پوشش ۹۰ درصد هزینه درمانی بیماران خاص تامین اجتماعی نیروهای مسلح در اردبیل

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان اردبیل از پوشش ۹۰ درصد هزینه درمانی بیماران خاص تامین اجتماعی نیروهای مسلح در اردبیل خبر داد.

پوشش ۹۰ درصد هزینه درمانی بیماران خاص تامین اجتماعی نیروهای مسلح در اردبیل

شهروز جهانبخش بعد از ظهر امروز در اردوی بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیروی انتظامی خلخال اظهار داشت: ارائه خدمات به نیروهای مسلح استان اردبیل افزایش می یابد و مهم‌ترین تلاش و جدیت ما این است تا بتوانیم خانواده‌ها را زیر درمان قرار دهیم.

وی با اشاره به این که تامین هدیه عروسی به نوعروسان و تازه دامان تحت تکفل خانواده نیروهای مسلح از برنامه‌های خدماتی نیروهای مسلح به شمار می‌رود بیان کرد: پوشش 90 درصد هزینه درمانی بیماران خاص تامین اجتماعی نیروهای مسلح در اردبیل از دیگر برنامه‌ها است که نیروهای مسلح در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان اردبیل بیان کرد: ارائه تسهیلات قرض الحسنه از برنامه‌هایی است که نیروهای مسلح در دستور کار قرار دادهایم و واجدان شرایط می‌توانند در صورت تمایل از این تسهیلات تا پایان شهریور امسال بهره‌مند شوند که این موضوع هم اکنون به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

جهانبخش تصریح کرد: ایجاد امکانات رفاهی و فراهم کردن زمینه پرکردن اوقات فراغت بازنشستگان برای ما به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم با راه‌اندازی مراکز رفاهی و تفریحی برای استفاده پیشکسوتان نیروهای مسلح در تمام شهرستان‌ها در این زمینه ورود کنیم.

وی بیان کرد: اقدامات لازم برای بهره‌مندی بازنشستگان از خدمات صد در صد اولویت اساسی است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و شاهد خدمات رسانی مطلوب به آنان و رضایتمندی آنان باشیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم حائز اهمیت است.

منبع: تسنیم

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها