امام جمعه لواسان: دختر وزیر سابق درباره تخریب ویلایش با من صحبت کرد /اولویت با تخریب ویلای دانه درشت‌هاست

امام جمعه بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با بیان اینکه تبعیض در اجرای قانون جایز نیست، گفت: اولویت تخریب بناهای غیرمجاز با ویلاهای دانه درشت هاست، بعد از آن مردم عامه خودشان قانون را رعایت می کنند.

امام جمعه لواسان: دختر وزیر سابق درباره تخریب ویلایش با من صحبت کرد /اولویت با تخریب ویلای دانه درشت‌هاست

حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش لواسانات اظهار داشت: مسئولان متولی با خواص متخلف جامعه برخورد کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تخریب بخش اضافه بنای ویلای دختر یکی از وزیران سابق افزود: شهردار اعلام می‌کند در این زمینه به مشکل برخورده است، ضمن اینکه دختر وزیر سابق با بنده صحبت کرد و به او گفتم که اگر می‌خواهد از این جو رسانه‌ای خارج شود باید قانون را اجرا و مقاومت فایده‌ای ندارد.

وی همچنین با اشاره به نامه نمازگزاران لواسان به رئیس قوه قضائیه که هفته گذشته ارسال شد، بیان کرد: از این نامه‌ها استقبال زیادی شد و رئیس قوه قضائیه اعلام کرده طی یکی دو هفته آینده خبرهای خوبی در راه است.

لواسانی گفت: ساختار معیوب باید اصلاح و قوانین عادلانه، شفاف و صریح جایگزین شود و جای هیچ تفسیری نگذارد، ضمن اینکه مجریان موظف به اجرای دقیق قانون باشند.

به گفته وی مجریان قانون باید پاکدست، عادل، سالم و توانمند در اجرا باشند؛ قانون فروشی نکنند و اجازه ندهند فساد در قانون رخنه کند.

امام جمعه لواسانات با بیان اینکه اشرافی گری خلاف مبانی اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: اگر در لواسان "باستی و کلاک" (دو شهرک ویلایی) ایجاد شده به دلیل تسامح و رفتار ناعادلانه است.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و از نشانه‌های آن این است که جوانان عدالت را فریاد می‌زنند، با فساد می‌جنگند و از هیچکس ترسی ندارند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها