بالوتلی راهی برزیل نخواهد شد

بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره احتمال پیوستن ماریو بالوتلی به فلامنگوی برزیل، گل می‌گوید این باشگاه از جذب ستاره ایتالیایی منصرف شده است.

بالوتلی راهی برزیل نخواهد شد

بعد از آنکه در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال پیوستن ماریو بالوتلی به فلامنگوی برزیل مطرح شد این باشگاه از جذب ستاره ایتالیایی منصرف شده و او احتمالا به برشای ایتالیا خواهد پیوست و از فصل جدید در سری آ به میدان خواهد رفت.

گل می‌گوید بالوتلی از باشگاه فلامنگو خواسته بوده که علاوه بر او برادرش انوک را هم به خدمت گرفته و تضمین دهد که برادر او دست‌کم 10 بازی در تیم ذخیره‌های فلامنگو انجام خواهد داد. به همین خاطر فلامنگو از امضای قرارداد با ستاره ایتالیایی منصرف شده و بالوتلی به احتمال زیاد به برشا خواهد پیوست.

باشگاه فلامنگو در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:" باشگاه فلامنگو، ماریو بالوتلی و نمایندگان او بعد از دو روز مذاکرات دوستانه در موناکو با توافق به این نتیجه رسیدند که از روز پانزدهم آگوست به همه مذاکرات درباره امضای قرارداد احتمالی با این بازیکن خاتمه دهند".

بالوتلی فصل گذشته در باشگاه فرانسوی مارسی حضور داشت اما بعد از پایان مدت قراردادش با این باشگاه در پایان ماه ژوئن از تمدید قرارداد خود خودداری کرد و در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب می‌آید. بالوتلی تنها چند روز فرصت دارد تا به باشگاهی جدید بپیوندد و احتمال می‌رود که او به برشا پیوسته و فصل آینده در سری آ به میدان برود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها