پلیس کیش: جاس استون را بازداشت نکردیم + یادداشت این موزیسین مشهور انگلیسی به‌نقل از ایرنا: «آن‌ها معذرت‌خواهی کردند، اما این ما بودیم که باید عذر می‌خواستیم»

پلیس کیش اعلام کرد: جاس استون خواننده زن معروف انگلیسی در جزیره کیش بازداشت نشده بلکه به علت نداشتن مدارک لازم طبق مقررات از ورود او به کشور جلوگیری شد.

پلیس کیش: جاس استون را بازداشت نکردیم + یادداشت این موزیسین مشهور انگلیسی به‌نقل از ایرنا: «آن‌ها معذرت‌خواهی کردند، اما این ما بودیم که باید عذر می‌خواستیم»

پلیس کیش اضافه کرد: جاس استون و همراهانش که روزشنبه ۹ تیرماه با پرواز مستقیم مسقط به جزیره کیش وارد فرودگاه این جزیره شده بودند، برابر ضوابط مسافری با اولین پرواز در صبح روز بعد به مقصد امارات پرواز کردند.

از طرفی جاس استون پس از این سفر در ایستاگرام خود نوشت: در انتهای سفر به کشورهای منطقه خلیج فارس، وارد کیش شدم، ضمن آگاهی از قوانین و مقررات، قصد برگزاری هیچ کنسرتی یا هرگونه حرکت سیاسی نداشتم اما پس از ورود به فردگاه کیش به خاطر نداشتن مجوزهای لازم نتوانستیم وارد جزیره شویم و بعد از صحبتهای طولانی البته محترمانه و دوستانه، ما را یک شب در محل مسافران خارجی اسکان دادند و فردای آن روز به امارات بازگردانده شدیم.

وی اضافه کرد: در آن لحظات خیلی دلگیر شدم، احساس کردم قلبم شکسته، با احساسی عجین شده از نزدیکی و دوری، بارقه ای از امید در من هواید شد و امیدوارنه احساس واقعی خودم را بیان کردم.

او در ادامه تصریح کرد: ماموران فرودگاه با نهایت احترام و مهربانی با ما رفتار کردند اما در عین حال از قوانین و مقررات پیروی کردند.

جاس استون در پایان مطلب اینستاگرامی خود نوشت: ماموران فرودگاه بین المللی کیش دقیقاً طبق مقررات عمل و ما را تا سوار شدن به هواپیما بدرقه کردند و در تمام این مدت به خاطر این پیش‌آمد از ما عذرخواهی کردند، این درحالی بود که کسی که باید عذر خواهی می کرد من و همراهانم بودیم زیرا این ما بودیم که مجوزهای لازم را همراه نداشتیم.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها