فرار زنجانی از اوین شایعه یا واقعیت؟!

یک منبع آگاه درباره شایعه فرار میلیاردر معروف از زندان توضیحاتی داد.

فرار زنجانی از اوین شایعه یا واقعیت؟!

چند ساعت قبل خبری در فضای مجازی با این مضمون که بابک مرتضی زنجانی بازرگان میلیاردر معروف که به اتهام مسائل اقتصادی بازداشت شده بود، عصر دیروز با گریم چهره از بازداشتگاه اوین فرار کرده و در حال خروج از کشور و آن‌هم از راه‌های دریایی است.

در همین ارتباط یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این شایعه گفت: این موضوع صرفا یک شایعه کذب بوده و هیچ اساس و ریشه‌ای ندارد.

او گفت: متهم در حال حاضر در بازداشتگاه به سر می‌برد و فرار وی صحت ندارد.

گفتنی است؛ که بابک مرتضی زنجانی بازرگان میلیاردر معروف است که به دلیل اتهام به اختلاس در دی‌ماه سال ۹۲ توسط دادستانی کل کشور به اتهام بدهی بیش از دو و نیم میلیارد یورو به وزارت نفت و بانک مرکزی و همچنین جعل اسناد بانکی با پرداخت رشوه به بانک ملی تاجیکستان بازداشت شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کارآگاه!!!
    0

    از کجا معلوم فراریش ندادن و یه نفر دیگه رو جاش نذاشتن ؟؟!! آخه میگن خیلی چیزها میدونست !!!!!

    نظرات شما -
    • جوز
      0

      خبر فوری موثق اسم شخصی که توضیح داده بنویس نه اینکه یک منبع آگاه

    • کاربر ناشناس
      0

      از قول پنجاه میلیون نفر از مردم ایران فرار توسط خود نظام واقعیت دارد

  • هامون
    0

    از سال ۹۲ تا حال چرا حکمش صادر نشد! اگه یه بیچاره پنج میلیون بدهکار باشه رو دوبار دادگاهی سپس حکم صادر میکنن پس چطور این... شایعه ش هم شایسته ی کشور اسلامی نیست چه رسد فرارش!

  • مردم
    0

    اگه مردم عادی یه وام از بانک‌ها بگیرند تا ریال آخرش را باید پرداخت کنند با کلی نزول اونوقت بابک زنجانی با این همه دزدی از بیت المال را حیفشون میاد اعدام کنند این رسم حکومت عدالت نیست و نباید باشد باید در حضور همه مردم به دار مجازات آویخته شود تا درسی برای بقیه دزدها باشد.

    نظرات شما -
    • ممسنی
      0

      بابک زنجانی دزدی نکده شرکت نفت موقع تحریم نمیتوانست نفت بفرشد بابک زنجانی نفت را طبق توافق شرکت نفت خریداری میکرد وراورپا گرانت میفروخت. شما یک مالی باکسی معامله میکنید بعد این مالرا به دوبرابرقیمت میفروشید شما نیاید اعتراضی داشته باشید چرا که مال خودرا بارضایت فروختید .حال چرا باید اعتراض کنید چون شما قطعا اگر میتوانستی گرانتر بفروشید پس نیاز به امثال بابک زنجانیها نبود پس عرضه فروختن قیمت بالا را نداشتید نباید اعتراض کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها