مهار آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی در مشهد

سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی مشهد از تلاش گسترده چندین گروه از آتش نشانان ایستگاه های مختلف آتش نشانی شهر مشهد برای مهار آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی در شمال این شهر خبر داد.

مهار آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی در مشهد

به گزارش مشهد فوری ، به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب افزود :شب گذشته در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی در انتهای خیابان کشاورز ، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه های اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۲،۲۱،۳۸،۲۹و۱۴ آتش نشانی شهر مشهد را به محل حادثه در منطقه خین عرب اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد، به محض حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد این حریق از قسمتی از یک کارگاه بزرگ تولید مصنوعات چوبی به وقوع پیوسته و آتش سوزی در حال سرایت و گسترش به سایر کارگاه ها تولیدی و انبار مجاور این مجموعه بود، که آتش‌نشانان بلافاصله با جانمایی مناسب و با استفاده از تجهیزات اطفاء حریق اقدام به مهار کامل این آتش‌سوزی کردند.

سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد، خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان این حادثه تلفات جانی نداشت و میزان خسارات مالی آن در دست بررسی است.

شایان ذکر است، این کارگاه بزرگ تولیدی سیستم های اعلام و اطفاء حریق نداشته و محل آتش‌سوزی فاقد پوشش بیمه نامه آتش سوزی بوده است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها