سگ‌های مزاحم و سلب آسایش اهالی

یکی از مخاطبان خبرفوری برای ما نوشته است که بنده ساکن خیابان اول غربی شهرک ناز فردیس هستم و سگ‌های مزاحم آسایش اهالی را سلب کرده اند.

سگ‌های مزاحم و سلب آسایش اهالی

بنده ساکن خیابان اول غربی شهرک ناز فردیس هستم، انتهای خیابان چندین ساله مسیرش احداث شده ولی آسفالت نشده و گذشته از گرد و خاکی که ساکنین باهاش درگیر هستن محل بیتوته سگ های ولگرد شده و هر شب ۲۰ تا ۲۵ قلاده سگ به جون هم میافتن و صبح آسایش اهالی رو با سروصداشون سلب میکنن. ضمن اینکه زن و بچه اهالی از ترس سگ ها جرات ندارن پای پیاده در اون مسیر تردد کنن.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مصطفی اکبری
    0

    دوست عزیز.....اون سگها هیچ خطری برای انسانها ندارند و ما هستیم که با خودخواهیی و ساخت و سازهای غیراصولی در هرجا که زمین خالی دیدیم آسایش اون ها رو صلب کردیم و وارد حریم زندگی آونها شدیم.فکر کنم خیلی از انسان نماها خطرشون بیشتر از هموم سگهایی باشه که شما میگین.

  • رضا
    0

    فکرشونکن برادرمن فکرکنم باجمع شدن شهردارن شهریار و اندیشه به خاطر اختلاص های ملیاردی سگهای منطقه هم خیالشان راحت شد چون از اول هم کاری به کار شکایت مردم از سگها واینکه مردم آسایش ندارن نداشتند چراکه سرگرم اختلاص های ملیاردی بودند وسرشان درآخور مکیدن بودباخورد ملیاردها مال ومنال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها