رئیس یک شورای شهر دیگر بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت رئیس شورای شهر فردوسیه به اتهام ارتشاء خبر داد.

رئیس یک شورای شهر دیگر بازداشت شد

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت رئیس شورای شهر فردوسیه خبر داد و گفت: رئیس شورای شهر فردوسیه به اتهام ارتشاء بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار بیان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و تاکنون یک نفر در این خصوص بازداشت شده است.

گفتنی است، ٩ مرداد ماه سال جاری نیز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت هشت نفر در خصوص پرونده فساد مالی در شهرداری خبر داد و گفت: اقدامات کارشناسی، مالی و حسابرسی و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • شورا
    0

    همه کسانی که مدیر کل یا رییس بودند .باید کارنامه آنها زیر نظر بازرسی قرار بگیرد

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی خوب در ضمن یک برسی در خصوص اعضای شورای زاهدان وشهر دار زاهدان ومدیران شهردا ری انحام شوذ چون از نرکز دور وهرچه می خواهند انجام واعتراض را نطفه خفه می کنند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا دستان افرادی که اقدام به دستکیری این افراد می کنند دستشان درد نکند اجرت باخدا لطفا یک تحقیقات به صورت مخفی از اغضای شورای شهر زاهدان وشهردار ومدیران که اقدام به باند بازی وفساد وباند بازی وقوم گرایی میکنند برخورد شود چون این افراد دارای پا رتی بزرگ هستند واعتراض را درنطفه خفه میکنند مثال بکارگیری اقوام نزدیک وپاداش میلیاردی وغیر....خواهسمند جلوی اینها را بگیرد شما دست اندرکا ان راقسم می دهم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها