افزایش پرواز‌های سواحل جنوب شرقی کشور / تاکید بر توسعه حمل و نقل هوایی در سواحل مکران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پرواز‌های استان هرمزگان وبرنامه ریزی برای هفته‌ای دو پرواز از تهران به جاسک خبرداد.

افزایش پرواز‌های سواحل جنوب شرقی کشور / تاکید بر توسعه حمل و نقل هوایی در سواحل مکران

رضا جعفرزاده گفت: امروز در دیدار استاندار هرمزگان با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزایش پرواز‌های این استان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توسعه پرواز‌های استان هرمزگان با برقراری پرواز‌های ابوموسی - بندرعباس و تهران - جاسک در دستور کار قرار گرفته است، افزود: موافقت شد به منظور افزایش پرواز‌ها به سواحل شرقی کشور هفته‌ای دو پرواز از تهران به جاسک و بالعکس برنامه ریزی شود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال حاضر هفته‌ای دو پرواز از بندرعباس به ابوموسی انجام می‌شود که مقرر شد این پرواز‌ها به صورت روزانه از بندرعباس به ابوموسی انجام و از ۲ پرواز در هفته به ۷ پرواز برسد.

در این نشست همتی استاندار هرمزگان در خصوص اهمیت توسعه سواحل مکران و لزوم برخورداری آن منطقه از امکان استفاده بهینه از حمل و نقل هوایی در توسعه آن سواحل مطالبی را اشاره کرد.

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز تاکید کرد: حمل ونقل هوایی حتی الامکان تلاش خواهد کرد در توسعه آن مناطق نقش بایسته ایفا کند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها