همکاری جدید امید صباغ‌نو با حجت اشرف‌زاده

جدیدترین همکاری امید صباغ‌نو با حجت اشرف‌زاده در قالب سه تک آهنگ منتشر می‌شود.

همکاری جدید امید صباغ‌نو با حجت اشرف‌زاده

امید صباغ نو شاعر در خصوص همکاری جدیدش با حجت اشرف زاده گفت: به تازگی با حجت اشرف زاده همکاری کردم. شعرهای سه تک آهنگ جدیدش را سروده ام و در اختیارش گذاشته‌ام همچنین با امیرعظیمی دیگر خواننده کشورمان همکاری کردم.

وی با بیان اینکه شعر تک آهنگ جدید این خواننده با عنوان «اسب وحشی» از سروده‌هایم است، گفت: امروز این تک آهنگ منتشر می‌شود و پس از محرم و صفر آلبوم جدید امیرعظیمی منتشر خواهد شد.

این شاعر با بیان اینکه با « رحمان تک‌خوان » در تک آهنگ جدیدش همکاری کردم، گفت: این تک آهنگ در ردیف موسیقی‌های پاپ کلاسیک قرار می‌گیرد. تنها کاور این آهنگ به دستم رسیده است و از نامی که برای آن گذاشته‌اند اطلاعی ندارم؛ این تک آهنگ تا یکی دو هفته آینده منتشر می‌شود و مدتی است در زمینه موسیقی و همکاری با خوانندگان بیشتر از ادبیات فعالیت می کنم.

این شاعر در خصوص اینکه امسال کتابی منتشر خواهد کرد یا نه، بیان کرد: ممکن است امسال کتاب جدیدی منتشر نکنم. فعلا گردآوری مجموعه شعر جدید جزء برنامه های کاری‌ام نیست و هم اکنون تلاش‌هایی در زمینه ادبیات می‌کنم؛ ویراستاری شعرهایی که در این دو سه سال اخیر نوشتم زمان می‌برد و نیاز دارم این کار را در چند ماه انجام دهم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها