‌پیکر نماینده نطنز در مجلس امروز ‌تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد

پیکر مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی امروز تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

‌پیکر نماینده نطنز در مجلس امروز ‌تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد

به گزارش خبر فوری ، عصر امروز و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری و استانی پیکر مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم صفاری، با حضور پرشور مردم و مسئولان از میدان معلم به سمت امامزاده شاهزاده عبدالله نطنز تشییع شد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان بر پیکر مرحوم صفاری نماز اقامه کرد و سپس با حضور پرشور مردم این شهرستان، پیکر نماینده فقید نطنز در مجلس شورای اسلامی در امامزاده شاهزاده عبدالله به خاک سپرده شد.

مراسم ترحیم مرحوم صفاری، جمعه هفتم تیر از ساعت 17:30 تا 19:30 در مجتمع فرهنگی مکتب القرآن نطنز برگزار می‌شود.

همچنین مجلس ترحیمی در تهران روز دوشنبه دهم تیرماه در مدرسه عالی شهید مطهری از ساعت 14:30 تا 16 برگزار می‌شود.

صفاری که مبتلا به سرطان پانکراس بود از 10 روز گذشته در بیمارستانی در تهران بستری و تحت مداوا قرار داشت اما به دلیل شدت بیماری روز چهارشنبه دارفانی را وداع گفت.

وی متولد 1335 در نطنز دارای دکترای تخصصی اقتصاد از آکادمی مطالعات اقتصادی بخارست رومانی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم بود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مجارستان، قزاقستان و اسپانیا، مدیرکل کشورهای مشترک‌المنافع و همسایگان شمال غرب وزارت امور خارجه، ریاست اداره اول اروپای مرکزی و شمالی وزارت امور خارجه، معاون اداره دوم سیاسی و رئیس اداره دوم اروپای شرقی در وزارت امور خارجه، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بخارست و کارشناس ارشد نهاد نخست وزیری در سال 1360 بخشی از مسئولیت‌های مرحوم صفاری در دوران خدمت است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها