ماجرای دستمال توالت با آرم الله و قوه قضائیه چیست؟


25 خرداد 1398 - 16:55
filemanager/6/photo_2019-06-15_17-24-48
ساعاتی قبل، تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیاری داشته شده است.

به گزارش خبر فوری، ساعاتی قبل، تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیاری داشته شده است. این عکس مربوط به دستمال توالت‌های تولید شده توسط یک شرکت تولید کننده دستمال کاغذی  است که با آرم قوه قضاییه و نام الله بر روی آن عرضه گردیده است. این بسته دستمال کاغذی با تیکه پلاستیکی برای نصب در سرویس بهداشتی ساخته شده!

این در حالی است که آرم مربوطه متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مالکیت معنوی است و ربطی به قوه قضائیه ندارد. 

 

ساعاتی قبل، تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیاری داشته شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/photo_2019-06-15_17-24-48
25 خرداد 1398 - 16:55

به گزارش خبر فوری، ساعاتی قبل، تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیاری داشته شده است. این عکس مربوط به دستمال توالت‌های تولید شده توسط یک شرکت تولید کننده دستمال کاغذی  است که با آرم قوه قضاییه و نام الله بر روی آن عرضه گردیده است. این بسته دستمال کاغذی با تیکه پلاستیکی برای نصب در سرویس بهداشتی ساخته شده!

این در حالی است که آرم مربوطه متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مالکیت معنوی است و ربطی به قوه قضائیه ندارد. 

 

38

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سید محمد 9 0 پاسخ 1398/3/26 -02:16

چقدر وزارت صمت پیگیره خدایش دمتون گرم حواصتون به همه چی هست گرونی شیر،شکر،گوشت،و..............هزار اقلام دیگه رو ول کردید.پژو ۴۰۵چند مردم احمق نیستن الکی میگید ماشین اروزن شده زمانی خودرو داخلی ارزان مثل سال ۹۶به قبل میشه که فروش اینترنتی حذف و دست دلال های خون آشام قطع بشه و به راحتی هرشخص بتونه با ورود ب نمایندگی های مجاز خودرو سازی بتونه بهرصورت خودرو خریداری کنه چه بصورت اعتباری و یا نقد یاعلی

رضا 10 6 پاسخ 1398/3/26 -01:02

تورو خدا ول کنین این حرفا رو.چرا کسی نیس که بگه فلان آقازاده مملکت غارت کرده برده اونجا هم هر کاری که دلشون میخواد انجام میده.کار ما شده حجاب و غیره....چرا هیچ کس از بیت المال حرفی نمی زنه. اینجور غارتها باعث شده.که این ۵۰٪ مردم زیر فقر بمونه.

رضا 14 1 پاسخ 1398/3/25 -23:54

دیگه همین مونده که پای توهین به خدا برسه که کشور اسلامی همه چیش تکمیل بشه