اولین نقاشی منتشر شده درباره سقوط پهپاد گلوبال هاوک

نقاشی منتشر شده از مسیر حرکت و تجاوز پهپاد آمریکایی، اولین نقاشی درباره حادثه شلیک به پهپاد جاسوسی آمریکاست.

اولین نقاشی منتشر شده درباره سقوط پهپاد گلوبال هاوک

وزیر امور خارجه در توئیتی نقشه و مختصات ورود پهپاد آمریکایی به آبهای سرزمینی ایران را ارائه داده و نوشته است: در 00:14 بامداد، پهپاد در وضعیت پنهان‌کاری از امارات متحده عربی به هوا برخاست و حریم هوایی ایران را نقض کرد. پهپاد در ساعت 04:05 در مختصات (25°59'43"N57°02'25"E) در نزدیکی کوه مبارک هدف قرار گرفت. ما بخشهایی از پهپاد نظامی ایالات متحده را در آب‌های سرزمینی ایران در جایی که هدف قرار گرفت، بازیابی کردیم.

همزمان با این توئیت، عباسعلی کدخدایی، حقوقدان نیز در توئیتی نوشت: دفاع مشروع حقی است شناخته شده در حقوق بین الملل در مقابل تجاوز به حریم یک کشور. آمریکا باید پاسخگوی تجاوز به حریم ایران باشد.

در همین حال کاخ سفید هم در جلسه ویژه ای، موضوع شلیک ایران به پهپاد آمریکا را مورد بررسی قرار داده و آنطور که رسانه های آمریکایی اعلام کرده اند، ترامپ، نانسی پلوسی، مک کانل، شامر، روسای کمیته‌های اطلاعات و دفاع کنگره و روسای سازمان‌های اطلاعاتی پشت درهای بسته در «اتاق وضعیت» مشغول شور و مشورت درباره ایران هستند.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محمد
    0

    الان به ترامپ ثابت شد که در مورد دفاع از مرزهامون همه ی گزینه ها روی میزه. یا مثل آر کیو 170 غنیمت میگیریم یا ملواناشونو اسیر میکنیم یا پهپهاداشونو روی هوا میزنیم.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آفرین بر شعر مردان ایران افغانستان که به گو کشاند همین آ آمریکا انگلیس کشاند

  • Poj
    0

    اقایون دولتی و اقای ظریف خواهش میکنم تو کاره سپاه و نظام دخالت نکن.اخه هرجا تو خواستی از کشورمون با دیپلماسیت دفاع کنی ما بدبخت شدیم. اقای ظریف تو نبودی که خواستی باتصویبFATFسپاه رو تحریم و خلع موشکیش کنی اون هم واسه رفع بهانه های امریکا؟؟؟؟ وقتی داری هی به این شدت توییت میزاری و میگی امریکا به ما حمله کرده و ..... داری القا میکنی که ما میترسیم. لطفا ولمون کن ما نیازی نداریم به امریکا چیزی رو اثبات کنیم. سازمان ملل فقط یک ساختمان برای حمایت از امریکاست.نه جایی برای حقوق بشر. لطفا برادرای سپاهی دهن این اصلاحطلب هارو ببندن چراکه ممکنه از پشت بهتون خنجر بزنن.

  • حمید
    0

    امریکاه مثل موش میترسه. اگه ده هزار سرباز اورده لطف کنه باخودش تابوت هم بیاره ما تابوت بهشون نمیدیم امریکا سگ کی باشه اخه

  • احمد
    0

    متشکریم سپاه امیدوارام همینجور جهادی به جنگ اقتصاد بروند

  • کاربر ناشناس
    0

    ضرب شست ایران ترامپ دیوانه را عاقل میکند . ننگ بالاتر از این ؟!!!!! برای ابرقدرت دنیا ؟اولا جاسوسی یک ننگ است و ثانیا پهپادش شکار بشه . الحمدلله

  • درود خدا بر سپاهیان اسلام
    0

    دورود خدا بر شما شما هیان اسلام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها