صحبت‌های دردسرساز احسان علیخانی برای کامبیز دیرباز/ تلخ و شیرین زندگی بازیگر اخراجی‌ها

برنامه عصر جدید، شب گذشته دو فینالیست خود را بر اساس آرای مردمی معرفی کرد.

صحبت‌های دردسرساز احسان علیخانی برای کامبیز دیرباز/ تلخ و شیرین زندگی بازیگر اخراجی‌ها

برنامه تلویزیونی «عصر جدید» امشب آرای مردمی دو فینالیست دیگر را با حضور داوران و شرکت‌کنندگان به نمایش گذاشت.

در مرحله نیمه‌نهایی این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

تا کنون، محمد زارع و پارسا خائف از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده در این مسابقه پس از گذر از مراحل مختلف، به فینال رسیده‌اند.

در قسمت سوم مرحله نیمه‌نهایی داوران، گروه ریکو و سعید فتحی روشن را به عنوان برگزیده انتخاب کردند. همچنین در قسمت چهارم داوران فاطمه عبادی و گروه پیرامید را برگزیدند.

عصرجدید

کامبیز دیرباز با بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه عصر جدید پیرامون تلخ و شیرین زندگی خود گفت: به هیچ عنوان این دو نفری که امشب به فینال راه پیدا نمی‌کنند بازنده نیستند حتی کسانی که قسمت اول از برنامه حذف شدند بازنده به حساب نمی‌آیند، بلکه این صحنه فرصتی است که در سال گذشته وجود نداشت.

وی افزود: ۸۰ میلیون در ایران زندگی می‌کنند بخش زیادی از جوانان هستند بخش بیشتر جوانان با استعداد حضور دارد نمی‌گویم این برنامه تنها سکوی پرتاب است، اما یکی از جذاب‌ترین سکوی پرتاب برای جوانان است این امکانی که ما نداشته ۲۵ سال پیش به جایگاه بازیگری برای من یک آرزو بود.

بازیگر اخراجی‌ها توضیح داد: خیلی زود به این نتیجه رسیدم که اگر به عنوان آرزو داشته باشند هیچ وقت به آن نمی‌رسم بلکه آن را برای خودم هدف قرار دادم و برای آن جنگیده و هیچ وقت نگفتم نمی‌شود بلکه از خدا خواستم که کمکم کند.

دیرباز درباره خانواده خود بیان کرد: خانواده‌ام در این مسیر اصلی حمایت می‌کردم و همیشه پشتیبان من بودند نه آشنایی در سینما داشتم نه پدرم کارگردان بود، نه در شعاع چند کیلومتری ما فرد سینمایی وجود داشت.

وی گفت: این بود که درس خواندم و دانشگاه رفتم پدر و مادرم کار می‌کردند. همان موقع یاد گرفتم و خدا را شکر می‌کنم که خانواده من به جای ژن خوب تربیت خوب داشت به جای ژن خوب پدر مادر خوب داشتم سفره خوب در آن وجود داشت به ما یاد دادند که روی پای خودمان بایستیم.

وی در خصوص اولین حضور خود روی صحنه تئاتر عنوان کرد: دانشجوی بازیگری بودم، امیر دژاکام اجازه داد که من برای تئاتر او حضور داشته باشم، قرار شد ما دانشجویان مجلس سیاوش‌خوانی را تمرین کنیم و نزدیک اجرا بازیگران اصلی حضور داشته باشد این برای من می‌توانست یک ضربدر باشد، اما نه تنها یک ضربدر نبود بلکه از امیر دژاکام تشکر کردم که ما این اجازه را به من داد.

صحبت‌های دردسرساز احسان علیخانی برای کامبیز دیرباز/ تلخ و شیرین زندگی بازیگر اخراجی‌ها

وی ادامه داد: یک سال تمام تمرین کردیم و این نقد و زندگی من شده بود و همیشه کابوس من این بود که بازیگر حرفه‌ای نقش را از من بگیرد و آن لحظه فرا رسید کوروش تهامی با امیر دژاکام کار کرده بود و روی صحنه آمد و اجرا کردیم زمانی که اجرا تمام شد کوروش تهامی گفت من اجازه نمی‌دهم من به خودم اجازه نمیدم که این نقش را بازی کنم و اولین حضور حرفه‌ای من نقش سیاوش در تئاتر بود و برای همیشه مدیون کوروش تهامی هستم. وقتی شما در دوره حرفه‌ای قرار می‌گیرد مشکلات بزرگ وبزرگتر شروع می‌شود حتی زمانی که سیمرغ بلورین را گرفتم. مشکلات بیشتر بودند زندگی یک جنگ است و زندگی بدون جنگ بی‌مزه است. همیشه توکل به خدا را داشتم و خودم را به او سپردم.

در ادامه در پایان صحبت‌های کامبیز دیرباز احسان علیخانی گفت: من امروز فهمیدم که کامبیز اگر بخواهد مجری خوبی است چراکه خیلی مسلط و گرم اجرا می‌کند.

دیرباز گفت: برایم دردسر درست نکن.

صحبت‌های دردسرساز احسان علیخانی برای کامبیز دیرباز/ تلخ و شیرین زندگی بازیگر اخراجی‌ها

با توجه به کمک‌هایی که مردم ایران از طریق برنامه عصر جدید انجام دادند، خادمان امام رضا (ع) با حضور در این برنامه تابلو فرشی که تکه‌ای از فرش حرم امام رضا (ع) بود به احسان علیخانی تقدیم کردند.

صحبت‌های دردسرساز احسان علیخانی برای کامبیز دیرباز/ تلخ و شیرین زندگی بازیگر اخراجی‌ها

فاطمه عبادی رکورددار آرای مردمی شد

در نهایت مردم با رای دادن به این چهار شرکت کننده، فاطمه عبادی چهار میلیون و ۶۰۳ هزار و ۴۴۰ رای و سعید فتحی‌روشن با چهار میلیون و ۲۳۴ هزار و ۱۴۱ را برای رسیدن به فینال انتخاب کردند.

گفتنی است؛ مرحله نیمه‌نهایی برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز‌های یکشنبه و دوشنبه پخش می‌شود. این برنامه با رویکرد استعدادیابی در زمینه‌های هنری، ورزشی و سرگرمی تولید می‌شود.

این مسابقه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی روی آنتن می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها