بختیاری‌زاده: مشکلی با مجیدی ندارم، قبلا جدا شدم

سهراب بختیاری زاده می گوید هیچ مشکلی با فرهاد مجیدی ندارد و قبل از اینکه مجیدی انتخاب شود، تصمیم به جدایی از تیم امید گرفته است.

بختیاری‌زاده: مشکلی با مجیدی ندارم، قبلا جدا شدم

سهراب بختیاری زاده مربی سابق تیم امید ایران در مورد دلیل جدایی اش از این تیم پس از انتخاب فرهاد مجیدی توضیح داد: من قبل از اینکه فرهاد بیاید کارم با تیم امید تمام شده بود و با آقای استیلی در این مورد صحبت کرده بودیم و به این جمع بندی رسیدیم که قطع همکاری کنیم. قبل از فرهاد کارم تمام شده بود.


او حرف هایش را ادامه داد و گفت: قرار بود چون تیم امید مربی نداشت، یک اردوی 10 روز را برگزار کنیم که بعد گفتند بدون سرمربی تیم اردو برگزار نکند تا مربی انتخاب شود و این اردو هم برگزار نشد.


بختیاری زاده اضافه کرد: بعد هم فرهاد با من تماس گرفت و صحبت کردیم. به فرهاد توضیح دادم که قبل از شما کارم تمام شده بود و می خواهم کارم را در جایی دیگر ادامه دهم.


بازیکن سابق تیم ملی و زننده یکی از گل های ایران در جام جهانی 2006 مقابل آنگولا در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای آینده اش دارد، بیان کرد: می خواهم در فوتبال باشگاهی به کارم ادامه دهم.
از بختیاری زاده در مورد اینکه آیا برای حضور در استقلال به عنوان دستیار استراماچونی با او صحبت شده هم پرسیدیم که البته پاسخ او منفی بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها