قیمت دام زنده در عید قربان چقدر است؟ + محل عرضه دام

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: با توجه به فراوانی دام، هر کیلو دام سبک با نرخ مصوب ۴۲ هزار و دام سنگین ۳۰ هزار تومان در روز عید قربان عرضه می‌شود

قیمت دام زنده در عید قربان چقدر است؟ + محل عرضه دام

به گزارش خبر فوری ، منصور پوریان ، با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام زنده وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به فراوانی دام، هر کیلو دام سبک با نرخ مصوب ۴۲ هزار و دام سنگین ۳۰ هزار تومان در روز عید قربان عرضه می‌شود و فروش با نرخ‌های بالاتر اجحاف در حق مصرف کنندگان است.

به گفته وی، با وجود فراوانی دام سبک و سنگین در دامداری ها، عرضه مستقیم به سبب حذف واسطه‌ها در کاهش قیمت و کنترل بازار تاثیر بسزایی دارد.

پوریان ادامه داد:با توجه به همکاری سازمان میادین با اتحادیه دامداران برای عرضه مستقیم دام تحت نظارت سازمان دامپزشکی و افزایش جمعیت دام در اکثر استان‌ها پیش بینی می‌شود که نوسان خاصی در بازار عید قربان اتفاق نیفتد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور در پایان با اشاره به اینکه دامداران با مازاد انباشت دام در واحد‌های خود روبرو هستند، تصریح کرد: افزایش تولید دام زنده ناشی از شرایط مساعد بارش و علوفه در مرتفع در کنار کنترل قاچاق از مرز‌های کشور منجر به کاهش ۳۰ درصدی قیمت گوشت نسبت به ایام ابتدای سال و تعادل نسبی قیمت گوشت در بازار شد.

قیمت دام زنده در عید قربان چقدر است؟ + محل عرضه دام قیمت دام زنده در عید قربان چقدر است؟ + محل عرضه دام قیمت دام زنده در عید قربان چقدر است؟ + محل عرضه دام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا ذکر نشده قیمت یک گوسفند چنده؟؟؟!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها