تکذیب شایعه فیلتر اینستاگرام

برخی منابع از فیلترینگ اینستاگرام به نقل از معاون اول دادستان کل کشور خبر داده بودند که در نهایت این شایعه تکذیب شد.

تکذیب شایعه فیلتر اینستاگرام

معاون اول دادستان کل کشور از فیلترینگ اینستاگرام خبر داد و گفت: فیلترینگ شبکه اینستاگرام در دستور کار دادستانی کل کشور قرار دارد.

گفتنی است؛ از آغاز سال 98 تاکنون چندین بار بحث فیلترینگ اینستاگرام مطرح شده که با مخالفت دولت مواجه شده است.

در همین رابطه خبرگزاری میزان خبر داد: طی ساعات گذشته برخی منابع نامشخص وبعضی چهره‌های حزبی نقل قولی مجعول را درمورد معاون اول دادستان کل کشور وفیلترینگ منتشر کرده‌اند، این درحالی است که حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری درحال حاضر معاون اول ندارد و چنین جمله‌ای نیز از ناحیه سایر معاونین بیان نشده است.

منبع: پارسینه

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • کدخدا
    0

    مگر با تکنولژی هم میشه مبارزه کرد عمرا

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      با محتوای بد و بی بند و باری در جامعه و با وسیله انتشار آن در جامعه میتوان مبارزه کرد و جلوی آن را گرفت ایران هم خیلی پیشرفت کرده و هر کاری از ایرانیان بر می آید و همیشه اگه اراده کنیم این کار هم میشود .

    • حمید
      0

      محتوای بد در مغزهاست؛ مغزهای عقب مانده و توسعه نیافته. وگرنه ما یکصدم تکنولوژی را هم هنوز در کشور نیاورده ایم. تصور کنید که چرا مکزیکی ها یا مثلا برزیلی ها با در اختیار داشتن همه پیامرسان های بین المللی به اندازه ما فاسد و منحرف و در حال فروپاشی نیستند؟؟؟

  • هامون
    0

    بسیار عالی

  • کاربر ناشناس
    1

    خیلی خوبه موافق فیلترینگ هستم چون خیلی محتوای بدی برای جامعه دارد و باعث بی بند باری در جامعه و وسیله ای برای مقاصد دشمن می‌باشد .

  • علی
    0

    فقط برای مردم فیلتر نکنید برای مقامات هم فیلتر کنید

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      بله آقای حداد عادل از تمام نرم افزارهای پیامرسان فیلتر شده به ملت پیغام می دهد؛ ملتی که مثلا فیلتر شده اند!!

  • ایرانی
    0

    هر چه زودتر و سریعتر انجام شود بهتر است تا چشم دشمنان ایران گور شود .

  • amir
    0

    کلااگردرکشوراینترنت راقطع کنیم خیلی وضع مردم خوب می شودچون مردم ایران ازدیدمسئولین هنوزنابالغندوتشخیص خوب ازبدرانمی توانندبدهند واین قیم هاهستندکه بایدبرای آنهانسخه بپیچندکه چه چیزی برایشان خوب است یابد.انشاءالله بزودی به الگوی اصلی مان که همان کره شمالی است خواهیم رسید

    نظرات شما -
    • ساسی
      0

      بله در کره شمالی به طور راندم برق یک منطقه از شهر راقطع میکنند. اونوقت می ریزند تو خونه ها و سی دی های قفل شده در کامپیوتر را بر می دارند تا معلوم شود کدام خانواده از اطلاعات دنیای خارج روی سی دی خبر دار شده. البته در مناطق مرزی کشورشان.

    • کاربر ناشناس
      1

      کره شمالی کشور مستقل و آمریکا مثل سگ ازش می‌ترسه اگه هر وقت بخواد هر نقطه از آمریکا را با بمب اتمی با خاک یکسان میکند و رهبری شجاع و مقتدر دارد .

  • ایرانی
    0

    با فیلتر و زد و بند نمی شود کشور را اداره کرد. تکنولوژی مرز نمی شناسد .پس فهنگ سازی شما چه شد؟!!!!

  • ایران
    0

    آخرش که چی؟ اونی که بخواد به بی بند و باریش ادامه بده یه فیلترشکن میزنه میره. اینکه واسه عده ای خاص، دسترسیه کل کاربران رو به یک اپلیکیشن مسدود کنی کاملا غیر منطقی و احمقانه است. این ماجرا چیزی جز تکرار شکست فیلترینگ در تلگرام رو نداره و فقط فاصله ی مردم و مسئولین رو بیشتر نشون میده #تاسف

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      دوست عزیز همون آمریکایی ها اجازه نمیدن که نرم افزارهای ایرانی _ به فرض اگر عالی باشند_ به راحتی در آمریکا فعالیت کنن. خود چین و روسیه مثل ما در فضای مجازی عمل نمی کنن و به عمق قضیه پی بردن. صحبت ما سر آدم های بی بند و بار نیست که حتی تو خانه خدا هم ممکنه گناه و خلاف انجام بده. صحبت سر اینه که نمیشه یه سگ ولگرد و هار رو بین 80 میلیون نفر رها کنی و بگی هر کس تونست قلاده اون رو به دست بگیره شما خودت حاضری بچه ات رو به مدرسه ای بفرستی که نصفش معتاد باشن و نصفش آدم خوب. مطمئناً اگر جای بهتری بدونی اونجا می فرستی. یا اینکه تو هر محله ای زندگی کنی؟ این روشنفکری شما رو ما هم گذروندیم اگه کمی فکر کنی می بینی که در مقیاس بزرگتر هم بیگ دیتا از کشور خارج میشه و هم امکان مهندسی ارتباطات و اطلاعات بر علیه ایران وجود داره- علاوه بر خطرات امنیتی و فرهنگی و اقتصادی که باید حتماً تو این زمینه مطالعه کنی در ضمن پروژه فیلتر تلگرام تا اندازه ای - مخصوصاً اوایل فیلترینگ - موفق بود- دلیل دارم - اما بعد از چند روز این فیلترینگ با سیاسی بازی بعضی آقایون ول شد تا نشون داده بشه که شکست می خوره علاوه بر اون پیامرسان های داخلی زمین زده شدند نه اینکه زمین حوردند. حرف زیاده مردم از بعضی پشت پرده ها خبر ندارن که چه کسایی دارن از تلگرام و اینستاگرم و فروش پهنای باند سود می برن.

    • خالق
      0

      رضا خیلی عقب مونده ای مرد مومن تو ذهنت بیمار هست دنیا رو نمیشه تغییر داد خودتو تغییر بده این داستان همونه که یکی مست کنه همه از فلان محروم باشن اینجوریه هر هواپیما هم سقوط ممکنه بکنه خط هواییو جمع کنن تو رو خدا جوری حرف نزنین ادم فک کنه با احمق طرفه والا دنیا با این عرض و طول این چیزا رو پذیرفته در ضمن کی از برنامه های پیامرسان داخلی استفاده میکنه مردم نفرت دارن از این چیزا چون دیدیم بعدها چیا از توش در میاد شنود و ...

  • Mr_boss
    0

    توییتر که فساد توش کمتره فیلتره ولی اینستا بازه

  • امیر
    0

    هر چقدر فیلتر کنند کاری نمی توانند بکنند این راهش نیست عقل ندارند که عاقلانه تصمیم بگیرند سواد اجتماعی و سیاسی ندارند دولت پول خوبی از فیلتر شکن ها در میاورد بی دردسر دولتها به حرام خوری عادت داده شده اند

  • ابن رسول
    0

    خیلی بدبختی و خاک بر سر هر کی که جو گیر میشه

  • علی
    0

    مگه دادستان کل در حال حاضر معاون اول داره اخه ؟!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها