فال روزانه سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۱۵ مرداد به دنیا آمده‌ای، تولدت مبارک! شما فردی رویاپرداز هستید اما بهتر است که از این به بعد واقع‌بین‌تر باشید. زندگی شما وارد مرحله حساسی می‌شود که باید از روی عقل و منطقتان آن را پیش ببرید. اگر شما چیزی را بخواهید، هیج کسی نمی‌تواند جلوی شما بگیرد پس به جای تکیه کردن به دیگران، روی پاهای خودتان بایستید. امسال درهای زیادی به رویتان گشوده می‌شود، کافی است که از فرصت‌هایتان نهایت استفاده را بکنید. در زمینه شغلی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای خواهید کرد، به شرط آن که اعتماد به نفس داشته باشید و یادگیری را در هر مرحله‌ای رها نکنید. از نظر روابط عاطفی، هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر مجرد هستید در یک جمع با فردی آشنا می‌شوید که همه زندگی‌تان می‌شود. سعی کنید به دیگران اجازه دخالت در زندگی‌تان را ندهید. آنچه به نفع‌تان است را تنها خودتان می‌دانید. تعادل در هر زمینه‌ای از زندگی از روابطتان گرفته تا زمینه مالی و کاری، واجب است. سعی کنید امسال بیشتر مسافرت بروید و به خودتان بهتر برسید. اگر آرامش ذهنی داشته باشید، آرامش جسمی هم پیدا خواهید کرد. ماههای شهریور، آذر و بهمن از بهترین ماه‌های امسال شما خواهند بود.

فروردین

اگر می‌خواهید دیگران به شما احترام بگذارند، شما نیز باید به آنها احترام بگذارید. حتی اگر با نظرات آنها مخالفید، سعی کنید که حرف هایشان را بشنوید. در کارهایتان سیاست داشته باشید. اگر می‌خواهید به هدف‌هایتان برسید باید پله‌پله جلو روید، در غیر این صورت کارتان خراب می‌شود. اگر شما و شریک زندگی تان سعی کنید تا چند ماه آینده تغییری بزرگ به زندگی تان دهید، اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. البته یادتان باشد که اگر قدمی برداشتید باید تا تهش پیش بروید. اگر چه موانعی پیش روی شماست اما در نهایت همه چیز مطابق میل شما تمام خواهد شد.

اردیبهشت

روزهای سخت گذشت و حال زمان آن است که کمی به خودتان استراحت دهید. مدیتیشن این امکان را به شما می دهد که بتوانید به خوبی بر افکار، احساسات و نیازهایتان تمرکز کنید. اگر احساس می‌کنید که عشق‌تان رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهد، نگران نشوید. شاید او می‌خواهد شما را در موقعیت های مختلف امتحان کند پس سعی کنید سر بلند از این امتحان بیرون آیید. به زودی فرصتی برایتان فراهم می‌شود تا خودی نشان دهید. اگر در این راه اعتماد به نفس داشته باشید، به هدفتان چند پله نزدیک تر خواهید شد.

خرداد

امروز در بیان احساساتتان جسور باشید. با برقراری ارتباط با اطرافیان، فرصت‌های شغلی خوب و زیادی برایتان فراهم می‌شود. شرکت در فعالیت‌های گروهی و مناسبات فرهنگی نیز در رشد و پیشرفت شما موثر خواهد بود. پس سعی کنید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. به یک میهمانی دعوت می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم آن را قبول کنید زیرا اتفاقات خوبی در راه است، به خصوص اگر مجرد هستید. کاری را شروع کرده‌اید اما آن را نیمه‌تمام گذاشتید. بهتر است که به آن باز گردید و تمامش کنید زیرا تا همیشه روی شانه‌هایتان سنگینی خواهد کرد.

تیر

به دلیل موفقیت اخیرتان، شما قوی‌تر و با اعتماد به نفس‌تر از قبل شده‌اید. اما سعی کنید که از تکبر و غرور دور بمانید زیرا اطرافیانتان را از دست می‌دهید. شما در هر شرایطی به حمایت دیگران نیاز دارید، بنابراین خوشرویی و انعطاف‌پذیری کلید موفقیت شما در چنین روزی است. اگر چه اخیرا با شریک زندگی‌تان دچار مشکل شده‌اید اما از این به بعد روابط عاطفی‌تان گرم‌تر و بهتر از سابق خواهد شد. امروز روزی است که باید خدا را بابت آن شکر کنید. بعدازظهر خود را بیرون از خانه بگذرانید و از انرژی مثبتی که در هوا پراکنده است، استفاده کنید.

مرداد

امروز تا می‌توانید به بیرون از خانه بروید و از نور خورشید انرژی بگیرید. در خانه ماندن در چنین روزی به ضررتان است. شما انرژی زیادی دارید، بنابراین بهترین زمان است که به دنبال کارهای مهمی که مدت‌هاست به تعویق انداخته‌اید باشید. ارتباط با دیگران به خصوص در محیط کار نیز می‌تواند بر پیشرفت شما تاثیر زیادی بگذارد. اگر مجرد هستید و به دنبال نیمه گمشده خود می‌گردید، احتمال این که او در رفت و آمدهای امروزتان ببینید زیاد است. اگر چه شما فرد منطقی هستید اما وقت آن است که بر احساستان تکیه کنید و از او برای تصمیم گیری‌هایتان کمک بخواهید.

شهریور

در شرایطی به سر می‌برید که کمی گیج‌تان کرده، اما نگرانی را کنار بگذارید زیرا تنها موفقیت و خوشبختی است که در خانه شما را می‌زند. سعی کنید که به جای انتظار سر خودتان را با کارهای مختلف گرم کنید. همه چیز در زمان خود و به بهترین شکل ممکن اتفاق می‌افتد. اگر در پی آشنایی با فردی هستید، امروز زمان مناسبی برای ملاقات است و هر مکالمه‌ای که داشته باشید، به خوبی پیش خواهد رفت. پس وقت را بیش از این تلف نکنید. تنبلی در چنین شرایطی به ضررتان است، بنابراین سعی کنید که وقت های آزادتان را با کارهای مفید پر کنید.

مهر

شاید امروز مجبور شوید که ساعتهای زیادی را پای صحبت دیگران بنشینید. این کار اگر چه خستگی دارد اما نتیجه آن مثبت خواهد بود. سوال‌های زیادی در ذهن شماست. لازم نیست برای رسیدن به پاسخ راه دوری بروید، جوابی که می‌خواهید نزدیک شماست، کافی است که اطرافتان را با دقت بیشتری نگاه کنید. خواسته‌ای از دوستتان دارید اما روی مطرح کردن آن را ندارید. بهتر است خجالت را کنار بگذارید. مطمئن باشید که او نیز از این خواسته شما استقبال خواهد کرد. در انتهای روز، اگر چه خسته هستید اما با فردی که منتظر شماست، تماس بگیرید. در غیر این صورت دل او را خواهید شکست.

آبان

امروز کارهای زیادی روی سرتان ریخته اما همه آنها به خوبی پیش می‌روند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. سعی کنید که غرور را کنار بگذارید و با دیگران در مورد تصمیم‌هایی که می‌گیرید، مشورت کنید. اگر مجرد هستید فردی در یکی از جمع‌هایتان به شما نزدیک می‌شود. حتی اگر در نگاه اول به او جذب نشدید، ردش نکنید. با فرصت دادن به خود و او اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. در صورت استرس، به یک پیاده‌روی کوتاه بروید یا در خانه کمی ورزش کنید. ورزش و مراقبه می‌تواند معجزه این روزهای شما باشند.

آذر

در حال حاضر احساس خوب و مثبتی دارید زیرا زندگی‌تان در حال شکل گیری به شیوه‌ای است که خودتان می‌پسندید. اعتماد به نفس‌تان نیز بالا رفته است، به همین دلیل می‌توانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. سعی کنید که این حال خوب را حفظ کنید. شما سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اید و حال لایق آرامش هستید. پس تا می‌توانید از این روزها لذت ببرید. تلفنی، شاید از طرف یکی از دوستان قدیمی‌تان، به شما خواهد شد که انتظارش را ندارید. این فرد خبرهایی را به گوش شما می‌رساند که از شنیدنشان متعجب می‌شود. بهتر است که انعطاف‌پذیر باشید تا اتفاقات خوب برایتان رخ دهد.

دی

امروز کمی از نگرانی‌هایتان کم می شود و آرامش را تجربه می‌کنید. رابطه عاطفی شما با اطرافیانتان به خوبی پیش می‌رود و مشکلات مالی‌تان نیز برطرف شده است. اما مراقب باشید که این خوش‌بینی و هیجان شما را از ادامه مسیر متوقف نکند بلکه باید با همین انرژی به راهتان ادامه دهید تا پله های بیشتری را برای رسیدن به اوج طی کنید. اکنون زمان مناسبی است که درخواستی را که مدت‌هاست از یکی از دوستانتان دارید، بیان کنید. حتی اگر او با شما مخالف کرد، ناامید نشوید زیرا در نهایت می‌توانید نظر او را به نفع خودتان تغییر دهید.

بهمن

مدت های زیادی است که در تلاش برای رسیدن به اهداف‌تان هستی، امروز چشمه‌ای از موفقیت‌هایتان را خواهید دید. همین به شما انگیزه بیشتری می‌دهد و از شک و دودلی می رهاند. پس از مدت ها دوری، با یکی از دوستان قدیمی‌تان صحبت می کنید. احتمالا او به کمک شما احتیاج دارد، پس تنهایش نگذارید. یادتان باشد که وظیفه شما تنها راهنمایی کردن اوست، تصمیم نهایی را به عهده خود او بگذارید. در گرفتن تصمیمی دودل هستید اما بدانید که اگر با جسارت پیش روید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

اسفند

منتظر یک میهمان ناخوانده باشید. اگر چه در وهله اول کمی هول می‌کنید و استرس دارید اما ساعات خوشی را در کنار او خواهید گذراند و خبرهای خوبی را از آنها دریافت خواهید کرد. این روزها بیشتر به فکر سلامتی خود باشید. همانقدر که کار برایتان اهمیت دارد، باید استراحت هم اهمیت داشته باشد. در غیر این صورت خیلی زود انرژی‌تان را از دست خواهید داد. حرفی را به فردی زده اید که برایتان دردسرساز شده است. بهتر است که از پشت دیوار بیرون بیایید و آن را رودررو کنید تا هر چه زودتر مشکل بین شما حل شود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها