سوء استفاده از شماره تلفن همراه آگهی کنندگان خانم

رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص ایجاد مزاحمت در سایت‌های خرید فروش اموال توضیحاتی داد.

سوء استفاده از شماره تلفن همراه آگهی کنندگان خانم

در همین رابطه شکایتی مبنی بر ایجاد مزاحمت نوامیس به واسطه درج آگهی در سایت دیوار برای یکی از شهروندان رخ داده است.

جریان از این قرار است که کاربر خانمی با درج آگهی در سایت دیوار با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به آگهی و شماره تلفن همراه خود، اقدام به درج آگهی مورد نظر کرده است.

پس از انجام این اقدام، شخصی به بهانه بررسی آگهی با ورود به صفحه شخصی این فرد در فضای مجازی، اقدام به مزاحمت و فحاشی کرده است.

در همین رابطه سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ، اظهار کرد: هر کاربری با میل شخصی خود جهت فروش اموال و یا درخواست‌های دیگر اقدام به درج آگهی در سایت دیوار و یا هر سایت فروشی می‌کند.

وی افزود: طبیعی است که پس از درج آگهی‌های مختلف در سایت‌ها، افرادی با برقرای تماس با شماره درج شده در آگهی خواهان دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص آن هستند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: ممکن است که افراد تماس گیرنده درخواست کننده واقعی آگهی باشند و صرفا برای حل مشکل خود اقدام کنند و از طرفی نیز این امکان وجود دارد که افرادی که نیت دیگری داشته باشند با برقراری تماس با درج کننده آگهی اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت در واکنش به اینکه افراد شاکی در چنین مواردی چگونه اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در هنگام چنین مواردی، افرادی که از این موضوع شکایت دارند باید با مراجعه به دادسرای جرایم جنایی پرونده‌ای را تشکیل دهند و پس از آن مراجع قضایی پرونده را جهت بررسی بیشتر به پلیس فتا ارجاع می‌دهد تا نتیجه آن توسط پلیس اعلام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    مثلا در دیوار میایند لباسهای شب یا عروسی را بطور ناجور قرار میدهند خود همین کار باعث سو استفاده افراد میشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها