اقدام زشت 2 دختر 17 ساله با تازه عروس و داماد جوان

رکنا/دادستان نی ریز از بازداشت دو دختر 17 ساله در این شهرستان خبر داد.

اقدام زشت 2 دختر 17 ساله با تازه عروس و داماد جوان

محمد صادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ ریز گفت: دو دختر 17 ساله که با سوء استفاده از فضایبه هتک حرمت زوجی جوان اقدام کرده بودند، بازداشت شدند.

رفیعی افزود: چندی پیش زوجی جوان با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، اقدام به تنظیم یک شکایت کردند.

این زوج جوان عنوان کردند: مدتی از طریق دوستان خودمان متوجه باز شدن یک صفحه جعلی در اینستاگرام به ناممان شدیم و در این صفحه جعلی عکس هایمان با نوشته ‌های جعلی منتشر شده است.

رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی ریز با بیان اینکه بررسی این پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت، ادامه داد: با تلاش کارآگاهان تخصصی پلیس فتا پس از 2 روز، دو متخلف شناسایی و به دادسرا معرفی شدند.

وی ادامه داد: متهمان این پرونده دو دختر نوجوان 17 ساله بودند که بلافاصله دستور احضار هر دو نفر توسط دادسرا داده شد و با همراهی والدین در دادسرا حاضر شدند.

دادستان نی ریز اظهار داشت: این 2 متهم در بازجویی اولیه سریعا به جرم خود اقرار نموده و ادعا کردند بدون هرگونه آشنایی با شاکیان و بدون فکر این کار را انجام داده‌ اند و نمی دانستند این کار جرم باشد و دستگیر شوند.

رفیعی گفت: سرانجام در این پرونده هر دو دختر محکوم شدند.

دادستان نی ‌ریز تصریح کرد: شهروندان از گذاشتن عکس های خصوصی خود در فضای مجازی و در صفحات متعلق به خود بپرهیزند و حتی عکس های خود را به عنوان پروفایل خود قرار ندهند.

11

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دریا
    0

    انسان عاقل ودیندار ابروی مردم رو ابروی خودش حساب میکنه.واقعا متاسفم برای ادمهایی که تو بدست اوردن خاستشون بزرگن ولی در سایر موارد خودشونونوجوان یا بچه حساب میکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها