تربتی‌نژاد: ادعای آمریکا در خصوص تحریم نبودن غذا و داروی ایران واهی است

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر این که سیاست آمریکا فشار همه جانبه به مردم ایران است گفت: در فرایند سیاست‌های تحریمی آمریکا بخش غذا و داروی ایران نیز جای گرفته است.

تربتی‌نژاد: ادعای آمریکا در خصوص تحریم نبودن غذا و داروی ایران واهی است

نورمحمد تربتی نژاد با اشاره به ادعای برایان هوک در خصوص تحریم نبودن بخش غذا و داروی ایران بیان کرد: با توجه به سوابقی که از آمریکا در طول انقلاب داشته‌ایم معمولا صحبت‌هایی که آنها می‌کنند با واقعیت فاصله‌ی زیادی دارد. در این زمینه نیز این گونه است.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ آمریکا می‌خواهد با تحریم‌های خود مردم را به ستوه بیاورد و کشور را در برابر خواسته‌های نامشروع خود تسلیم کند.

نماینده مردم گرگان در ادامه تصریح کرد: اما اکنون با بیان این اظهارات می‌خواهد جلوه خود را در جهان بین‌الملل حفظ کند و لذا به طور علنی اعلام نمی‌کند که غذا و داروی ایران را تحریم کرده است و جو سیاسی این اجازه را به آنها نمی‌دهد.

وی افزود: آنها مجبور هستند که دروغ بگویند ولی در عمل به گونه‌ای دیگر رفتار کنند. آمریکا به دنبال این است که در تمام ابعاد کشور را تحریم کند و به زانو در بیاورد. ان‌شاء‌الله با رهبری مقام معظم رهبری و آگاهی مردم با مقاومت از این برهه زمانی نیز عبور خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در فرایند تحریم‌های آمریکا سیاست تحریم غذا و داروی ایران وجود دارد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها