تغییر دو معاون در شهرداری تهران/ مظاهریان جایگرین شیخ و اشرفی شد

با حکم شهردارتهران حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شد.

 تغییر دو معاون در شهرداری تهران/ مظاهریان جایگرین شیخ و اشرفی شد

پیروز حناچی در حکمی «حامد مظاهریان» را به سمت معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران خطاب به مظاهریان این چنین آمده است: با عنایت به سوابق و تجارت جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

انتظار می رود مجموعه سیاست‌ها، فعالیت ها و اقدامات حوزه تصدی خود را براساس برنامه های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و اسناد فرادستی با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.

توفیقات روزافزون جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسالت دارم.

حامد مظاهریان عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و پیش از این در سمت معاون وزیر مسکن و شهرسازی مشغول به خدمت بود.

وی در معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا جایگزین سکینه اشرفی و در معاونت توسعه منابع انسانی جایگزین ابراهیم شیخ شد.

منبع: مهر

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهروند
    0

    کاش معاون حمل و نقل رو هم تغییر بدین اقای حناچی ایشون تو این دوسال چیکار کرده برای ترافیک !!!!!تشریف بیار وضع شلوغی مارو ببین دوست داشتی سوار اتوبوس شین یا تاکسیها . اونم طرح ترافیکش!!!گند زده خدایی . پورسیداقایی اگه کارش درست بود که اون قطار تبریز مشهد اونجوری دیریل نمیشد که استعفا بده بعدشم جایزه بدین بهش بشه معاون حمل و نقل !!!!!

    نظرات شما -
    • نکیسا
      0

      درود دوست عزیز آقای حناچی درست است که حرکت تحول در شهرداری دیر شروع کرد ^^ ولی ^^ از خوب جایی شروع کرد. امیدوارم موضوع مدنظر شما هم تغییرات مثبتی براش رغم بزنه و البته با جوانگرایی که مخصوصا حمل و نقل و ترافیک که محتاج نیروهای تحصیل کرده و جوان را می طلبد. # تغییرات مثبت # حناچی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها