بیانیه کارگروه مدیریت بحران اصفهان در پی آلودگی شدید هوا

کارگروه استانی هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان در پی آلودگی شدید هوای نصف جهان بر اثر خیزش ریزگردهای خارج و داخل استانی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه کارگروه مدیریت بحران اصفهان در پی آلودگی شدید هوا

با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار در اغلب مناطق استان و بر اساس آئین نامه اجرایی تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک، کارگروه استانی هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضای این کارگروه عصر پنجشنبه ۳۰ در اداره کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل شد.

موارد مطرح شده توسط نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، مرکز بهداشت استان مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان و پیشنهادها و نظرات سایر اعضا، در پایان جمع بندی مصوبه‌ای به شرح زیر صادر شد:

۱) اداره کل ورزش و جوانان موظف شد به کلیه هیأت‌های ورزشی ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی را رد فضای باز به شهروندان اعلام کند.

۲) مقرر شد اداره کل منابع طبیعی با همکاری ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی استان بازدید مشترکی از منطقه شرق اصفهان انجام شده و گزارش آن را در جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا که در روز شنبه یک تیرماه ۹۸ در اداره کل مدیریت بحران تشکیل می‌شود ارائه کند.

۳) اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان موظف شد، ضمن هماهنگی با همکاران خود در استان‌های سمنان و قم و بازدید از کانون‌های تولید گرد و غبار واقع بین سه استان، گزارش جامعی همراه با راهکارهای پیشنهادی تهیه و به وزارت جهاد کشاورزی ارسال کند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها