانی که در تصویر زیر می‌بینید، چیست؟

اگر در نگاه اول یک گوریل را دیده اید، شما کاراکتر و شخصیتی مستقل دارید که به حریم شخصی افراد احترام می‌گذارید. البته کار تیمی و گوش دادن به نصیحت دیگران نیز می‌تواند برای شما مفید باشد. اما تا زمانی که با این موضوع که تنها تصمیم گیرنده زندگی خودتان باشید مشکلی ندارید، همین گونه ادامه دهید.

اما اگر در نگاه اول یک ببر را دیدید، شما یک فرد ریسک پذیر هستید. تا زمانی که چیزی را در ذهنتان داشته باشید، هیچ چیز غیر ممکن نیست و شما می‌توانید راه حل‌های عملی را برای هر مشکلی پیدا کنید.


۳- به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که اولین چیزی که در تصویر زیر می‌بینید، چیست؟

اگر در نگاه اول تصویر یک انفجار را دیده اید پس شما یک سازمان دهنده خوب و یک مدیر عالی هستید.

اگر در نگاه اول تصویر دو دست را دیده اید شما علاقه‌مند به فهمیدن و درک دیگران و کمک به آن‌ها هستید. شما یک شنونده عالی اید که به درستی به مشکلات دیگران اهمیت می‌دهید.


۴- به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید کدام رنگ غالب‌تر و درخشان‌تر است؟

اگر این رنگ آبی تیره است، شما یک کمال گرا هستید. شما همچنین یک فرد مستقل، درون گرا و موفق هستید.

اگر این رنگ زرد است، شما یک فرد انطباق پذیر، آسان گیر و سهل انگار هستید؛ و بالاخره اگر آبی روشن را انتخاب کرده اید، شما ذهن خلاقی دارید و یک فرد عمل گرا و ریسک پذیر هستید.


۵- بیایید یکی دیگه انجام بدهیم. به تصویر زیبای زیر نگاه کنید و بگویید که اولین چیزی که در تصویر زیر می‌بینید، چیست؟

اگر در تصویر بالا دهکده‌ای را با کلبه‌ها و پرندگان و درختان می‌بینید، پس شما به رسوم و سنت‌ها احترام می‌گذارید و یک مکان ساده و آرام را برای زندگی ترجیح می‌دهید.

اما اگر در نگاه اول یک فیل را در تصویر دیده اید، کسی هستید که به دیگران احترام می‌گذارد، به دوستانتان وفادارید و یک شنونده عالی هستید. شما عاشق، متفکر و بادقت هستید و به همین خاطر است که افراد بسیاری شما را دوست دارند.


۶- اولین چیزی که در تصویر زیر می‌بینید، چیست؟ یک معمای دیگر از این نوع

اگر در همان نگاه اول به وضوح یک صورت را دیده اید، پس شما قطعا شخصی بسیار احساساتی و مهربان هستید که به همین خاطر است است که از درگیری و کشمکش اجتناب می‌کنید. شما واقعا بصیرت فوق العاده‌ای دارید که در بسیاری از مواقع به کمک شما می‌آید.

اما اگر ابتدا دو پرنده را در تصویر دیده اید، شما یک شخص گرم و دوستدار تفریح هستید. شما مهارت بالای در ارتباط با دیگران دارید و یک دوست و شنونده واقعی هستید. اگر هنوز در انتخاب شغل آینده تان مردد هستید می‌توانید شغلی را انتخاب کنید که زیاد با دیگران سر و کار داشته باشید و به احتمال زیاد در آن شغل پیشرفت خواهید کرد.

خب به پایان این تست رسیدیم. چی فکر می‌کنید؟ آیا نتیجه همان چیزی بود که فکر می‌کردید و یا شما را سورپرایز کرد؟

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها