حسن عباسی بازداشت شد


22 مرداد 1398 - 16:12
5d52a21323803_2019-08-13_16-12
حسن عباسی، تحلیلگر سیاسی با شکایت وزارت اطلاعات بازداشت شد.

این خبر در توییتر عباسی منتشر و گفته شده علت این امر، ادعای او درباره رابطه وزیر اطلاعات و آمدنیوز بوده است.

شکایت مسئولان از عباسی مسبوق به سابقه است. در آخرین مورد، حسن عباسی در مهر ۱۳۹۷ با عنوان اتهامی، توهین به رئیس‌جمهور (حسن روحانی) و وزیر راه (عباس آخوندی) از سوی دادگاه به ۷ ماه زندان محکوم شد و اگرچه این حکم قطعی اعلام شد اما به جای زندان، تصاویر صبحانه‌خوردنش با عزت‌الله ضرغامی منتشر شد.

حسن عباسی، تحلیلگر سیاسی با شکایت وزارت اطلاعات بازداشت شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d52a21323803_2019-08-13_16-12
22 مرداد 1398 - 16:12

این خبر در توییتر عباسی منتشر و گفته شده علت این امر، ادعای او درباره رابطه وزیر اطلاعات و آمدنیوز بوده است.

شکایت مسئولان از عباسی مسبوق به سابقه است. در آخرین مورد، حسن عباسی در مهر ۱۳۹۷ با عنوان اتهامی، توهین به رئیس‌جمهور (حسن روحانی) و وزیر راه (عباس آخوندی) از سوی دادگاه به ۷ ماه زندان محکوم شد و اگرچه این حکم قطعی اعلام شد اما به جای زندان، تصاویر صبحانه‌خوردنش با عزت‌الله ضرغامی منتشر شد.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


18

نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 1 0 پاسخ 1398/6/9 -21:14

متاسفانه خود این توئیت هم قدری اشتباه داشت. استاد حسن عباسی در واقع در پی شکایت بخش قضایی وزارت اطلاعات در مهر 1397 به 7 ماه حبس محکوم شد و سپس امسال این حکم اجرایی شد. واقعا جای تاسف داره که عمار زمان که صرفا یک سوال رو از رئیس وزارت "نگیر و نبند" پرسیده به حبس، اونهم به جرم "نشر اکاذیب" محکوم بشه!

مهدی عسگری 0 2 پاسخ 1398/5/29 -14:32

من افرادی مانندمحمدجواد ظریف را فردی انقلابی میدانم. حسن عباسی در کل نیت بدی ندارد و ادای انقلابی ها را خوب تقلید میکند. بارها کلیپهای سخنرانی ایشان را دیده ام ، غیبت و افترا و تهمت بدون ارائه مستندات، شیوه انقلابی گری ایشان است.

محب علي 3 0 پاسخ 1398/5/26 -10:20

مرد باشيد اين مطلب رو ارسال كنيد! مولی الموحدين اميرالمؤمنين علی عليه السلام: مَن نَظرَ فی عُیوبِ النّاسِ فأنْکَرها ثُمّ رَضِیَها لِنَفْسِهِ فذلکَ الأحمَقُ بعَینِهِ. هر كس بنگرد به عيوب مردم و آن‌ها را ناپسند بدارد و در عين حال راضی باشد به اينكه همان عيوب در خودش باشد، چنين كسی به معنی واقعی كلمه احمق است. نهج البلاغه: حكمت 355 حسن روحانی (فريدون): نشكنيم قلم‌ها را دهان‌ها را نبنديم... پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان سخنان حسن روحانی (فريدون) خطاب به منتقدان: بی‌شناسنامه عصر حجری برويد به جهنم متوهّم بزدل سياسی و... اقدام حسن روحانی (فريدون) در قبال منتقدان: تلاش برای بازداشت : حسن عباسی بازداشت شد: https://www.mashreghnews.ir/news/983777/%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B4%D8%AF ثبت رکورد بیشترین شکایت از نمایندگان در «دولت روحانی»: https://www.mashreghnews.ir/news/880744/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C گروگان گرفتن حقوق و بودجه: تحریم مالی صداوسیما به خاطر گاندو: https://www.farsnews.com/news/13980424001142/%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88 و مجدد دوستان را دعوت می‌كنم به خواندن حديث نورانی اميرالمؤمنين علی عليه السلام: مولی الموحدين اميرالمؤمنين علی عليه السلام: مَن نَظرَ فی عُیوبِ النّاسِ فأنْکَرها ثُمّ رَضِیَها لِنَفْسِهِ فذلکَ الأحمَقُ بعَینِهِ. هر كس بنگرد به عيوب مردم و آن‌ها را ناپسند بدارد و در عين حال راضی باشد به اينكه همان عيوب در خودش باشد، چنين كسی به معنی واقعی كلمه احمق است. نهج البلاغه: حكمت 355

خالد شفیع از فلسطین 3 8 پاسخ 1398/5/24 -21:44

یه سوال میپرسم وجدانا با تفکر بخونید بعد خواستید لایک کنید: دستگیرش کردن که کردن مگه خللی در اداره ی کشور وارد میشه؟؟؟ ایشون رئیس جمهوره؟؟ رئیس مجلسه؟؟؟ رئیس قوه قضاییه اس؟؟؟ رئیس سازمان بودجه و برنامس؟ ...وزیر امور خارجس؟ وزیر ارتباطاته؟؟؟؟ چیکار کنیم که دستگیر شده؛ بود و نبودش تو اداره کشور فرقی نداره که...

زیرک توستانی 12 5 پاسخ 1398/5/24 -11:46

حسن عباسی مساوی است با عمار زمان..زبان گویای مردم مظلوم...مرگ بر دولت جاسوس افسادطلب

غلام رضا تقی زاده 2 16 پاسخ 1398/5/24 -02:24

عباسی ورافعی پور خاین به مردم ووطن فروش هستند

مسعود 17 7 پاسخ 1398/5/23 -16:38

درود بر حسن عباسی و علی اکبر رائفی پور که پرچم شیعه رو در جهان دارن بالا میبرن، این افراد با دلیل صحبت میکنن اگه دلیل نداشتن واسه حرفاشون کلی طرفدار از همه سن و سال چه تو ایران ، چه تو افغانستان،پاکستان،عراق، ترکیه ، لبنان، یمن مالزی و کشورهای اروپایی -آمریکایی -آفریقایی

مجیدآسترکی 13 5 پاسخ 1398/5/23 -15:10

با سلام باید خدمت بعضی از دوستان که به معلومات ایشان گیر دادن عرض کنم که من دکترعباسی راازدوران دبستان میشناسم در دوران ستم شاهی که خیلی ها جرات بیان کلمه سیاسی رونداشتن وایشان نوجوانی بیش نبودکتابهای سیاسی مطالعه می کرد درهرزمینه ای که صحبت می کنند اطلاعات کافی ووافی دارنداگر فکر میکنیدایشان درهر موردی که صحبت میکننداطلاعات ندارند با دلیل ومدرک خلاف آن را ثابت کنید ممنون

احمدی 8 2 پاسخ 1398/5/23 -14:02

ملت سیاست زده ای شدیم.انتخاب درست انحام نمیدیم ‌گفتیم احمدی نژاد دولت مقروض کرد حالا هم دو دوره روحانی انتخاب کردیم گفتن وعده های تو خالی میده و دروغگو .دم از دموکراسی و مردمسالاری میزنیم اما میبینیم مردم غبطه بازگشت دوره دیکتاتوری پهلوی میخورن واقعیت اینه که ما جهان سومیها .هنوز یاد نگرفتیم برا پیشرفت کشورمون تلاش کنیم نه اینکه منصب دولتی گرفتیم جیب خودمون و اطرافیان پر کنیم و خیانت کنیم .اگه قرار باشه نص قانون اجرا بشه ۸۰ درصد مسولین و مدیران مجرم هستند چه بصورت مستقیم و چه غیرمستقیم.ب

محمود 15 3 پاسخ 1398/5/23 -11:46

جای تاسف است که گفتن حرف حق آن هم باسندومدرک در کشورجمهوری اسلامی جرم است آیابهترنیست کمی واقع بین باشیم 0

علی اکبر رائفی پور 8 12 پاسخ 1398/5/23 -11:30

آقا دمتون گرم خوب شد گرفتینش انقد جیغ می کشید تبدیل به جغجغه شده بود. آخه مرد حسابی اگه حرفت راست و درسته چرا داد و بیداد میکنی.آروووم و ریلکس حرفتو برن

پ و 7 13 پاسخ 1398/5/23 -08:58

سلام این افراد چندین سال است در حاشیه امنیتی پرورش یافته اند ؟؟؟ ولی حالا می بینند وجودشان برای اینده حاکمیت شان خطر دارند مانند احمدی نژاد ها دارند انان را میگیرند ؟؟؟ ولی دیر شده ؟؟؟؟؟؟؟

عباس 13 9 پاسخ 1398/5/23 -08:48

پناه می بریم به خدا ، از بستن دهان منتقدان.درود بر مرزبانان فرهنگی و انقلابی و روشنگر

حمید 11 12 پاسخ 1398/5/23 -06:27

خداییش این مردک دکتره!!!

گمال 8 16 پاسخ 1398/5/23 -01:37

این دیکتاتور باید از کشور رانده شود,این چفیه باید بزای کسی باشد که به هیچ کس توهین نکند,مث اقای حاج قاسم سلیمانی.بسیار فروتن اما رعد و برق برای دشمن. اقای عباسی اینجا ایران است نه تریبون ازاد.اینجا بیشه شیران است.در این کشور وسیع هیچ احدی حق ندارد به کسی توهین کند.شما دستور قران را نادیده گرفته اید چطور باید ازتون انتظار داشت که خیر مملکت بخاید.

محمد 17 7 پاسخ 1398/5/23 -01:37

بهترین ودلسوزترین معلم انقلابی را تحت فشار میذارن تا بقیه نخاله ها حرافی کنن

علی اصغر چراغچی - جانباز 6 12 پاسخ 1398/5/23 -01:30

به نظرم این دکدور کیسنجر ایرانی ارزش ندارد و ققط این شکایت باعث توهم بیشتر ایشان می شود زیرافکر می کند کسی است لذا بهترین مجازات ایشان اهمیت ندادن به ایشان و همفکران اوست مانند دکدور م- ا

نادریان 8 17 پاسخ 1398/5/23 -00:25

ممنونیم از این اقدام ، آدم جو گیر و بی منطقی بود، انتقاد ایراد نداره ، این آقای عباسی اتهام میزنه که واسه کل نظام هزینه میتراشه.

بهروز 18 5 پاسخ 1398/5/23 -00:14

من اصلا از ایشون طرفداری نمیکنم اما تنها کسی که تمام ملت رو نسبت به فساد و فحشای ناموس و دختران ایرانی در کشورهای عربی ، آن هم در زمانی که هنوز تلگرام و نرم‌افزارهای اطلاعاتی و...نبود روشنگری کرد ایشون بود..من بخاطر همین جسارتش به ایشون احترام میزارم...شیر مادرت حلالت شیرمرد...

احمد رضا 10 3 پاسخ 1398/5/22 -23:57

واقعیت برای بعضی ها تلخه حالا از زبان محبوب ملت احمدی نژاد باشه یا هرکس دیگه مانند عباسی و این ریس جوان بازنشستگان آقایان چه کار دارید انتقاد می کنید بزارید هر کس هر کاری میخواد بکنه بزرگتر هم که زیادند حالا چیزی نمی گن اونا می خوان راستشو بکنند

مرتضی 4 21 پاسخ 1398/5/22 -23:47

عباسی فکر می کند عقل کل است در مورد همه چیز صحبت می کند از سیاست گرفته تا مسایل نظامی و فرهنگی و اقتصادی و زنان و زایمان و مامایی و کشاورزی و.... تا ایشان فقط صحبت می کند و فکر می کند انسان باسواد وشجاعیست. او از تهمت به هرکس ویا سازمانی ابایی ندارد توهین چند سال گذشته او به ارتش که پنجاه هزار شهید تقدیم کشور کرده را یاداوری می کنم.

یه شهروند 5 23 پاسخ 1398/5/22 -23:37

سلام.عباسی میخواهدباتهمت زدن وفریادواعتراض ا دعای انقلابی بودن کندوخودرامطرح کندوسرشناس شوددرحالی که اگرذره ای به خداوپیامبرایمان داشت تهمت نمیزداوازآزادی بیان سوء استفاده کرده اگرزمان شاه که نه زمان ریس چمهوری امدی نژادعلیه اوحرف میزدیک روزهم زنده نبود.زنده بادوزیراطلاعات ریس جمهورآینده

ترامپ 1 4 پاسخ 1398/5/22 -22:58

با سلام و اهدای تخیات وافر الهی بر مجاهدان جنگ خیلی نرم خداروشکر. با تشکر و احترامات فراوان روبرتو کارلوس از کالیفرنیا آمریکا خوش به حال همه سینگلااااا

محمد فراهانی 23 9 پاسخ 1398/5/22 -21:48

ای کاش آقای عباسی رییس جمهور بود!!

مهدی اسلامی 26 7 پاسخ 1398/5/22 -21:32

این بود احترام به منتقدین که آقای روحانی وعده ی آن رامیداد. از بازداشت جناب عراقچی وسیف ومهدی جهانگیری وهادی رضوی وحسین فریدون و...،تاحدودی معلومه دردولت چه خبره! من تابحال از حسن عباسی ناصادقی ندیدم.

علی 9 12 پاسخ 1398/5/22 -20:58

احمدی نژاد دوم بازداشت شد

جواد 7 0 پاسخ 1398/5/22 -20:07

انشاالله که هر چه سریعتر اقایون و اقازاده هاشون جشن کریسمس 2021 رو جشن بگییرند.

احمد فرخی 29 2 پاسخ 1398/5/22 -18:21

باید دولتی ها آستانه تحمل حقیقت خود را بالا ببرن حرف حق همیشه تلخه.نمونه اون رو میشه به برکناری امروز رئیس سازمان صندوق بازنشستگی که داشت حقایق و پشت پرده خیلی چیزا رو فاش میکرد