قسمت 94 برداشت، ویژه برنامه سینمایی خبر فوری؛

پشت‌پرده افزایش رفت‌‌وآمد تهیه‌کننده‌های فیلم‌های توقیفی به سازمان سینمایی / حدیث بیابانگرد: برای مطرح شدن، سراغ حاشیه‌سازی نمی‌روم

در برنامه برداشت این هفته، از رفت و آمد تهیه‌کننده‌های فیلم‌های توقیفی به سازمان سینمایی خواهیم گفت.

پشت‌پرده افزایش رفت‌‌وآمد تهیه‌کننده‌های فیلم‌های توقیفی به سازمان سینمایی / حدیث بیابانگرد: برای مطرح شدن، سراغ حاشیه‌سازی نمی‌روم

خبرویژه این قسمت ویژه‌برنامه سینمایی برداشت، رفت و آمد یک تهیه‌کننده خاص به دفتر معاون جدید نظارت و ارزیابی وزارت ارشاد است که می‌خواهد برای فیلم توقیف شده‌اش، مجوز اکران بگیرد.
در برداشت امروز همچنین نگاهی به انتقاد کیهان به فیلم سینمایی "دختر شیطان" خواهیم داشت. فیلمی که از نگاه کیهان، تنها یک مدل هندی، با لب‌های پروتز کرده و لباس قرمز دارد!
در ادامه نقد این نقدهای خاص سینمایی هم برداشت حرف‌های جدید مسعود فراستی را مرور می‌کند که منتهی به عقب‌نشینی این منتقد پرحاشیه شد.
ویژه‌برنامه سینمایی خبر فوری ، این هفته از حاشیه‌های سریال گاندو هم غافل نمانده و به اعتراض‌های دولت به تحریف تاریخی در این سریال پرداخته است.
در پایان این قسمت هم بعد از گفتگو با بازیگران تئاتر "دروغ"، گفتگوی پدرام ابدان با حدیث بیابانگرد را می‌بینیم که در تئاتر "مادر" درخشید.
بیابانگرد که چهره مشهور سریال تلویزیونی "ساختمان پزشکان" است، در این گفتگو تاکید کرده که برای مطرح شدن و کار گرفتن در سینما و تلویزیون، هیچ‌وقت سراغ حاشیه‌سازی در فضای مجازی نمی‌رود‌.
برنامه برداشت امروز را ببینید و نظر بدهید.

18

حجم ویدیو: 31.45M | مدت زمان ویدیو: 00:09:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • هامون
    0

    مجری برنامه اول لباس پوشیدنش رو یادش بدید بعد صحبت کردن هیچوقت مجری نخواهی شد آقای پدرام

  • کاربر ناشناس
    0

    چه لزومی دارد ؟شما به هنجار شکنان اهمیت می دهید با این وضع بی شرمی وبی عفتی اصلا این اشخاص واقعا لیاقت دارن که در رسانه جمهوری اسلامی که با خون شهدا تشکیل شده مصاحبه کنید حتما اینهم نوع اصلاح طلبی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها