درخواست دادسرای تهران از مردم؛

کشف حجاب، سرو مشروبات و مراسم مختلط رقص را از طریق اینستاگرام و پیام‌رسان‌های داخلی گزارش دهید

دادسرای تهران از مردم خواسته است که کشف حجاب، سرو مشروبات، مراسم مختلط رقص و سایر ناهنجاری‌ها را از طریق اینستاگرام و پیام رسانهای داخلی گزارش دهند.

کشف حجاب، سرو مشروبات و مراسم مختلط رقص را از طریق اینستاگرام و پیام‌رسان‌های داخلی گزارش دهید

دادسرای ارشاد کانالی به نام همین دادسرا و با شناسه کاربری dadsara_ershad@ در پیام‌رسان‌های داخلی و شبکه اجتماعی اینستاگرام تعبیه کرده است. راه‌اندازی این کانال‌ها با هدف تسریع و تسهیل ارتباط مردم با این دادسرا و آموزش چگونگی ارسال مستندات مردمی و همچنین ارائه روند برخورد قانونی با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی صورت گرفته است.
چندی پیش، معرفی شماره تلفنی توسط سرپرست دادسرای ارشاد واکنش‌هایی را برانگیخت. این شماره که برای گزارش مردمی درباره هرگونه کشف حجاب در خودرو یا سرو مشروبات یا برگزاری مراسم مختلط رقص در اماکنی همچون سفره‌خانه، کافه، رستوران، مراکز خرید، باغ‌تالار یا اطلاع از برگزاری پارتی‌های شبانه یا خانه‌های فساد و فحشا، انتشار مطالب خلاف عفت در اینستاگرام ارائه شده بود، با استقبال خوب مردم دغدغه‌مند روبه‌رو شده است.

امروز و در گام دوم این اتفاق، دادسرای ارشاد کانالی به نام همین دادسرا و با شناسه کاربری dadsara_ershad@ در پیام‌رسان‌های داخلی و شبکه اجتماعی اینستاگرام تعبیه کرده است. راه‌اندازی این کانال‌ها با هدف تسریع و تسهیل ارتباط مردم با این دادسرا و آموزش چگونگی ارسال مستندات مردمی و همچنین ارائه روند برخورد قانونی با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی صورت گرفته است.


منبع: روزنامه جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مریم
    0

    ای کاش تورم وگرانی سایت بگذرید که مردم اطلاع بدهند ودولت سریع پیگیر کنند که مردم از گرانی کمرشان دارد می شکنند

    نظرات شما -
    • امین
      0

      ای کاش تورم وگرانی و نیز فسادهای اخلاقی و مالی و و نیز مشروبات و جلسات مختلط و .... در سایت بگذارند که مردم اطلاع بدهند ودولت سریع پیگیر کنند که مردم از گرانی کمرشان دارد می شکنند... بدی بد است از هر نوعش که باشد...

  • علی
    0

    اینکار ضعف نظارت قوه قضاییه را نشان میده و نهایت مردم رو به جون هم میندازه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها