سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: پیامی از سوی ایران برای مذاکره دریافت نکرده‌ایم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن هیچ‌گونه پیامی از سوی تهران برای مذاکره در رابطه با برنامه هسته‌ای دریافت نکرده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: پیامی از سوی ایران برای مذاکره دریافت نکرده‌ایم

مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با اسکای نیوز عربی گفت که آمریکا هیچ گونه پیامی از سوی ایران برای گفت وگو در رابطه با برنامه هسته ای دریافت نکرده است.

وی افزود: هیچ‌گونه گزینه ای جز مذاکره برای ایران وجود ندارد، در غیر این صورت در تحریم خواهند ماند.

اورتاگوس با متهم کردن ایران به تهدید کشتیرانی در تنگه هرمز گفت که این تهدیدات ایران را نمی پذیریم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که تحریم‌های آمریکا علیه لبنانی‌ها تنها یک گروهک تروریستی را هدف قرار داده است که به ایران کمک می کند.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در نشستی با کابینه خود در کاخ سفید در سخنانی مدعی شد که آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران نیست و تنها می‌خواهد به ایران کمک کند!

دونالد ترامپ همچنین در اظهاراتی خصمانه با اشاره به اینکه پیشرفت اساسی در ایران حاصل شده است ادعا کرد که واشنگتن به دنبال مذاکره با تهران است اما عجله‌ای در این زمینه ندارد.

از سوی دیگر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا نیز ادعا کرد که «ایران اعلام آمادگی کرده تا بر سر برنامه موشکی خود به مذاکره بپردازد».

در حالی وزیرخارجه آمریکا مدعی آمادگی ایران برای مذاکره درباره برنامه موشکی خود شده که تهران همواره این موضوع را تکذیب و اعلام کرده مذاکره‌ای درباره این موضوع و تامین امنیت داخلی ایران انجام نخواهد داد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محند
    0

    اولا امریکا چکارست نظر بده راجب تعغیر رژیم ایران بعد هنوز ۴۰ روزه پهبادتون نگذشته زبون درازی میکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها