فال روزانه پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۱۷ مرداد به دنیا آمده‌ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، حساس، انعطاف پذیر، مستقل و مهربان هستید. شما به سادگی دیگران را با حرف ها و رفتارهایتان به خود جذب می کنید و دوستان بسیاری دارید. همه به شما احترام می گذارند، اما شما باید سعی کنید لجبازی، بی احتیاطی و ولخرجی را برای خاطر خودتان هم که شده است کنار بگذارید. امسال در محل کارتان مسئولیت های جدیدی به شما واگذار خواهند شد که مسلما درامد بیشتری را هم برای شما به همراه خواهند داشت، اما باعث خواهند شد که وقت کمتری را بتوانید در کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید. به همین دلیل هم باید سعی کنید وقت هایی که در کنار آنها هستید نبودن هایتان را هم جبران کنید. شما ایده های جدیدی دارید که چه کسب و کار مستقلی داشته باشید و چه کارمند دیگران باشید پول و پاداش زیادی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. مقامات مافوقتان از عملکرد شما راضی هستند و احتمال اینکه ترفیع رتبه بگیرید بسیار زیاد به نظر می رسد. اگر متأهل هستید همسرتان در نیمه ی دوم سال خبرهای خوبی را در مورد موفقیت های حرفه ای خود برای شما خواهد داشت. اگر هنوز مجرد هستید بهتر است امسال برای یافتن شریک زندگیتان عجله نکنید. سفر به سرزمین های دوردست به احتمال زیاد در برنامه امسالتان جای خواهد داشت و این سفر چه کاری باشد و چه تفریحی، منافع زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. ماه های شهریور، آذر، بهمن و تیر بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز روز بسیار خوبی برای رفتن به خرید و به ویژه خرید کردن از حراجی ها خواهد بود. چشمتان خیلی خوب کار می کند و هیچ فرصت خوبی را از دست نخواهید داد. شاید کمی در خرج کردن زیاده روی کنید، اما چیزهایی که می خرید ارزش بهایی که برای آنها پرداخته اید را دارند. البته باید مواظب باشید که بیش از اندازه اسراف نکنید و چیزهایی که لازم ندارید را نخرید. شما معمولا ترجیح می دهید وقتی تمام اطلاعات لازم را در دست دارید، مسائل و مشکلاتتان را خودتان حل کرده و از کسی کمک نگیرید. اما امروز دوستانتان می توانند کمک قابل توجهی به شما کرده و خیالتان را در مورد تصمیمی که گرفته اید راحت کنند.

اردیبهشت

امروز بیرون آمدن از رختخواب برایتان کمی دشوار خواهد بود و دلتان می خواهد تمام روز را در تخت خوابتان بمانید. به خاطر این احساستان عذاب وجدان نداشته باشید. اگر مجبور هستید صبح به محل کارتان بروید بعدازظهر زودتر به خانه بیایید و کمی بخوابید تا امشب انرژی کافی برای وقت گذراندن همراه با دوستان و اعضای خانواده تان را داشته باشید. احتمالا بودن در خانه برایتان لذت بخش تر خواهد بود، پس اگر می خواهید دوستانتان را ببینید بهتر است آنها را به خانه تان دعوت کنید. امروز مهارت شما در سخن گفتن و فصاحت کلامتان نقطه قوت شما خواهد بود، اما مواظب باشید با چرب زبانی بیش از اندازه در دیگران دافعه ایجاد نکنید.

خرداد

امروز از گفتن خواسته هایتان به دوستان خود خجالت نمی کشید، اما آنها انگار صدای شما را نمی شنوند. آنها در گفتگوهایشان با شما روی خواسته های خودشان تمرکز کرده اند و به فکر این هستند که چطور با ترس هایشان روبرو شده و خواسته های خودشان را بیان کنند. شاید وانمود کنید که برایتان مهم نیست اما واکنش های آنها برای شما خیلی ناراحت کننده هستند؛ با این حال، اجازه ندهید انرژی و نگرش منفی به شما غلبه کند. امروز موقعیت هایی را که برای سرمایه گذاری برایتان به وجود می آیند را با دقت بررسی کنید. اکنون وقت آن رسیده است که برای آینده ی خودتان و خانواده تان برنامه ریزی طولانی مدت دقیقی داشته باشید.

تیر

امروز کسی یا چیزی سعی دارد جلوی شما را گرفته و سرعتتان را کم کند. شاید این نشانه ای است برای این که بفهمید باید دست نگه دارید. امروز روز استراحت شماست و قرار نیست تمام روزتان را با کار کردن بگذرانید. هیچ اشکالی ندارد اگر تمام روز هیچ کار خاصی انجام ندهید. امروز تا می توانید در خانه بمانید، استراحت کنید، دوش آب گرم بگیرید و در آرامشی که به دست آورده اید و با ذهنی باز به این فکر کنید که چکار باید بکنید. این که بخواهید پیشرفت کنید واقعا قابل تحسین و ستایش است، اما به این شرط که در این مسیر خودتان را بیش از اندازه اذیت نکنید و به مسائل شخصیتان نیز به اندازه لازم رسیدگی کنید.

مرداد

امروز شما حسابی درگیر روابط اجتماعیتان خواهید بود، شاید حتی تا به حدی پیش بروید که وقت کافی برای رسیدن به وظایف و مسئولیت هایتان برایتان باقی نماند. شما تحت هیچ شرایطی هیچ پیشنهادی که به نظر برسد با خوش گذرانی همراه خواهد بود را رد نخواهید کرد. متأسفانه تصور شما در مورد وظایفی که امروز به عهده دارید اشتباه است و نخواهید توانست آنها را به چشم بر هم زدنی به پایان برسانید. وقتی دست به کار شوید و ببینید که کارهایتان چقدر طول خواهند کشید شاید نا امید شوید. مورد انتقاد قرار دادن و سرکوب خودتان هیچ نفعی به حالتان نخواهد داشت، روی کارهایتان تمرکز کنید تا زودتر آنها را به پایان برسانید و بتوانید به سراغ تفریحتان بروید.

شهریور

امروز جنگجوی درونتان بیدر شده است و آماده اید تا برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان هر تلاشی که لازم باشد را انجام دهید. با این حال، نسبت به کارهایی که انجام می دهید تردیدهایی دارید که باعث نگرانی شما شده اند. اعتماد به نفستان را از دست ندهید و از اینکه در مسیر درست قرار گرفته اید اطمینان کامل داشته باشید. شاید دنیای اطرافتان را برخی تنش و درگیری ها فرا گرفته باشند، اما شما باید سعی کنید خودتان را زیاد درگیر این مسائل نکنید. این وضعیت موقت و زودگذر است، پس کمی دست نگه دارید و عجولانه در مورد نتیجه ی کارهایی که کرده اید به قضاوت نپردازید.

مهر

امروز ممکن است احساس کنید که دیگران شما و زحماتی که می کشید را نمی بینند و هیچکس قدرتان را نمی داند. شما فکر می کنید که تمام زحمات به دوش شما گذاشته شده اند و باید تمام کارها را خودتان به تنهایی پیش ببرید، اما در مقابل هیچکس از شما و کارهایتان قدردانی نمی کند و برای جبران زحماتتان کاری انجام نمی دهد. شما باید پیش از هر چیزی یاد بگیرید که نباید هیچ کاری را برای اینکه دیگران را راضی نگه دارید و یا در مقابل از آنها خواسته ای داشته باشید انجام دهید. اگر هر کاری را فقط یه این خاطر انجام دهید که خودتان دوست دارید، همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت.

آبان

امروز اوضاع روابط عاطفیتان کمی گیج کننده به نظر می رسد. راستش را بخواهید این طور به نظر می رسد نیرویی نامرئی سعی دارد وضعیت فعلی را از این که هست پیچیده تر و بدتر کند. شاید بهتر باشد دست از تقلا کردن بردارید و بگذارید امروز همه چیز همین طور که هست باقی بماند. فردا روز خیلی بهتری برای حل مشکلات عاطفی تان خواهد بود و امروز هرچقدر بیشتر تلاش کنید گره ها را کورتر از این که هستند خواهید کرد. امروز کمی از عشقتان فاصله بگیرید و وقتتان را به مسائل حرفه ای و یا روابط دوستانه و خانوادگیتان اختصاص بدهید. مطمئن باشید گاهی کمی فاصله همه چیز را بهتر می کند.

آذر

امروز اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرند را با دقت و توجه بیشتری بررسی کنید و سعی کنید واکنش های احساسی به آنها نشان ندهید. به شرایط موجود نگاهی منطقی و بی طرفانه داشته باشید و اجازه ندهید تصورات و انتظارات قبلی تان این باور را در شما به وجود بیاورند که همه چیز باید مثل قبل پیش برود. این کار باعث خواهد شد فرصت های فوق العاده ای را از دست بدهید. شاید امروز به طور غیر منتظره ای پولی به دستتان رسیده باشد، یا پول اضافه ای در حسابتان داشته باشید که دلتان می خواهد آن را خرج چیزهای غیر ضروری کنید که دوست دارید. مواظب باشید زیاد ولخرجی نکنید.

دی

امروز اوضاع ممکن است کمی آشفته باشد و دیگران با رفتارهای تهاجمی و غیر دوستانه شان شما را به تعجب وادارند. راستش را بخواهید هیچ کس با شما دشمنی ندارد و این همه تنش فقط از شرایط کیهانی موجود که باعث شده همه لجباز و یکدنده شوند ریشه می گیرد. هم شما و هم دیگران نسبت به نظرات و عقاید خود حساسیتی بیش از حالت عادی داریدو حاضر هم نیستید به خاطر دیگران کوتاه بیایید و به همین دلیل هم ممکن است دلخوری هایی به وجود بیایند. سعی کنید تا جای ممکن از درگیر شدن با دیگران خودداری کنید و در صورتی که مجبور به کنار آمدن با دیگران شدید یک حد وسط پیدا کنید که همه را راضی نگه دارد.

بهمن

امروز درست در لحظه ای که فکر می کنید همه چیز دارد خوب و عالی پیش می رود اتفاقاتی خواهند افتاد و در شرایطی قرار خواهد گرفت که انگار خارج از کنترل شما هستند و نمی توانید هیچ کاری برای رهایی از آنها انجام دهید. برای رویارویی با این شرایط شما به کمک و همفکری دیگران نیاز دارید و نباید فکر کنید که خودتان به تنهایی از پس هر چالش و مشکلی برخواهید آمد. شاید اوضاع خیلی هم بغرنج نباشد و بتوانید خودتان با آن روبرو شوید، اما وقتی این همه آدم با کمال میل آماده ی کمک به شما هستند، چرا باید این همه به خودتان زحمت بدهید و آخر هفته تان را با خستگی شروع کنید؟

اسفند

امروز چه به کمک نیاز داشته باشید و چه نداشته باشید، دیگران به یاریتان خواهند شتافت. این که یکی از اطرافیانتان فکر کند شما بدون کمک یا بهتر بگوییم دخالت او از پس کاری که قرار است انجام دهید برنخواهید آمد برای شما آزاردهنده خواهد بود و حتی ممکن است بر خلاف میل خودتان مجبور باشید به این کار او واکنشی نشان دهید که دوست ندارید. تنها چیزی که شما در حال حاضر می خواهید این است که بتوانید بدون دخالت دیگران برای خودتان و کارهایتان تصمیم گیری کنید. بهتر است به جای واکنش های تند خیلی واضح و صمیمانه این موضوع را به طرف مقابلتان توضیح دهید، زیرا مشخص نکردن حد و مرزها همیشه باعث از بین رفتن ارزش و احترام ها می شود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدیار
    0

    فال ها را همیشه منتشر کنید و بخش خاصی را سایت را به این کار اختصاص بدهید این فال ها را ادم را از تنش های و تحریم ها و وضع اقتصادی نابسامان امروز دور می کند و ارامش بخش است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها