واکنش هوتن شکیبا به ۲ قطبی «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» در سینما+عکس

هوتن شکیبا از مردم خواست تا به ۲ قطبی ایجاد شده میان ۲ فیلم «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» توجهی نکنند.

واکنش هوتن شکیبا به ۲ قطبی «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» در سینما+عکس

هوتن شکیبا با انتشار تصویری از ۲ فیلم «سرخ‌پوست» ساخته نیما جاویدی و «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار، در واکنش به دو قطبی ایجاد شده میان این ۲ فیلم در سینمای ایران، در اینستاگرام نوشت: «این یک پیشنهاد است، پیشنهاد دیدن یک فیلم خوب. این روزها بسیارند از طیف‌ها و گروه‌های مختلف که سعی دارند ۲ قطبی درست کنند. با انواع انگ‌ها، بازی‌های رسانه‌ای و چیزهای دیگر. به اسم مستقل بودن و درد جامعه را داشتن و هر برچسب دیگری.

راستش اینکه همه‌شان منفعتی این وسط دارند و دردشان هر چه هست شما نیستید، شما تماشاگران سینمای ایران.

۲ فیلم روی پرده است، با کیفیتی که به آن سینما می‌گوییم. پروداکشن درست و حسابی داشته‌اند، اجراشان بالاتر از استاندارد سینمای ایران است. شبیه همان فیلم‌هایی که در خانه‌ها روی نمایش دهنده‌های خانگی اکران می‌شوند.

از «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» حرف می‌زنم، ۲ فیلم مهم سال که هم‌زمان اکران شدند و یکی انگ می‌خورد که پولش کثیف است و دیگری سفارشی است و دولتی، حرفم همان است که این مدت بوده، فیلم خوب بر همه این بازی‌های رسانه‌ای و حرف و حدیث‌ها ارجح است و این ۲ فیلم هر دو ارزش دیدن دارند و مهم‌اند و وقت صرف‌شان شده. اصلا اتفاق‌های امسال این سینما هستند کنار دو سه فیلم مهم دیگر سال، از دست‌شان ندهید و به تمام آن‌ها که می‌خواهند جای شما تصمیم بگیرند دهن کجی کنید. ایستادن این دو فیلم بالای جدول فروش پاسخ واضحی برای شما از سوی خیلی‌ها دارد.»

واکنش هوتن شکیبا به ۲ قطبی «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» در سینما+عکس

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها