فال روزانه چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۱۶ مرداد به دنیا آمده‌ای، تولدت مبارک! شما شخصی آگاه و هوشیار، با اصالت، با استعداد، طرفدار سادگی، عاشق فلسفه پردازی و همیشه آماده کمک و همکاری با دیگران هستید. شما همچنین بلندپرواز و جاه‌طلب هستید و برای رسیدن به اهدافتان از هیچ تلاشی فروگذار نیستید. با این حال، لجبازی، کینه‌توزی و دمدمی مزاجی‌هایتان می‌توانند بزرگترین مانع در راه رسیدن شما به اهدافتان باشند. مهارت بالایی که شما در مدیریت منابع مالی خود دارید امسال خیلی به کارتان خواهد آمد، اما با وجود افزایش قابل ملاحظه میزان درآمدتان با توجه به بالا رفتن سطح مخارج زندگی، امکان اینکه پس انداز چندانی داشته باشید برای شما وجود نخواهد داشت. افزایش میزان درآمدتان همچنین به بالا رفتن اعتماد به نفستان کمک زیادی خواهد کرد و به واسطه این اعتماد به نفس تازه‌ای که پیدا کرده‌اید رویاهایی که مدت‌ها آرزوی تحقق یافتن آنها را داشته‌اید به واقعیت خواهند پیوست. وضعیت سلامتی، درگیری‌های حقوقی و برخی مشکلاتی که با زیر دستان خود دارید در طول سال نگرانی‌هایی را برای شما به وجود خواهند آورد، اما ثباتی که در وضعیت مالی‌تان به وجود آمده است در کنار حمایت‌های شریک عاطفی و سطح رفاهی بالایی که برایتان فراهم شده است به شما کمک خواهند کرد تا تمام این سختی ها و مشکلات را به راحتی پشت سر بگذارید و احساس شادی و خوشبختی کنید. در این سال جدید از زندگی‌تان از پول قرض دادن و قرض گرفتن خودداری کنید. ماه‌های شهریور، آبان، بهمن و تیر بهترین و مهم‌ترین ماه‌های سال خواهند بود.

فروردین

امروز برای شما روزی پر از انرژی و خلاقیت است. شما همچنین سرشار از عشق و احساسات رمانتیک هستید و خوشبختانه عشقی دارید که می‌تواند از این همه انرژی و احساساتی که در وجود شما موج می‌زند بهره‌مند شود. احساسات خود را با عشقتان در میان بگذارید و از خلاقیتی که امروز در اختیار دارید برای نشان دادن عشقتان به او استفاده کنید. اگر هنوز عشقتان را پیدا نکرده باشید هم هیچ اشکالی ندارد، شما راهی برای تخلیه انرژی و احساس خود پیدا خواهید کرد. با دوستان صمیمی خود به فعالیتهای ورزشی بپردازید و با هم برای ساعت‌های طولانی صحبت کنید. مطمئن باشید این کار هم به اندازه کافی حالتان را خوب خواهد کرد.

اردیبهشت

همه چیز را برای خودتان دشوار و پیچیده نکنید و آنقدر درگیر جزئیات نشوید که از اصل مطلب غافل شوید. با مسائل و موقعیت‌های مختلف به صورت یک کل رفتار کنید و روی بخش های کوچک و بی‌اهمیت تمرکز نکنید. به ویژه باید مواظب باشید در ارتباط با مسائل احساسی و عاطفی چنین رفتارهایی از خودتان نشان ندهید، زیرا این کار تنها باعث پیچیده‌تر شدن مشکلات خواهد شد. امروز به اشتراک گذاشتن احساساتتان کافی نیست و باید برای جلب توجه کسی که می‌خواهید خیلی تلاش کنید. متاسفانه کلمات زیبا نمی‌توانند به بیان احساسات قلبیتان کمک زیادی بکنند و شما باید راه‌های بهتری برای نشان دادن عشق‌تان پیدا کنید.

خرداد

امروز شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و سعی می‌کنید که بین زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان تعادل برقرار کنید، اما باید این نکته مهم را هم به یاد داشته باشید که شما به تفریح و استراحت هم نیاز دارید و باید در برنامه روزانه‌تان جایی را برای این قبیل فعالیت ها باز بگذارید. امروز در محل کارتان یک روز معمولی نخواهد بود و ممکن است درگیری‌هایی در انتظارتان باشند. شما نمی‌توانید با همه بجنگید، به همین خاطر هم باید نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید. موارد اضافه را حذف کنید تا اولویت‌هایتان مشخص شوند و روی هدف اصلی‌تان تمرکز کنید و بی آن که بگذارید هیچ چیزی حواستان را پرت کند یک راست به سوی هدفتان بشتابید.

تیر

امروز شما دوست دارید کمی در ظاهر خود تغییر ایجاد کنید و شاید به این فکر بیفتید که موهایتان را رنگ یا کوتاه کنید یا سبک متفاوتی را در لباس پوشیدن امتحان کنید. شاید خودتان باور نشود، اما این کار تأثیر فوق‌العاده‌ای روی روحیه‌تان خواهد گذاشت و علاوه بر اینکه حالتان را به میزانی باورنکردنی بهتر خواهد کرد باعث خواهد شد خیلی جذاب‌تر شوید. امروز ذهنتان روی یک هدف مشخص متمرکز شده است و تا زمانی که کارتان را انجام نداده باشید نمی‌توانید راحت بنشینید. شما می‌دانید که دیگر هیچ وقت اضافه‌ای برای تلف کردن ندارید و باید از زمانتان بیشترین بهره ممکن را ببرید و حتی شاید مجبور شوید هم‌زمان چند کار مختلف را به طور موازی پیش ببرید.

مرداد

انرژی امروز باعث شده است شما به این فکر بیفتید که تغییراتی را در زمینه‌های مختلف زندگی خود ایجاد کنید. اگر از شغل خود راضی نیستید و فکر می‌کنید که به اندازه کافی برایتان چالش‌برانگیز نیست شاید وقت آن رسیده باشد که به فکر تغییر شغل بیفتید. شما در حال حاضر اراده و پشتکاری فوق‌العاده داشته و آماده هستید که با هر کسی یا هر چیزی که سر راهتان قرار بگیرد روبه‌رو شوید. با این حال بهتر است قبل از این که چشمانتان را بسته و با تمام قدرت پیش بروید یک بار دیگر تمام جوانب را سنجیده و مسیرتان را با دقت واحتیاط بیشتری انتخاب کنید تا مبادا در راه اشتباهی قرار بگیرید.

شهریور

امروز شاید خودتان را در جمع کسانی بیابید که سرشار از انرژی و هیجان هستند، ولی این اصلا به این معنا نیست که می‌توانید کار و زندگیتان را تعطیل کرده و همراه با آنها به دنبال ماجراجویی بروید. در واقع امروز مسئولیت‌های زیادی به عهده شما هستند و با انجام وظایفی که به عهده دارید نقش مهمی را ایفا کرده و کمک بسیاری به جامعه اطرافتان خواهید کرد. در حال حاضر بهتر است با خونسردی و آرامش بیشتری برخورد کرده و نسبت به نظرات و عقاید خود تعصب زیادی نشان ندهید؛ در چند روز آینده فرصت کافی برای جبران وضعیت فعلی را خواهید داشت. فعلا سر جایتان بنشینید و با دقت ببینید در اطرافتان چه می‌گذرد.

مهر

امروز روی چنان هدف بزرگی تمرکز کرده‌اید که ممکن است هدفتان به نظر دیگران مسخره بیاید و به هدر کردن وقت و انرژی‌تان متهم شوید. با این همه وقتی رویاهایتان تحقق پیدا کنند این شما هستید که با افتخار خواهید خندید. فقط باید این را هم در نظر داشته باشید که هرچند داشتن تصویر این رویا در ذهنتان به شما انرژی و انگیزه می‌بخشد، راه رسیدن به هدفتان یک راه مستقیم نیست و پیچ و خم‌های زیادی پیش رویتان هستند که برای پشت سر گذاشتن آنها باید هر آنچه در توانتان است را انجام دهید. آیا به اندازه کافی همراه با کسی که دوست دارید وقت می گذرانید؟ بی توجهی قاتل هر رابطه‌ای می‌تواند باشد.

آبان

شما معمولا ترجیح می‌دهید احساساتتان را برای خودتان نگه دارید و چیزی راجع به آنها نگویید، ولی در حال حاضر میل شدیدی به بیان کردن آنها حس می‌کنید. شاید با خودتان فکر کنید که اگر خواسته‌هایتان را به زبان بیاورید قدرت اولیه خود را از دست خواهند داد و انگیزه کمتری برای دنبال کردن آنها خواهید داشت، با این حال نمی‌توانید با این تفکر منطقی جلوی نیاز شدیدی که به مورد تایید قرار گرفتن از جانب دیگران دارید را بگیرید. مواظب باشید در این زمینه با احتیاط گام بردارید، در غیر این صورت ممکن است بازخوردی از دیگران بگیرید که تمام انگیزه شما را از بین خواهد برد. اگر می توانید برای یک سفر کوتاه آخر هفته همراه با عشقتان برنامه‌ریزی کنید تا از خستگی و فشار کاری چند وقت اخیر رها شوید.

آذر

امروز به نظر می‌رسد که همه چیز از کنترل شما خارج شده است و هر چه سعی می‌کنید بین راه‌هایی که پیش رویتان قرار دارند بهترین راه ممکن را انتخاب کنید کار برایتان سخت‌تر می‌شود. به جای این که به دنیای اطرافتان به شکل یک مسیر سرشار از موانع و مشکلات که باید پشت سر گذاشته شود نگاه کنید آن را همچون رقصیدن با موزیکی که تا به حال نشنیده‌اید ببینید و بدون این که وسواس به خرج دهید همان طوری که دلتان می‌خواهد پیش بروید. فکر نمی کنید کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید و یا سر و کله زدن با بچه ها باعث شده است که از همسرتان غافل شوید؟ سعی کنید وقت بیشتری را با هم بگذرانید، بدون بچه‌ها، فقط خودتان دو نفر!

دی

شما ایده‌های بزرگی برای امروزتان در سر دارید و از صحت آنها اطمینان کامل داشته و اصلا دلتان نمی‌خواهد قبل از آن که دست به کار شوید نقشه‌ها و اهدافتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. متاسفانه اگر فکر کنید همه چیز دقیقا همان‌طوری که خودتان دوست دارید پیش خواهد رفت ممکن است هنگام مواجه شدن با کوچکترین مشکل هم به اعتماد به نفس خودتان لطمه وارد کنید. شاید همکارانتان با نقشه ها و نظراتتان مخالفت کرده و فکر کنند خودشان ایده‌های بهتری دارند، با این حال اگر در دنبال کردن اهدافتان سرسخت باشید و دقت و احتیاط کافی داشته باشید شانس رسیدن شما به موفقیت خیلی زیاد خواهد بود.

بهمن

تسلیم شدن وقتی تا این حد به موفقیت نزدیک هستید اصلا کار درستی نیست. با این حال وقتی نتوانید پیشرفت‌تان را به چشم خود ببینید شاید فکر کنید که راه را اشتباه آمده‌اید و حالا هم انتخاب دیگری ندارید. در هر صورت این نکته را به یاد داشته باشید که پشت ظاهر آرام و راکد وضعیت فعلی چیزهای زیادی در جریان هستند. لزومی ندارد که همین امروز همه کارها روبه‌راه شوند؛ شما راه خودتان را هر چند با قدم هایی کوچک ادامه دهید و کارتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. آرام آرام پیش رفتن خیلی بهتر از درجا زدن و سکون است. بعد از ساعت کاری همراه با عشقتان به دنبال یک بازی و یا تفریح جدید باشید.

اسفند

امروز شما با خیال راحت سر جایتان نشسته‌اید و به این و آن دستور می‌دهید چه کارهایی باید بکنند. شما می خواهید به همه تسلط داشته باشید. شاید هدفتان را به درستی انتخاب نکرده باشید با این حال قدرتی اسرار آمیز در جریان است که نتایج مثبتی را برای این وضعیت رقم خواهد زد. به جای این که تظاهر کنید همه چیز را می‌دانید و همه چیز تحت کنترلتان است، ذهن خودتان را برای پذیرش درس‌هایی که می‌توانید از این وضعیت بگیرید باز کنید. یادتان باشد هر کاری که الان انجام می‌دهید روی آینده‌تان اثر مستقیم خواهد گذاشت. اجازه ندهید تفاوت‌های بین شما و عشق‌‌تان شما را از هم دور کنند. همین تفاوت‌ها بوده‌اند که یک روز شما را عاشق او کرده‌اند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها