دادخواه: ورزشگاه نقش جهان اصفهان طبق الزامات AFC تا یک ماه آینده آماده می‌شود

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: به نظرم حداقل‌های الزامات AFC در ورزشگاه نقش جهان تا یک ماه آینده آماده می شود.

دادخواه: ورزشگاه نقش جهان اصفهان طبق الزامات AFC تا یک ماه آینده آماده می‌شود

حمید رضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره وضعیت ورزشگاه‌های فولاد شهر و نقش جهان اظهار کرد: ورزشگاه فولاد شهر طبق ۴ موردی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رعایت آن‌ها را الزام آور اعلام کردند از قبل دوربین هایش نصب شده بود. همچنین ۱۶ دوربین این ورزشگاه نیاز است که به روز رسانی شوند که پیمانکارش تعیین می‌شود و در این چند روزه کار خود را انجام می‌دهد. چند پیمانکار برای نصب گیت‌ها از ورزشگاه فولاد شهر بازدید کردند و طرح خود را ارائه دادند و منتظر هستند که باشگاه پیمانکار خود را انتخاب کند تا طرح را اجرا کند. شماره گذاری صندلی‌ها از قبل در ورزشگاه فولاد شهر انجام شده بود، اما با توجه به اینکه برخی از صندلی‌ها در این چند سال تعویض شده اند نیاز است که شماره گذاری‌ها اصلاح شود. نرده گذاری و جدا کردن قسمت‌های ورزشگاه فولاد شهر بعد از بازدید نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به مسئولان باشگاه ذوب آهن اعلام شد.

او درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: قرارداد با پیمانکار برای بلیت فروشی الکترونیکی و نصب گیت‌ها انجام شد و فیبر نوری گیت‌ها انجام شده است و اتاق سرور‌های آن در حال تکمیل است. همه موارد بلیت فروشی الکترونیکی آماده شده و فقط پیمانکار در حال رایزنی است که به سامانه ثبت احوال برای تایید نام، نام خانوادگی و کد ملی وصل شوند. قراردادپیمانکار برای شماره گذاری صندلی‌ها امضا شده و کار شماره گذاری را از این هفته شروع می‌کنند. چند طرح برای نصب گیت‌ها در نظر گرفته شده که باشگاه این طرح‌ها را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است که طرح جدید را انتخاب کنند. دوربین‌های مدار بسته ورزشگاه نقش جهان در زمان بازی نیمه نهایی جام حذفی نصب شده و فقط نصب دوربین در بیرون از ورزشگاه مانده است که پیمانکارش شروع به کار می‌کند.

ورزشگاه فولاد شهر دیرتر از نقش جهان آماده می شود

دادخواه درباره زمان دقیق برای مهیا شدن همه شرایط در ورزشگاه‌ها گفت: فکر می کنم حداقل‌های الزامات AFC ظرف ۲، ۳ هفته یا یک ماه آینده آماده می شود. همچنین ورزشگاه فولاد شهر یک مقدار از زمان آماده شدن ورزشگاه نقش جهان دیرتر آماده می شود.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در پایان درباره اینکه زمان قرعه کشی بازی‌ها اعلام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر از ورزشگاه نقش جهان بازدیدی داشتم و قرار است در آماده سازی ورزشگاه‌ها به باشگاه‌های اصفهانی کمک کنیم. همچنین ۲ باشگاه اصفهانی عزمشان را جزم کرده اند که حداقل‌ها و حداکثر‌های الزامات‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت کنند. علاوه بر این از شرط‌های سازمان لیگ استقبال کردیم تا فوتبال خوبی در کشورمان داشته باشیم. تا این لحظه سازمان لیگ حرفی نزده است، اما فکر کنم فردا زمان قرعه کشی بازی‌ها اعلام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها