تکذیب شایعه فیلتر اینستاگرام


20 مرداد 1398 - 10:10
5d4faa4cec5e3_2019-08-11_10-10
برخی منابع از فیلترینگ اینستاگرام به نقل از معاون اول دادستان کل کشور خبر داده بودند که در نهایت این شایعه تکذیب شد.

معاون اول دادستان کل کشور از فیلترینگ اینستاگرام خبر داد و گفت: فیلترینگ شبکه اینستاگرام در دستور کار دادستانی کل کشور قرار دارد.

گفتنی است؛ از آغاز سال 98 تاکنون چندین بار بحث فیلترینگ اینستاگرام مطرح شده که با مخالفت دولت مواجه شده است.

در همین رابطه خبرگزاری میزان خبر داد: طی ساعات گذشته برخی منابع نامشخص وبعضی چهره‌های حزبی نقل قولی مجعول را درمورد معاون اول دادستان کل کشور وفیلترینگ منتشر کرده‌اند، این درحالی است که حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری درحال حاضر معاون اول ندارد و چنین جمله‌ای نیز از ناحیه سایر معاونین بیان نشده است.

برخی منابع از فیلترینگ اینستاگرام به نقل از معاون اول دادستان کل کشور خبر داده بودند که در نهایت این شایعه تکذیب شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d4faa4cec5e3_2019-08-11_10-10
20 مرداد 1398 - 10:10

معاون اول دادستان کل کشور از فیلترینگ اینستاگرام خبر داد و گفت: فیلترینگ شبکه اینستاگرام در دستور کار دادستانی کل کشور قرار دارد.

گفتنی است؛ از آغاز سال 98 تاکنون چندین بار بحث فیلترینگ اینستاگرام مطرح شده که با مخالفت دولت مواجه شده است.

در همین رابطه خبرگزاری میزان خبر داد: طی ساعات گذشته برخی منابع نامشخص وبعضی چهره‌های حزبی نقل قولی مجعول را درمورد معاون اول دادستان کل کشور وفیلترینگ منتشر کرده‌اند، این درحالی است که حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری درحال حاضر معاون اول ندارد و چنین جمله‌ای نیز از ناحیه سایر معاونین بیان نشده است.

منبع: پارسینه

15

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 0 0 پاسخ 1398/5/22 -08:03

مگه دادستان کل در حال حاضر معاون اول داره اخه ؟!!!!!!!!

ابن رسول 0 0 پاسخ 1398/5/21 -00:03

خیلی بدبختی و خاک بر سر هر کی که جو گیر میشه

امیر 0 0 پاسخ 1398/5/20 -23:58

هر چقدر فیلتر کنند کاری نمی توانند بکنند این راهش نیست عقل ندارند که عاقلانه تصمیم بگیرند سواد اجتماعی و سیاسی ندارند دولت پول خوبی از فیلتر شکن ها در میاورد بی دردسر دولتها به حرام خوری عادت داده شده اند

Mr_boss 0 0 پاسخ 1398/5/20 -23:51

توییتر که فساد توش کمتره فیلتره ولی اینستا بازه

ایران 0 1 پاسخ 1398/5/20 -16:58

آخرش که چی؟ اونی که بخواد به بی بند و باریش ادامه بده یه فیلترشکن میزنه میره. اینکه واسه عده ای خاص، دسترسیه کل کاربران رو به یک اپلیکیشن مسدود کنی کاملا غیر منطقی و احمقانه است. این ماجرا چیزی جز تکرار شکست فیلترینگ در تلگرام رو نداره و فقط فاصله ی مردم و مسئولین رو بیشتر نشون میده #تاسف

رضا 1398/5/20 -21:55

دوست عزیز همون آمریکایی ها اجازه نمیدن که نرم افزارهای ایرانی _ به فرض اگر عالی باشند_ به راحتی در آمریکا فعالیت کنن. خود چین و روسیه مثل ما در فضای مجازی عمل نمی کنن و به عمق قضیه پی بردن. صحبت ما سر آدم های بی بند و بار نیست که حتی تو خانه خدا هم ممکنه گناه و خلاف انجام بده. صحبت سر اینه که نمیشه یه سگ ولگرد و هار رو بین 80 میلیون نفر رها کنی و بگی هر کس تونست قلاده اون رو به دست بگیره شما خودت حاضری بچه ات رو به مدرسه ای بفرستی که نصفش معتاد باشن و نصفش آدم خوب. مطمئناً اگر جای بهتری بدونی اونجا می فرستی. یا اینکه تو هر محله ای زندگی کنی؟ این روشنفکری شما رو ما هم گذروندیم اگه کمی فکر کنی می بینی که در مقیاس بزرگتر هم بیگ دیتا از کشور خارج میشه و هم امکان مهندسی ارتباطات و اطلاعات بر علیه ایران وجود داره- علاوه بر خطرات امنیتی و فرهنگی و اقتصادی که باید حتماً تو این زمینه مطالعه کنی در ضمن پروژه فیلتر تلگرام تا اندازه ای - مخصوصاً اوایل فیلترینگ - موفق بود- دلیل دارم - اما بعد از چند روز این فیلترینگ با سیاسی بازی بعضی آقایون ول شد تا نشون داده بشه که شکست می خوره علاوه بر اون پیامرسان های داخلی زمین زده شدند نه اینکه زمین حوردند. حرف زیاده مردم از بعضی پشت پرده ها خبر ندارن که چه کسایی دارن از تلگرام و اینستاگرم و فروش پهنای باند سود می برن.

خالق 1398/5/21 -01:52

رضا خیلی عقب مونده ای مرد مومن تو ذهنت بیمار هست دنیا رو نمیشه تغییر داد خودتو تغییر بده این داستان همونه که یکی مست کنه همه از فلان محروم باشن اینجوریه هر هواپیما هم سقوط ممکنه بکنه خط هواییو جمع کنن تو رو خدا جوری حرف نزنین ادم فک کنه با احمق طرفه والا دنیا با این عرض و طول این چیزا رو پذیرفته در ضمن کی از برنامه های پیامرسان داخلی استفاده میکنه مردم نفرت دارن از این چیزا چون دیدیم بعدها چیا از توش در میاد شنود و ...

ایرانی 3 2 پاسخ 1398/5/20 -16:24

با فیلتر و زد و بند نمی شود کشور را اداره کرد. تکنولوژی مرز نمی شناسد .پس فهنگ سازی شما چه شد؟!!!!

amir 4 2 پاسخ 1398/5/20 -16:17

کلااگردرکشوراینترنت راقطع کنیم خیلی وضع مردم خوب می شودچون مردم ایران ازدیدمسئولین هنوزنابالغندوتشخیص خوب ازبدرانمی توانندبدهند واین قیم هاهستندکه بایدبرای آنهانسخه بپیچندکه چه چیزی برایشان خوب است یابد.انشاءالله بزودی به الگوی اصلی مان که همان کره شمالی است خواهیم رسید

ساسی 1398/5/20 -17:18

بله در کره شمالی به طور راندم برق یک منطقه از شهر راقطع میکنند. اونوقت می ریزند تو خونه ها و سی دی های قفل شده در کامپیوتر را بر می دارند تا معلوم شود کدام خانواده از اطلاعات دنیای خارج روی سی دی خبر دار شده. البته در مناطق مرزی کشورشان.

کاربر ناشناس 1398/5/20 -21:27

کره شمالی کشور مستقل و آمریکا مثل سگ ازش می‌ترسه اگه هر وقت بخواد هر نقطه از آمریکا را با بمب اتمی با خاک یکسان میکند و رهبری شجاع و مقتدر دارد .

ایرانی 2 11 پاسخ 1398/5/20 -14:46

هر چه زودتر و سریعتر انجام شود بهتر است تا چشم دشمنان ایران گور شود .

علی 4 2 پاسخ 1398/5/20 -13:54

فقط برای مردم فیلتر نکنید برای مقامات هم فیلتر کنید

حسین 1398/5/20 -17:14

بله آقای حداد عادل از تمام نرم افزارهای پیامرسان فیلتر شده به ملت پیغام می دهد؛ ملتی که مثلا فیلتر شده اند!!

کاربر ناشناس 4 6 پاسخ 1398/5/20 -12:13

خیلی خوبه موافق فیلترینگ هستم چون خیلی محتوای بدی برای جامعه دارد و باعث بی بند باری در جامعه و وسیله ای برای مقاصد دشمن می‌باشد .

هامون 3 4 پاسخ 1398/5/20 -11:09

بسیار عالی

کدخدا 4 2 پاسخ 1398/5/20 -11:02

مگر با تکنولژی هم میشه مبارزه کرد عمرا

کاربر ناشناس 1398/5/20 -14:42

با محتوای بد و بی بند و باری در جامعه و با وسیله انتشار آن در جامعه میتوان مبارزه کرد و جلوی آن را گرفت ایران هم خیلی پیشرفت کرده و هر کاری از ایرانیان بر می آید و همیشه اگه اراده کنیم این کار هم میشود .

حمید 1398/5/20 -17:12

محتوای بد در مغزهاست؛ مغزهای عقب مانده و توسعه نیافته. وگرنه ما یکصدم تکنولوژی را هم هنوز در کشور نیاورده ایم. تصور کنید که چرا مکزیکی ها یا مثلا برزیلی ها با در اختیار داشتن همه پیامرسان های بین المللی به اندازه ما فاسد و منحرف و در حال فروپاشی نیستند؟؟؟

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد