پاسخ غلامحسین رجایی به تکرار ادعای استخر فرح توسط حمید رسایی؛

پیروان وزیر تبلیغات هیتلر یک دروغ را آنقدر تکرار می‌کنند که جا بیفتد

رجایی گفت: امثال حمید رسایی پیروانان گوبلس، وزیر تبلیغات هیتلر در دوران نازی هستند، گوبلس می‌گفت یک دروغ را آنقدر تکرار کنید که جا بیفتد.

پیروان وزیر تبلیغات هیتلر یک دروغ را آنقدر تکرار می‌کنند که جا بیفتد

«غلامعلی رجایی» مشاور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص تکرار ادعای حمید رسایی مبنی بر فوت آیت الله هاشمی در استخر فرح بیان‌کرد: قبلاً در چند یادداشت مواضع آقای رسایی را نقد کرده ام. خوب است که برای نمایندگان مجلس امتحان هوش بگذارند این را بارها گفته ام که در کنار تایید صلاحیت یک امتحان آی کیو هم برای نمایندگان مجلس بگذارند تا درصد آی کیوهای پایین مشخص شود. امثال حمید رسایی پیروانان گوبلس، وزیر تبلیغات هیتلر در دوران نازی هستند، گوبلس می‌گفت یک دروغ را آنقدر تکرار کنید که جا بیفتد.

او در ادامه بیان‌کرد: نکته این است که اولاً اصل قضیه دروغ است زیرا فرح استخر نداشته است. هیچ آدم عاقلی نمی پذیرد که زن استخرش از همسرش جدا باشد، مگر رختخواب و اتاق خواب است که اگر اختلاف داشتن جدا شود. نکته دوم این محوطه سعد آباد نیست بیرون از سعد اباد در منطقه ای است که بعدها اسم آن را کوشک گذاشتند. از نوه آقای هاشمی شنیدم وقتی حاج آقا در آنجا شنا می کرد مردم از پشت دیوار رد می شدند و اگر سر آن پوشانده نبود، اگر سنگی را پرتاب می‌کردند به داخل استخر می افتاد پس محوطه کاخ نبوده است.

رجایی با تاکید بر عزم برخی برای حذف آیت الله هاشمی از انقلاب گفت: برخی با شمشیری که احمدی نژاد از رو بسته بود تعبیر شان این بود که با قضیه مهدی می توانند این خانواده را از انقلاب و ایران حذف کنند.

او گفت: در ترور هاشمی که دیافراگم ایشان آسیب دید پزشکان توصیه کرده بودند که باید شنا کند ایشان هفته ای دو بار شنا می کردند و تحت هیچ شرایطی آن را ترک نمی کرد حتی گاهی دریای مازندران وکیش که می رفت در آب آنجا شنا می کرد این کار آیت الله هاشمی تفریح نبود و جنبه درمانی برایش داشت.

رجایی بیان کرد: اگر آقای رسایی نان امام صادق خورده و عمامه به سر گذاشته باید بداند که در اسلام چه توصیه ای به شنا شده است خصوصاً وقتی که جنبه درمانی داشته باشد. هاشمی در تشریفات امنیتی در تراز بعد از رهبری بود. طبق گفته مهندس محسن در سال ۷۵ این استخر آماده سازی شد که در ابتدا یک حوضچه کوچک ساخته شود و بعدها توسعه یافت. من عکس استخر و عکس اقای هاشمی را در کفن منتشر کردم که نشان‌ می دهد این موضوع اصلا ابعادی ندارد. صحبت آقای رسایی دروغ است اول اینکه فرح استخر نداشته است دوم در کاخ سعدآباد نبوده است.

مشاور آیت الله هاشمی تصریح کرد: اگر فرح استخر میرفته استخر جدا از شاه نمی رفته و چهارم اینکه همه اینها منتفی است چون در این ۱۸ سال و بعد از سقوط شاه این استخر ساخته شده است نکند آقای رسایی از عوامل غیبی خبر دارد. فرح از پاریس به تهران می آید آن هم برای شنا! این یک دروغی است که با هزار من سیریش چسبانده نمی شود‌. آقای رسایی پاسخ دروغ های شان را از مردم با عدم راهیابی به مجلس گرفت.

او گفت: برای اینکه آقای رسایی به عنوان کسی که عمامه دارد و نمایندگی مردم را برعهده داشته متوجه شود دروغ دیگر او که چالش برانگیز بود را یاداوری میکنم ایشان گفته بود که سید علی خمینی در مراسم ۹ دی حضور یافته و از او خواسته شد که یک عکس منتشر کند و او ساکت شد و گفتند که بعد ها منتشر می کنیم و هنوز هم خبری نیست.

رجایی با بیان اینکه "این اظهارات دروغ رسایی در ادامه دروغ های دیگر است" گفت: سن امثال رسایی سن رفتن است، فکر آخرت باشند. هاشمی هر چه بود در نظر مردم خوب بود. استقبال و بدرقه مردم از تشییع ایشان بهترین برگ برنده هاشمی بود. این دروغ ها به جایی نمی رسد جز اینکه صاحب دروغ را رسوا کند. از رسایی دعوت می کنم خاطرات مرحوم هاشمی را مطالعه کند.

او در خصوص اتهام دیگر رسایی در خصوص اینکه هاشمی درصدد از بین بردن توان دفاعی و موشکی کشور بود گفت: هاشمی که آقایان از مرده آن هم‌می ترسند به خود من گفت که من (هاشمی) پدر موشکی کشور هستم. در دولت من پول داده شد و صنعت موشکی راه افتاد. چطور می توانم با بنیه دفاعی کشور مخالف باشم. این صحبت یک عوام فریبی و مغلطه بازی است. دعوت می کنم رسایی خاطراتی که از آقای هاشمی منتشر شده است را بخواند تا ببیند اقای هاشمی چقدر به آقای رفیق دوست و وزرای دیگر در رابطه با تقویت صنایع دفاعی و موشکی پول داده است. پول هایی که در رابطه با دولت قبل، دولت مهندس موسوی به علت در گیر جنگ‌ّبودن چند برابر است. رسایی از این دوره ای که مردم بیکارش کردند استفاده کند و مقداری مطالعه کند.

مشاور آیت الله هاشمی در خصوص ادعای دیگر رسایی مبنی بر سازش هاشمی با آمریکا گفت: این یک تهمت است. آقای هاشمی گفته اند که نظرات خود را به رهبری منتقل می کنند و در نهایت رهبری است که تصمیم گیرنده است. هاشمی شاگرد امامی بود که مطرح کرد ما که برای همیشه با امریکا قهر نیستیم. در زمان رهبری فعلی هم شاهد بودیم که برای مذاکره اجازه گرفته شد. مذاکره با آمریکا تز هاشمی نیست. در خطبه های هاشمی صحبت های تندی در رابطه با امریکا وجود دارد‌ جنگی که هاشمی آن را از طرف امام اداره میکرد مگر جنگ با حامیان صدام‌نبود؟ یک جوک تلخی است که آقای هاشمی حامی استعمار امریکا علیه ایران بوده است.

هاشمی قدیمی ترین نیروی مبارزی بوده که با رژیم دست نشانده امریکا مبارزه کرده است و ایشان از موثریت جدی در پیروزی انقلاب بوده است. امر مذاکره را هیچ کس رد نمی کند. به عنوان کسی که تخصص اش تاریخ است می گویم که امام حسین با یزید و ابن زیاد هم‌مایل بود مذاکره کند اما وقتی دید به توافق نمی رسند و انها حرف از بیعت به میان اوردند بیعت را نپذیرفتند. نفس مذاکره که ایراد ندارد مهم نتیجه مذاکره است. اگر هاشمی زنده بود ممکن بود حرف خود را میزد و میگفت نباید از مذاکره کنار کشید اما مسلما حرف آخر را رهبری می زدند.

منبع: برنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • محمد
    0

    رجائی حرف صدمن یک غازنزن رفسنجانی جایی شنا می کردکه مردم می دیدن واگرسنگ پرت می کردن آن سنگ تو آب می افتاد بعد هم می گویی درجه حفاظتی بعدازرهبری دارشت مزخرف چقدر به خدا اگر مردم اورادرآب می دیدن سنگسارش می کردند بعد هم زر می زنی که استخر فرح با شاه جدا نبود مردک تو مردم را چی فرض کردی من با رسائی موافق نیستم اما تو بخواهی ۸۰میلیون ایرانی را مسخره کنی هاشمی آخرعمرش گفت ژاپن بودجه دفاعی ندارد بعد تو احمق می گویی پدر موشکی است محسن را فرستاد سوئیس که مبادا در بمباران تهران آسیب ببیند ودرایران تحصیل نکند بچه های مردم زیر بمب ودرجبهه تکه تکه می شدند ورفسنجانی درخاطرات خودمی گوید محسن ازسوئیس زنگ نزده عفت نگران است

    نظرات شما -
    • 503
      0

      آره خب مگر خبر ندارید رفسنجانی خیلی مردمی و محبوب بوده بخاطر همین در استخر معمولی شنا میکرده محافظ نداشته بنده خدا صبحانه نمیخورده ظهرها نان و دوغ و شبها نان پیاز میخورده و همش بفکر مردم بوده و برای مردم کار میکرده طفلی موقعی که فوت کرد اگر شهرداری تهران نبود بخاطر فقر مالی خانوادش نمیتونستند هزینه های کفن و دفنشو بدند از بس که حقوقشو خرج مستضعفا میکرده بنده خدا اینقدر سرش گرم رفع و رجوع گرفتاریهای مردم بیچاره بود که مهدی و فائزه ش ناخلف شدند ولی بازم رفع و رجوع کار مردم را رها نکرد

  • رضا
    0

    هالا استخر فرح نه استخر شاه. باز هم اشکال دارد مگه می خوام شاه بپرورانیم انتقاد آقای حمید رسایی کاملاً به جاست

  • ب
    0

    من خودم سربازیم تو کاخ سعدآباد بود روحانی و رفسنجانی بعد انتخابات پنجشنبه ها باهم میومدن استخر سعدآبادروحانیم لابد مشکل دیافراگم داشت ما نمیدونستیم

  • منصف
    0

    فعالیت سیاسی وحزبی درکشورمان‌ بسیارغیرحرفه یی وآلوده شده اینکه بانظرات وعقایدآقای هاشمی مخالف باشیم وانتقادات جدی به آن داشته باشیم واینکه درموردفعالیتهای خانواده واقوام وخواهرزادگان و...اطرافیان ایشان درمسایل اقتصادی وفسادهای آنهاوآلوده کردن مسئولین دولتی به اخذرشوه و...ازطرف وابستگان درجه۱و۲و...آقای هاشمی که بعضادرمراجع قضایی هم رسیدگی ومنجربصدور رای حبس و...شده منتقدباشیم یک بحث است وبجای طرح آنهاومطالبه جدی برای پاسخگویی خانواده وطرافدارانشون بشیم باطرح مسایل بسیارسطحی وازاساس دروغ اولا آن انتقادات به مواضع ورفتارهاو...کاملا لوث وازبین میرود وبعدمدافعات همفکران آقای هاشمی هم به پاسخ به مسایل پیش پاافتاده وبی ارزش میشود ودقیقا امثال آقای رسایی بزرگترین خدمت رابه ایشان‌مینمایند ازجناب رجایی سوال داریم موضع آقای هاشمی درموردفسادمالی محسن چه بوده وچرا وقتی قاضی جمهوری اسلامی بدلایل و..متعدداورامحکوم کرده ایشان رابادعاوسخنان جهت داربدرقه میکنند؟ کانه ایشان بدلایل سیاسی بازداشت ومحکوم شدن نظرجناب هاشمی درموردفعالیتهای مخرب اقتصادی ختنواده وحتی خواهرزادگان و...چه بوده؟بعنوان نمونه درموردمشخصاخواهرزادگانشان که منجربمحکومیت هم شده؟ درخصوص پیامهاوبعضادیدارهایی که باافرادضدنظام وهمسویی وتائیدوتکریم ویاسیاست سکوت درمقابل هتاکی وفحاشی ضدانقلاب و..درمقاطع حساس بلوا وشلوغی کشورمثل سال۸۸و..چه توجیهی داشته اند؟واین جززدن نظام آیامعنای دیگری داشته؟ درخصوص صدوربیانیه وانتشارنامه و...و...که بطورمستقیم مقامعظم رهبری راموردخطاب قرارمیدادن که بعدازانتشار هرکدام ازسوی رسانه های ضدانقلاب وبدنامترین دشمنان نظام موردتجلیل وتکریم و...قرارمیگرفتن وحتی کلامی در رد آنها واعلام برائت ازدشمنان نظام وایران نمیگرفتندوآیااین نحوه رفتارازفردیکه مدعای موسس وپایه گذارنظام وفرمانده بلامنازع جنگ و...و...راداردآیابجزجنون قدرت وکینه و..معنای دیگری دارد؟ ودههاسوال که قابل طرح میباشد رانباید دردعوای زننده استخرو...ازبین برد ومنتظرپاسخ میباشیم

  • گودرزی
    0

    اینکه هاشمی یکی ازبازوان انقلاب است شکی نیست وهرکسی مبارزات هاشمی با رژیم پهلوی و خدمات بی اندازه هاشمی را فراموش کند نسبت به وطن پرستی خودش شکند هاشمی از سیاسیون زحمت کش بود ولی درسال۸۸ یک کوچولو خطا کرد که آ ن نیزجای بحس دارد ولی سیاست ایشان درمقابل ابرقدرتها قابل قبول و قابل ارزش است

  • سیدحسین میرنجاتی
    0

    سلام حال چه فرقی میکند که چگونه ود ر کجا مرگ یقه اش را گرفت است حال که نیست جواب شماها را بدهدخودش هست با عملکرد ه اش وخداوند متعال انشاالله وتعالی در محضر حق روح سفید باشد پشت سر ادم مرده اینقدر غیبت نکیند که این روش خود به نفسه گناه دیگر تمامش کنید

  • هاشمی
    0

    خدا جای حق نشسته .هاشمی میخواست حرف حق بزند آقایان نگذاشتند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      واقعا؟ من آدم سیاسی نیستم ولی حقیقتش سیاسیون ایران را هم پشیزی قبول ندارم چون در کشورهای پیشرفته اصولا پولدارها وارد سیاست میشن و چشم و دلشون سیره بخاطر همین خیلی کم اتفاق میفته سیاستمداری اختلاس کنه یا از رانت استفاده کنه ولی در ایران دقیقا برعکسه هرچه فقیر و بدبختیه خودشو به آتیش میزنه که یه جوری وارد سیاست بشه و تا میتونه هم از رانت استفاده کنه هم از اختلاس و .... رفسنجانی خدابیامرز هرکاری برا انقلاب کرده دمشگرم ولی به نظر من زمانیکه رییس مجلس بود با دور و بریهاش بخاطر اینکه بتونند راحت تر اختلاس را راه اندازی کنه و از رانتها استفاده کنه خیلی زود خصوصی سازی را مصوب کرد و در دوره ریاست جمهوریش بخش خصوصی و شرکتها را وارد اقتصاد فلج اونموقع و کار کرد و سر آغاز تمام بدبختیهای مملکت اعم از تورم بیکاری فقر فساد و...شد اولین گدازاده هایی هم که بعنوان مفسد اقتصادی مطرح شدند بچه های ایشون بودند هیچ وقت یادم نمیره سالهای حدود 72-71 بود پیاز و موز شده بودکیلویی 120تومان مردم میگفتند موز و پیاز یک قیمته رییس جمهور بی غیرته

  • بارسا
    0

    این آقا تهمت مشابهت با معاون هیتلر به آقای رسایی میزند آنوقت توصیه می کند رسایی بفکر آخرتش باشد خوب خودت فکر آخرت باش .اعضای خانواده شاه هر کدام یک کاخ با همه امکانات در مجموعه سعد آباد داشتند که شامل استخر هم می شد بعد می گوید مگر استخر زن از شوهرش جداست

  • رهگذر
    0

    اولا دروغ تکرار شده دروغ تقلب در انتخابات بود که بانی شرش مرحوم مغروق بود و صد سال ایران را عقب انداخت ثانیا خوی اشرافی گری خاندان هاشمی و اعتقاد ایشان به مدیریت اشرافی چیز قابل انکاری نیست آقای رجایی برو خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه هر چند معلومه از این خاندان به شما کم نرسیده که سنگشون رو به سینه می‌زنید

  • دلسوخته
    0

    ارواح پدرت صنعت موشکی را مصادره بنام هاشمی نکنید. تو که ادعای راستگویی می کنی، هاشمی چه قدر درفتنه ۸۸ نقش داشت حنای هاشمی برای ملت ایران رنگی دیگر نداشت .مهدی هاشمی هم محکومیتش مشخص است آیا شما درغگوی حقه بازی نیستی.

  • فضول خان
    0

    میگم یه وقت زشت نباشه ادعای وطن پرستیتون میشه ولی تبلیغ خرید خونه تو استانبول میزارید تو سایتتون

  • دوست
    0

    با سلام خدمت دوستان لطفا سنگ رفسنجانی،رثایی و.... را به سینه نزنید اینا همشون سر و ته از یک کرباسند همشون با هم فامیلند و فقط ما ها را اسکول کرده اند این بنده خدای آقای رجایی هم گناهی نداره جیره خور خاندان رفسنجانیه پول گرفته بیاد ازش دفاع کنه خداوکیلی پولی که به ایشون دادند بیاد با خزعبلاتش از رفسنجانی و خاندانش دفاع کنه به من مفلس بدهند از رفسنجانی و خانواده ش که هیچ از همه کسایی که اونا اسمشو بهم بدهند دفاع میکنم . چه میشه کرد بالاخره باید از یکجایی نان خورد و چی ازین بهتر پول مفت بگیری و چرندیات تحویل مردم بدهی اونم زیر کولر گازی با بهترین تنقلات و پذیرایی

  • ایرانی
    0

    سلام .انقلاب ماهمانندیک نماچهارستون داشت این چهارستون عبارت بودنداآیت الله خمینی آیت الله بهشتی ایت الله رفسنجانی ایت الله خامنه ای .هرکس یکی ازاین ستون راتخریب کندنمای انقلاب راتخریب کرده.واودشمن است.هرکس حرف ازنفاق وتفرقه بزنددشمن است.به نظرم رسایی جزءاین افراداست.

  • ناشناس
    0

    رفسنجانی تواین دنیانیست ولی خداهست واخرتی که جواب پس بدهیدگول تبلیغات بدرانخوریدآنطورکه شنیدیدنبوده.تازمانی که ایشان بوددشمنان ندانستندتااین اندازه کشورماراتهدیدکند.عربستان راااوآرام نگه داشته بود.

  • م.ک
    0

    چند میگیری حرف مفت بزنی آقای رجایی اسم شهید رجاییم لکه دار کردی شما خودت خاطرات هاشمی رو خوندی بابا فیلم این نامرحوم هست که چندین بار گفت ایران اگر میخواد پیشرفت کنه باید مثل آلمان و ژاپن هزینه نظامیش رو صفر کنه تست آی کیو واسه یه همچین احمقی جواب میده که رییس جمهور بوده فکر کن اگر نیروی نظامی نداشتیم الان نوه هاش بجای مست کردنو گفتن اراجیف الان تو بقا داعشیا دس ب دس میشدن تو خودت چقدر آی کیوت پایینه با این که این سخرانی سالای آخر عمر منحوسش بود هیچی نمیدونی

  • عزیزالله
    0

    پشته مرد هرچه بگوید دروغ است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها