فیلم| خواسته‌های غیراخلاقی از یک مادر جوان که بزرگ‌ترین جرم زندگی‌اش تنگ‌دستی و بیوه شدن است


12 مرداد 1398 - 21:33
5d45be59212cd_2019-08-03_21-33
التماس‌های غم‌انگیز زن بی‌پناه جلوی دوربین‌ها را ببینید.

التماس‌های غم‌انگیز زن بی‌پناه جلوی دوربین‌ها را ببینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

12 مرداد 1398 - 21:33

24

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رمضانعلی محمود جانلو 1 0 پاسخ 1399/3/6 -03:07

از مدیریت محترم سایت تقاضای ادرس شهر و منطقه زندگی این خانم با شخصیت و نجیب را خواسته بودم ولی خبری نشد انشاا که مشگلش بطور کامل نه به صورت کمک موردی همان طوری که گفته بودم حل شده باشد شماره تلفن گذاشته بودم منو با خبر گنید واقعا تن و وجودم به لرزه افتاده که این همه مردم در ناز و نعمت و اسراف فراوان هستند و خانمی بچه دو ساله نازش بازبان شیرین از مادر مضلومه اش لقمه ای نان با لفظ طفلکی ممه میخواست و بعد افتادن تلویزیون سنگین بر سر نرم بچه و متلاشی شدن بچه مظلوم .... خدایا به ما رحم کن ... باید مسولین گمیته امدادی که این خانم مراجعه کرده بودن توبیخ و محاکمه شوند کمک کمیته به این خانواده از وظایف اولیه و ذاتی این نهاد بود ه و هست اگر کمک گمیته بود حتما سر این بچه این طور متلاشی نمی شد من خود در گمیته امداد فعالیت کرده ام .... وای به ما خیلی از خانواده های شریف هستن در میان ما که ما بی خیالشان هستیم ... متاسفم منتظرم خبر بدهید

رمضانعلی محمود جانلو 1 1 پاسخ 1399/3/3 -22:47

این خانم محترمه و مظلو مه ساکن گجاست ادرس دقیقش را برای من ارسال کنید تا با هماهنگی سپاه و امام جمعه منطقه بطور کامل مشگلش حل شود نه کمکهای موردی باید بهش و دختر نازش زندگی بخشید منتظرم شماره تماسم 09119548171

شهره 1 1 پاسخ 1398/5/15 -04:26

ادرس شماره تلفن

کاربر ناشناس 1398/5/17 -22:44

لطفا شماره تلفن این زن نجیب را به من بدین

نادر ولی پور 4 1 پاسخ 1398/5/12 -22:42

سلام. آدرس این خانم کجاست . اطلاعات بیشتر لازم دارم.

عادل 1398/5/14 -15:07

شمارشو بده تا کمکش کنم لعنت به این مسئولان لعنت اگه کسی آدرس داره بهم بده تا با خانمم بریم خونشون.کمکش کنیم خدایا خودت کمکش کن یا امام حسین.این شماره منه ۰۹۳۰۱۲۴۸۷۰۰

مهدی 3 0 پاسخ 1398/5/12 -21:40

ایناچیه پخش می کنید؟ خب اگه میخواهید کمک کنید، لازم به فیلم و گریه طرف رو نشون دادن نیست.

کاربر ناشناس 1398/5/13 -00:54

سلام یه آدرسی چیزی دارید بگید متشکرم