طعنه علی کریمی به یکی از شعارهای احمدی نژاد


27 مرداد 1398 - 14:37
5d592358783d6_2019-08-18_14-37
علی کریمی با انتشار در پستی در اینستاگرامش به جمله محمود احمدی نژاد در سخنرانی‌هایش طعنه زد.

علی کریمی با انتشار در پستی در اینستاگرامش به جمله محمود احمدی نژاد در سخنرانی‌هایش طعنه زد.

علی کریمی با انتشار در پستی در اینستاگرامش به جمله محمود احمدی نژاد در سخنرانی‌هایش طعنه زد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d592358783d6_2019-08-18_14-37
27 مرداد 1398 - 14:37

علی کریمی با انتشار در پستی در اینستاگرامش به جمله محمود احمدی نژاد در سخنرانی‌هایش طعنه زد.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


38

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 1 0 پاسخ 1398/6/2 -14:47

تا الان اگر در ورزش ازکریمی حمایت میکردیم اکنون او به عنوان یک خیانتکار در کنار علی دایی قرار گرفته...پیشنهاد میکنم شما سیلبرتیها وسرمایه داران ریاکار دهانتان را در مقابل مردم ببندید

محمود 1 0 پاسخ 1398/5/29 -08:00

درود بر مرد عمل احمدی نژاد،نژاد پرستها، احمدی نژاد به خاطر اینکه ظاهرش به مستضعف ها می خورد این گونه براش میگویید اما اگه دزد بود و ماهی چند میلیون خرج آرایشش می کرد کسی کارش نداشت.

ففففف 3 0 پاسخ 1398/5/29 -07:13

اقای کریمی یکی میخواد شما را نقد بکنه.چیزی که سر در نمیاری وسطح سوادت نمیرسه نظر نده

مجید گیلانی 1 1 پاسخ 1398/5/29 -04:25

مجید گیلانی، کوچکترین بسیجی لشکر 41ثارالله هستم گوش بفرمان رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله اعظمی سیدعلی خامنه‌ای دامت حفاظه هستم.میخوام ب اربابان عربستان عرض کنم که این مبالغ را ارباب بیشرفت (آمریکا) بپردازید.اون جواب سلام شما را نمی‌دهد، وشما گاوشیرده آمریکا هستید، تمامی دنیا بدانند ما همگی گوش ب فرمان رهبری حضرت امام آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای دامت حفاظه بوده و خواهیم بود، آنچه را که داریم از وجود رهبری عظیم الشان است، رهبری بزرگوار، رهبر تمام مسلمانان جهان است بخصوص شیعیان،،جانم فدای رهبر معظم انقلاب،،لبیک یا خامنه‌ای، ملت ایران همگی یکصدا گوش بفرمان رهبری عظیم هستیم، جانم فدای رهبر، پاینده رهبر،، بسیجی کوچک لشکر 41ثارالله مجید گیلانی فرهنگی.رزمنده و جانباز پیش از موعد با خواست خودم بازنشست شدم،،اما برای اینکه جان خود را تقدیم رهبری فرزانه کنم بازنشست نشدم،،شیمیایی و موج گرفتگی 8سال دفاع مقدس را به عنوان یادگاری از دفاع وطن و ناموس خودم میدانم،، فقط گوش بفرمان رهبری عظیم بوده و خواهیم بود،، یاحق

Rezaaa 3 0 پاسخ 1398/5/29 -03:11

بعضی از انسان ها رو مردم قدر نمیدانند و شاید ازشون درک درستی ندارند و شاید چندین دهه بعد بفهمن طرف کی بوده و چه کرده مثل احمدی نژاد و خیلی ها که تاریخ گواه اعمال آنها را میدهد.

....... 2 2 پاسخ 1398/5/28 -22:00

الان دشمن شمایی دیگه راست گفته الان اونی که خستس و میخواهد خلاص بشه شمایی دشمن

قاسم 11 1 پاسخ 1398/5/28 -20:54

یکی ب این بنده خدا بگه احمدی نژاد ۶ ساله که رییس جمهور نیست ها. یکی دیگه اومده جاش

محمد 9 4 پاسخ 1398/5/28 -20:53

همین مونده تو بچه بشی منتقد ریس جمهوری کشورما جمکن خودتو

مسعودروندی 10 4 پاسخ 1398/5/28 -20:23

هرکی به احمدی نژادحرف بزنه خائن به ۹۶درصدجامعه است طول این چهل ساله انقلاب بهترین دوران پیشرفت درتمام زمینه هاروداشتندخاتمی وروحانی فقط بگن چکارکردند،چندکاری که انجام دادندرانام ببرند

محمد 11 3 پاسخ 1398/5/28 -18:28

احمدی نژد بی نظیر ..ولی قدرش مردم ندونستن ...تنها کسی که به فکر مردم بود ...

منتظر 13 6 پاسخ 1398/5/28 -16:17

جناب علی کریمی مشکل آنجاست که شما وامثال شماها که سنگر بان دشمنان هستید خستگی دشمن را در می آ ورد شما ورزشکاران تاجر با هنرمند ان تاجر ومسئولین تاجر تر از شما کار مملکت را زار کردید برای تو و امثال تو که بد نشده با چهار پا زدن به توپ آنهم درزمین بازی سیاسی پنت هاوس وویلا وماشین فلان و..هست شما وآن هنرمندان کذایی و آن مسئولین طماع جاه طلب وزراندوز مردم را زمین گیر کردید شما نون به نرخ روزخواران عادت دارید گندکاریهای همیشگی خودتان ویاران مجلسی ودولتی وبالاترتان به گرده خادم بی بدیل مردم بیندازید همه شما ها که نام بردم به اندازه یک تار موی این انسان فهیم وخبیر ارزش ندارید

زنده باد بهار 15 5 پاسخ 1398/5/28 -16:13

درود بر احمدی نژاد طرفدار طبقه مستضعف

حسین یعقوبی 1398/5/28 -22:54

کدوم بهار، بهار پوپولیستی! هشت سال مملکت را به لجن کشید تمام اختلاس و فسادهای لجام‌گسیخته، مدرک تحصیلی قلابی، پرداخت پول‌های میلیاردی به حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید کار این کوتوله سیاسی بود، دست‌آوردش برای کشور تباهی، دروغ و فساد بود.

عبد خدا 5 6 پاسخ 1398/5/28 -16:03

در بیسوادی این بابا فک نکنم کسی شک داشته باشه تو کشور! پس نتیجه میگیریم بره پی ددر دودورش سنگین تره...

محمد جواد داودی 9 5 پاسخ 1398/5/28 -14:36

سلام،بهتر است اقای علی کریمی در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد این حرف ها را میزد،نه الان،اینگونه حرف ها نون و اب نمیشوند ،اقای کریمی،تو و امثال تو به جزء رنگ عوض کردن کار دیگری بلد هستید،مرد بودن به این حرف ها نیست،به انسان بودن است.

سرباز احمدی 15 5 پاسخ 1398/5/28 -09:29

اقای علی کریمی اگر امروز حال روز ملت خوب نیست بخاطر دورویی و عوامفریبی امثال شماها که میگفتین تا ۱۴۰۰ با روحانی میباشد .ثانیا اقای کریمی این روزا نون در گرو فحش دادن به احمدی نژاده و مطمئن باش گندم ری به جنابعالی نخواهد رسید

بهار 11 4 پاسخ 1398/5/28 -07:57

خوب حالا بازی شما هم برای مردم رو شد !ورزشکاران پولکی!!

م 18 4 پاسخ 1398/5/27 -22:46

اگر مردی این دولت رو نقد کن بازیکن بد اخلاق، بازی با ویتنام در نوجوانیت را ملت فراموش نکرده اندحال وروز مردم از تبلیغ ونظرات نادرست امثال شماست .

حسین یعقوبی 1398/5/28 -22:49

دمت گرم آقای کریمی تو همیشه برعلیه فساد و مافیا ایستادی درود بر شرفت.

محمد احمدی 1398/5/29 -08:43

سلام.خسته نباشی دلاور محمد احمدی نژاد از حرف این کاسب کارای بی اخلاق ناراحت نشو اینا ورزشکار نیستن اینها کاسبهای بی اخلاق و تر سو هستن .درود بر محمد دلاور ایران مرد خستگی ناپذیر و عمل

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks