قسمت 99 برنامه برداشت؛

چطور پارتی آقازاده‌ها سرنوشت "عصبانی نیستم" را عوض کرد؟/ "فرزند صبح" بالاخره فیلم شد؛ بعد از ۱۰ سال!/ تسلیت هنرمندان برای مرگ گربه یک سلبریتی

در برنامه برداشت این هفته می‌بینیم که چطور پارتی آقازاده‌ها سرنوشت یک فیلم را تغییر داد.

چطور پارتی آقازاده‌ها سرنوشت "عصبانی نیستم" را عوض کرد؟/ "فرزند صبح" بالاخره فیلم شد؛ بعد از ۱۰ سال!/ تسلیت هنرمندان برای مرگ گربه یک سلبریتی

در برداشت این هفته از جزئیات این خبر خواهیم گفت که ابراهیم حاتمی‌کیا سومین همکاری مشترک با سازمان اوج را آغاز کرده است. در خلاصه داستان منتشر شده از فیلم خروج، اثر تازه حاتمی‌کیا این‌گونه آمده است که این فیلم داستان اعتراض کشاورزان پنبه‌کار به پرداخت نشدن مطالباتشان است. احتمالا رویکرد انتقادی فیلم جدید حاتمی‌کیا مانند فیلم‌های قبلی چندان به مذاق برخی دولتی‌ها خوش نیاید.

همچنین در ادامه می‌بینیم که چطور بعد از ۱۰سال، "فرزند صبح" بالاخره یک فیلم شد. نسخه جدید فیلم پرحاشیه فرزند صبح رونمایی شده، فیلمی به کارگردانی بهروز افخمی درباره زندگی امام خمینی (ره) که گفته می‌شود به سفارش مرکز حفظ و نشر آثار امام ساخته شده ولی به خاطر ضعف فیلم حدود ۱۰ سال در توقیف به سر می‌برده است.

حالا با تدوین مجدد و تغییرات عمده، نسخه جدیدی از فرزند صبح رونمایی شده است. گفته شده در نسخه جدید ضعف‌های عمده نسخه اولیه فرزند صبح رفع شده است. هفته گذشته در حوزه هنری نسخه جدید فرزند صبح رونمایی شده و حرف و حدیث‌ها درباره آن ادامه دارد.

کسانی که دو نسخه قبلی و جدید فرزند صبح را دیده‌اند، اذعان می‌کنند که کار بهروز افخمی تازه شبیه فیلم سینمایی شده است.

از طرفی طبق روال هفته‌های گذشته سری به دنیای تئاتر زدیم و این هفته نمایش "لیگ قهرمانان" را بررسی کردیم.

در پایان این قسمت هم گفتگوی خبر فوری با بهاره رهنما را شاهد خواهیم بود. رهنما در این گفتگو از جزئیات روایت کمیک و درعین حال تراژیک تئاتر لیگ قهرمانان می‌گوید.

برنامه برداشت این هفته را ببینید و نظر بدهید.

18

حجم ویدیو: 29.88M | مدت زمان ویدیو: 00:09:42 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • arman
    0

    همین اقازاده ها باعث سقوط کامل کشور در آینده نزدیک میشوند . کشوری که با فداکاری و خون جوانهای زیادی در ۸ سال جنگ پایدار موند .

    نظرات شما -
    • خ د
      0

      کاملا درسته تمام فساد رانت دزدی اختلاس زیر سر آقازاده هاست

  • کاربر ناشناس
    0

    زر زدن زیادی است هرچه نگاه کرم جز چرت پرت چیزی نبود حتی دیدم ارزش خواندن هم نداشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها