شاخص بورس کانال‌شکنی کرد

امروز نماگر اصلی بورس تهران توانست با رشد بیش از ۴۰۰۰ واحد کانال ۲۶۱ هزار واحدی را بشکند و رکوردی جدید به ثبت برساند. بیشتر سهم‌ها در بازار سهام امروز رشد کردند.

شاخص بورس کانال‌شکنی کرد

امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۴۲۹۴ واحد رشد کرد و در تراز ۲۶۱ هزار و ۳۹۱ واحدی ایستاد و توانست رکوردی جدید را به ثبت برساند. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ۱۱۰۷ واحد رشد رقم ۶۸ هزار و ۲۷۲ واحدی را تجربه کرد.

شاخص آزاد شناور نیز با ۵۰۲۸ واحد افزایش تا رقم ۲۹۶ هزار و ۴۱۱ واحد بالا رفت و شاخص بازار اول و دوم هر کدام به ترتیب ۳۸۳۸ و ۵۵۳۹ واحد افزایش یافتند.

امروز نماد شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ارتباطات سیار ایران و مخابرات ایران هر کدام به ترتیب ۳۸۹، ۳۱۱ و ۲۸۴ واحد شاخص‌های بازار را تقویت کردند و در طرف مقابل سرمایه‌ گذاری صنایع شیمیایی ایران، دادگسترعصر نوین و لابراتوار دکتر عبیدی هر کدام به ترتیب ۳۵، ۲۰ و ۱۶ واحد به کاهش شاخص‌های بازار دامن زدند.

در گروه محصولات شیمیایی حجم معاملات به ۱۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی رسید و ارزش معاملات تا رقم ۱۱۴ میلیارد تومان در این گروه بالا رفت. بار دیگر گروه محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به دست آوردند.

خودرویی‌ها پس از گروه محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به دست آوردند؛ به طوری که با دادوستد ۴۴۰ میلیون سهم به ارزش معاملات ۱۰۹ میلیارد تومان رسید.

پس از خودرویی‌ها، فلزات اساسی، سرمایه‌گذاری‌ها و بانک‌ها بیشترین ارزش معامله را به خود اختصاص دادند.

ارزش کل معاملات بورس تهران امروز به ۱۱۱۰ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۳.۳ میلیارد سهم و اوراق مالی بود. همچنین تعداد معاملات این بازار به ۳۴۵ هزار و ۵۲۳ رسید.

در فرابورس ایران شاخص کل توانست ۵۰ واحد رشد کند و تا رقم ۳۵۱۷ بالا رود. ارزش کل معاملات فرابورس تا رقم ۱۱۵۱ میلیارد تومان بالا رفت و حجم معاملات این بازار رقم دو میلیارد سهم و اوراق مالی را پشت سر گذاشت.

در بورس تهران تعداد نمادهای مثبت به ۲۵۰ و در فرابورس ایران به ۱۲۲ رسید. همچنین تعداد نمادهای منفی در بورس به ۹۲ و در فرابورس به ۸۰ رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها