تحلیل دبیرکل مؤتلفه در مورد دیدار قالیباف و احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرفوری:

شأن موتلفه این نیست که وقت خود را صرف دیدار افراد کند/ مشکل دولت فعلی این است که دولت همه مردم نیست/ به دنبال وحدت "همه با من " نیستیم

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در رابطه با دیدار احمدی‌نژاد و قالیباف خاطرنشان کرد که شأن مؤتلفه اسلامی این نیست که وقت خود را صرف دیدار افراد کند. مشکل امروز کشور دیدار آقای فلانی با آقای فلانی نیست.

شأن موتلفه این نیست که وقت خود را صرف دیدار افراد کند/ مشکل دولت فعلی این است که دولت همه مردم نیست/ به دنبال وحدت "همه با من " نیستیم

سیدمحمدرضا هاشمی- دیدار چند روز قبل محمود احمدی نژاد و محمدباقر قالیباف باعث شد که ما به دنبال چهره های سیاسی برویم و از آنها سئوال کنیم که به نظر آنها چنین دیدارهایی در شرایطی که ما انتخابات مجلس را پیش رو داریم می‌تواند ائتلافی به همراه داشته باشد یا نه. اسدالله بادامچیان یکی از اولین افرادی بود که در این رابطه به سئوالات ما پاسخ داد. هرچند که او ترجیح داد که در طول این مصاحبه به این سئوال پاسخ شفافی ندهد، اما گفت که شأن مؤتلفه اسلامی این نیست که وقت خود را صرف دیدار افراد کند.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما امکان دارد که دیدار محمود احمدی نژاد و محمدباقر قالیباف یک ائتلاف انتخاباتی را به همراه داشته باشد، اظهارداشت: من عادت ندارم نسبت به این چیزها اظهارنظر کنم، چرا که افراد در رابطه با اینگونه مسائل آزاد هستند؛ رفت‌وآمد دارند، بحث می‌کنند و با یکدیگر کار دارند. من در این مورد اظهار موضع نمی‌کنم.

وی ادامه داد: شأن مؤتلفه اسلامی این نیست که وقت خود را صرف این موضوعات کند، کشور اینقدر مسائل اصلی دارد که ما باید به آنها توجه کنیم، حالا دو نفر هم باهم دیدار کردند. شما اگر به موضع‌گیری‌های ما در مؤتلفه نگاه کنید متوجه می‌شوید که وارد این مدل موضع‌گیری‌های چالشی نمی‌شویم. امروز یکی از مشکلات کشور این جناح بازی‌ها یا دعواها در کشور است. به جای اینکه ما وقت خود را صرف این بحث‌ها کنیم، صرف استفاده از همه نیروها هرکس به جای خود کنیم.

مشکل دولت فعلی این است که دولت همه مردم نیست


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با با بیان اینکه دولت اصلاحات چند هزار مدیر را بیرون ریخت که شما پیام دوم خرداد را نفهمیدید، چقدر کشور از این قضیه آسیب دید؟ افزود: بعد هم دولت بعدی آمد او هم یک مقدار انگیزه‌های جناحی داشت، اون هم مشکلات داشت. دولت فعلی هم مشکل‌اش این است که دولت همه مردم نیست. دولت یک بخش محدود است، به عنوان اصلاح طلب، اعتدالی یا هرچیز دیگری.

بادامچیان خاطرنشان کرد: چرا این همه مشکلات برایش پدید می‌آید، چرا مشکلات حل نمی‌شود؟ به دلیل اینکه نگاه، نگاه تمام مردمی نیست. در حالی که جنگ را در این کشور مردم اداره کردند، مشکلات را مردم اداره می‌کنند، تحمل مشکلات هم با مردم است. چون انقلاب را مال خود می‌دانند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: اگر آمریکا می‌آید با تحریم به مردم فشار می‌آورد، چه کسی مقاومت می‌کند؟ چه کسی آمریکا را در اهدافش ناکام می‌گذارد، همین ایستادگی مردم است که دشمن در طرح‌های خود برعلیه ما ناکام می‌ماند.

به نظر شما مشکل ما دیدار آقای فلانی با آقای فلانی است؟

بادامچیان با بیان اینکه هر دولتی باید این پتانسیل را داشته باشد که از نیروهای متخصص در جای مناسب استفاده کند، نه اینکه بگوید فقط جناح من به من رأی دهد، گفت: به نظر شما حالا مشکل و سئوال مردم ما این است که آقای فلانی با آقای فلانی دیدار کرده است؟ سئوال مردم این است که چرا مشکلات ما حل نمی‌شود. چرا کشوری با این اقتدار نمی‌تواند مشکلات خود را حل کند؟ چرا شما نمی‌توانید یک سیاست ارزی صحیح بگذارید که مردم ضرر نکنند.

حزب راه رسیدن به یک چهره مردمی برای اداره کشور است

وی حزب را راه رسیدن به یک چهره مردمی برای اداره کشور دانست و تصریح کرد: تحزب اسلامی پاک است نه تحزب‌هایی که به قول خودشان احزاب فولکس- واگنی هستند، -این را خودشان می‌گویند من جسارت نمی‌کنم-. حزبی که سابقه دارد، نیروی انسانی دارد. حزب از مردم می‌خواهد که شما به این افراد با سابقه مشخص رای دهید. حزب به این افراد برنامه می‌دهد. حزب می‌تواند از این افراد بازخواست کند. ما یکی از راه‌های اصلاح این امور و حل مشکلات مردم را فرستادن افراد معرفی شده از سوی یک حزب با سابقه و مشخص به جایی مثل مجلس می‌دانیم.

بادامچیان ادامه داد: در شرایطی که آقای میرسلیم نامزد ما شدند، احترام مردم و استقبال آنها از ایشان خیلی زیاد بود، علت این بود که یک چهره با سوابق مشخص و عملکرد قابل دفاع به انتخابات ریاست جمهوری معرفی شده بود. او نماینده یک حزب بود و هیچ کس نتوانست از ایشان موردی پیدا کند. اینکه چرا آقای میرسلیم رای کم آورد یا زیاد، چون ما از مردم خواستیم به آقای رییسی رای بدهند.

وی افزود: در آن طرف هم خیلی خنده دار بود که معاون اول نامزد شده بود که به نفع آن آقا کنار برود. تا این ازین ظرفیت استفاده کنند.

ائتلاف بزرگ شعار مؤتلفه در انتخابات پیش‌رو است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شعار حزب ما ائتلاف بزرگ است. ما معتقد هستیم همه باهم. همه باهم میتوانیم پیروز شویم. وقتی همه باهم بودیم، هر گروهی می‌بیند کدام فهرست می‌تواند برای عملی کردن بهتر گام دوم انقلاب در مجلس یازدهم فعالیت کند، ما که به دنبال سهم خواهی نیستیم.

وی در رابطه با انتخابات پیش رو افزود: ما داریم با همه کار می‌کنیم. شورای مرکزی مؤتلفه به من ماموریت داده است که به هر جلسه‌ای که برای انتخابات تشکیل می‌شود، با رویکرد وحدت شرکت کنم و همه را دعوت به وحدت کنم، نه وحدت همه با من، بلکه وحدت همه با هم.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    اسلام بیحساب وکتاب کسی رانمی کشد اگر بکشد اسلام واقعی نیست

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      قالیباف با این کار نشان داده فرصت طلب است برای رای هر کاری می کند . ب ا احمدی نژاد که مخالف نظرات رهبری است حاضر است برای رییس جمهور شدن ائتلاف کند عجب روزگاری شده .

    • کاربر ناشناس
      0

      قالیباف گندم پاستور را نخواهد خورد.

    • ف.ص
      0

      اقای قالیباف تتلو رو جانگذاری حتما ببرشا رای آوره واقعا.

  • نگین
    0

    من نمی فهمم چرا هر وقت می خواهند سواری بگیرند و سوار کار شوند یاد مردم می افتند این مردم از بس سوارشان شدید خسته اند به کی باید بگن دست از سرشان بردارید به همان گروه مافیایی خودتان بسنده کنید کافیست جوانهای اول انقلاب پیر شدن هنوز نمی توانند تشکیل خانواده دهند فقط به فکر پر کردن جیب خودتان و یار و قالتان بود نه مدیریتی نه برنامه ای هیچی فقط مدیریت برای دزدی اختلاس زد و بند و رانت رو خوب اومدید پیشرفت چشمگیری داشتید

  • احمد
    0

    فقط این را خوب فهمیده ایم که هرکس س کار بیاید فقط به فکر پرکردن جیب خود وکس و کار خود است. و وعده های الکی هیچ کس را نباید باور کرد و هیچکس به فکر امانت داری بیت المال نیست والسلام

  • محمدبهرامى بلوچ
    0

    بامشغله اى كه رهبرمعظم دارد وراهبردى هايى كه براى اسايس مردم انجام داده وهمچنين رفعت وديدگاههاى مقام معظم رهبرى براى روساى دولت وقوا انجام شده ايا احزاب ومسئولان احزاب براى بهبودمعشيعت مردم انجام داده اند؟ جواب قطعأ نه وهمه احزاب سياسى بابت كم كارى ها وتحريم هاى داخلى كه مردم روا شده دربرابرخداوندمتعال باسخگوباشند گرچى چوب خدا صدا ندارد امروز ميبينيم بعضى ازمسئولين درزندان هستنداين جواب خداست به ان مسئول كه درقدرت بود وبه جانبازوخانواده شهيدظلم كردوامروزگرفتارشده بله اين معجزه است صدام راخداوندمتعال گرفتاركرد اين اه ان كسان بودكه بمباران شيميايى شدند جوانان شهيددفاع مقدس بود اقايون مسئول عبرت بگيرندمردم درامدندارند با٤٥٠٠٠تومان يارانه دارند زندگى ميكنند درگمركات كالاى اساسى داردازبين ميرودولى اجازه نميدهندبه دست مصرف كننده برسه واسمشوگذاشتندمراحل قانونى شوطى كنه ميسازين ميبافين وبفكرمردم ومحروميت نيستين دوران شما ميگزردان بانان خشك وشماباكباب ولاكچرى ولى ميگذرد فرشته محاسبه گرخداوندمتعال دارد اعمالتان راميشمارد وبه وقتش به سراغتان خواهد امد همچون كه كسى فكرنميكرد فلان مسئول امروز ارزويش يك هواى بيرون باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها