۳۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های همدان آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از اجرای طرح عیدتاعید آزادی زندانیان غیرعمد در استان همدان خبر داد و گفت: ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های همدان آزاد می‌شوند.

۳۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های همدان آزاد می‌شوند

یدالله روحانی منش با بیان اینکه طرح عید تا عید آزادی زندانیان غیرعمد از عید قربان تا عید غدیر اجرا می شود، گفت: مردم استان همدان و خیرین نیکوکار با مشارکت در راستای اجرای طرح کمک به آزادی زندانیان غیرعمد بدهکاران مالی در آزادی این افراد حضور گسترده ای داشته اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: نتیجه این مشارکت تاکنون منجر به آزادی ۱۳ زندانی نیازمند بدهکار مالی شده است و تعداد ۱۷ زندانی دیگر که توان و تمکن پرداخت بدهی خود را ندارند تا عید غدیر خم آزاد خواهند شد.

وی افزود: در مجموع در طرح عید تا عید آزادی زندانیان غیرعمد در استان همدان ۳۰ نفر آزاد خواهد شد و این طرح تا عید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

روحانی منش از مردم و هم استانی های نوعدوست دعوت کرد در امر خداپسندانه آزادی زندانیان غیر عمد مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان یادآور شد: مردم می توانند مبلغ نذورات خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد به حساب های ستاد دیه استان همدان واریز و در این امر خداپسندانه ثواب خیر، نیت و مال خود را داشته باشند.

وی همچنین از آزادی ۲۷۶ زندانی جرایم غیر عمد در استان همدان طی سال گذشته خبر داد و گفت: بدهی این افراد ۲۴ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه ستاد دیه ردیف بودجه‌ای ندارد و با کمک مردم و از تسهیلات بانکی مدیریت می‌شود، گفت: طی سال های ۹۲ تا ۹۶ یک‌هزار و ۳۱۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان همدان آزاد شده اند.

منبع: مهر

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها