معرفی چند گزینه وزیر خانم برای آموزش و پرورش به رئیس‌جمهور

رئیس فراکسیون زنان مجلس از معرفی چند گزینه وزیر خانم برای وزارت آموزش و پرورش به رئیس جمهور خبر داد.

معرفی چند گزینه وزیر خانم برای آموزش و پرورش به رئیس‌جمهور

فریده اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس، با اشاره به برخی خبر‌ها در رسانه‌ها درباره انتخاب گزینه وزیر خانم برای آموزش و پرورش، گفت: ما در ابتدای این دولت نامه‌ای با ۱۵۰ امضا به حجت‌الاسلام روحانی دادیم و درخواست کردیم وزیر زن معرفی کند، اما عمل نکرد.

وی ادامه داد: بار دیگر در زمان معرفی چهار وزیر به مجلس، ما ۱۷ خانم فراکسیون زنان طی مکاتبه‌ای از او درخواست کردیم و البته یکبار هم بعد از استعفای بطحایی چنین موضوعی را اعلام کردیم.

اولادقباد تصریح کرد: همچنین با مطهری نماینده مردم تهران در این مورد صحبت کردیم و او نظرش این بود که برای ۳ تا ۵ خانم به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به دولت رزومه دهیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه قصد داشتیم خانم سعیدی را از مجلس برای این موضوع معرفی کنیم، اظهار کرد: البته گزینه‌های دیگری هم تاکنون مطرح شده‌اند، مانند حکیم‌زاده از آموزش و پرورش، خانم سویزی و حشمتیان از جامعه الزینب، اگرچه گمانه‌هایی هم هست مثلا خانم ابتکار هم فردی را معرفی کرده یا خانم اربابی معاون نوبخت هم مطرح شده است، اما هنوز رییس جمهور درباره هیچکدام تصمیمی نگرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جمال
    0

    حصرت عباسی اگر دومیلیار این خانم نمی داد درلیست امید قرار می گرفت ایشان درحد معلم اول دبستان است نه نمایندگی پول چه کارها می کند دومیلیارد پول کثیف داده حتما درمدت نمایندگی بیست میلیارد پول پاک برده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها