کسب عنوان سومی والیبالیست‌های جوان اردبیلی در لیگ دسته ۳ کشور

دبیر هیئت والیبال استان اردبیل گفت: تیم منتخب استان اردبیل با وجود کسب عنوان سومی لیگ دسته سه والیبال جوانان کشور، از راهیابی به لیگ دو بازماند.

کسب عنوان سومی والیبالیست‌های جوان اردبیلی در لیگ دسته ۳ کشور

محمد نادری با اشاره به حضور والیبالیست‌های اردبیلی در لیگ دسته سه جوانان کشور، افزود: تیم والیبال منتخب استان اردبیل با درخشش در این دوره از مسابقات توانست به عنوان سومی رقابت‌ها دست یابد.

وی افزود: با وجود کسب عنوان سومی تیم اردبیل و ارائه بازی‌های زیبا اما از صعود به لیگ دسته دوم جوانان کشور باز ماندیم، هر چند به دلیل احتمال تخلف یکی از تیم‌های رو در روی اردبیل به دلیل بهره گیری از بازیکن غیرمجاز، مراتب شکایت خود را به مسئولان فدراسیون اعلام کردیم تا در صورت صحت این ادعا راهی لیگ دسته دو شویم.

دبیر هیئت والیبال استان اردبیل با اشاره به حضور ۱۲ تیم در این دوره از رقابت‌ها، ادامه داد: در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم والیبال جوانان اردبیل توانست با اقتدار در مقابل تیم‌های هرمزگان، ایلام، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد و کیش به برتری دست یافته و به عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی شود.

نادری با بیان اینکه بدشانسی مانع از راهیابی تیم منتخب اردبیل به مرحله فینال مسابقات شد، افزود: در بازی مقابل کردستان که با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید، می‌توانستیم برنده دیدار شویم اما به دلیل بدشانسی و با اختلاف امتیاز کم در نهایت از این مهم باز ماندیم.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مجموعه ورزش و جوانان استان و هیئت والیبال اردبیل در راهی کردن تیم منسجم و متحد به این دوره از مسابقات، افزود: با اعتماد به مربیان بومی و جوانان و فراهم آوردن زیرساخت‌های مطلوب روزهای درخشانی در انتظار والیبال اردبیل خواهد بود.

منبع: مهر

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها